Kaikella on aikansa, mutta YLE ei näköjään tajua sitä. Tekijät pitäisi saada tajuamaan, että Kotikatu on nykyään pahempi kuin Salkkarit. Kotikatu yrittää olla jotain mukamas asiallista, mutta se on täyttää saippuaa ja teennäistä, paperinmakuista löpinää. Lopetin katsomisen pari vuotta sitten.
Kuka kokoaisia nettiadressin Kotikadun lopettamiseksi?
Nettiadressi K:n lopettamisen
puolesta!
2
914
Vastaukset
- kokoaisi
nettiadressin valittamisen lopettamiseksi? Ei ohjelmaa ole pakko katsoa jos ei miellytä.
Ihan lopeteta.
Vaikka minun 14-vuotias poikanikin nauraa nykyiselle juonikuviolle. Mikä ihmeen lahko se on mihin Mäkimaan rouva on hurahtanut? Onko sellainen oikeesti olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859