Valkoiset vai rosteriset koneet?

remppa on edessä

Aiomme uudistaa uuden asuntomme keittiön. Keittiön vanha valkoinen liesi menee joka tapauksessa vaihtoon, mutta astianpesukone ja jääkaappi ovat uudehkot, valkoiset, joiden pois heittäminen tuntuisi tuhlaukselta. Haaveissamme on kuitenkin joku maitokahvin tai harmaan sävyinen ovi yhdistettynä tummaan runkoon - ei siis välttämättä ihan omiaan valkoisten koneiden kanssa?
Itseä miellyttäisi rosteriset koneet mutta sitten pitäisi vaihtaa kaikki sillä silmää häiritsisi koko ajan se, että on erivärisiä koneita...
Toisaalta ovatko rosterikoneet vain muotivillitys jonka kohta joku muu väri lyö laudalta? Nyt etsitään myös kestävää ratkaisua, emme laita keittiötä joka vuosi uusiksi.
Mutta mielipiteitä, sopiiko valkoiset koneet moderniin keittiöön jossa ei ole valkoista ovissa tai rungoissa?

13

2461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolkonnäköinen!

Jos haluat metallinväristä, laita alumiinipintaiset kalusteet. Olen käynyt asuntoesittelyissä ja rosterit ovat kuin koulun keittolasta. Niissä näkyy jokaikinen sormenjälki ym.

• suositaan

KODIKASTA.

• ontyylikäs

eikä uusimmissa pinnoissa sormenjäljet näy. tai ota kalusteovi. valkoinen on out.

• alumiinille!
        ontyylikäs kirjoitti:

eikä uusimmissa pinnoissa sormenjäljet näy. tai ota kalusteovi. valkoinen on out.

Niissä ei näy sormenjäljet ja mielestäni ovat jotenkin rauhallisemman näköiset kuin rosteriset.

• no jaa,
        ontyylikäs kirjoitti:

kauneus on katsojan silmässä... Jos haluaa jynssätä roiskeita ja räiskeitä, sormenjälkiä ja muit tahroja alvariinsa niin suosittelen rosteria, mutta jos haluaa päästä hieman helpomalla niin ei muuta kuin sitten valkoiset, oli ne sitten OUT tai ei, ja väliäkö sillä ?? Ihmettelen että ihmiset joidenkin trendien mukaan vouhottaa, sitten revitään pelihousut kun se mikä näytti sisustusohjelmassa tai lehdessä hyvältä, upealta, trendikkäältä, ei sitten arjessa toimikkaan.. Yksi asia mitä itse ihmettelen, on se kun joissain ohjelmissa siustetaan lapsi/koirapereheelle kotia ja olohuoneeseen vedetään valkoiset sohvat!! No eihän ne nämä suunnittelijat ole siellä sitten niitä siivoamassa joten siksi varmaan tekevätkin tämmöisiä "järkeviä" ratkaisuja, kun on niin niin trendikästä ja IN IN IN.. :)

• Myytkö Asianpesukoneen ja jääkaapin onko jää-pakastin kaappi ???

• valkoiselle

minä otin tummat rungot, tummat tasot, valkoiset ovet ja valkoiset koneet, moccamasteria myöten. aivan sama muodille, oman silmän miellyttävyyttä ja kodin mukavuuttahan sitä haetaan. ja minun silmääni miellyttävät valkoiset koneet.

• pian out...

Totuushan on että 5 vuoden sisään rosteri on jo auttamattoman vanhanaikaista.
      Ihan samoin kävi 70-luvun ruskeille kodinkoneille. Jo nyt osa uudisrakentajista, ne edistyksellisimmät, ovat hylänneet rosterin ja alumiinin. Vain enää "Taavi Tavalliset" laittavat rosteria eli ne jotka tulevat paljon jälkijunassa.

Valkeat kodinkoneet ovat aina muodissa. Näin ovat olleet aikojen alusta saakka.

• valkoinen........

keittiö alkaa olla vanhanaikainen. Nyt keittiö alkaa näyttää enemmän huonekalulta. Tummemman värityksen kanssa alkaa tulla keittiön värisiä koneita. Esim. mustat jääkaapit. Uunit ja mikrot ovat olleetkin jo pitkään tummanpuhuvia. Astianpesukone kalusteovella. Tämä on minun arvioni tulevasta. Voit olla oikeassa, että rosteri ja alumiini häviävät, mutta en usko valkoiseen, ellei sitten ole "moderni/murrettu" valkoinen.

• valkoinen........,,,,

keittiö alkaa olla vanhanaikainen. Nyt keittiö alkaa näyttää enemmän huonekalulta. Tummemman värityksen kanssa alkaa tulla keittiön värisiä koneita. Esim. mustat jääkaapit. Uunit ja mikrot ovat olleetkin jo pitkään tummanpuhuvia. Astianpesukone kalusteovella. Tämä on minun arvioni tulevasta. Voit olla oikeassa, että rosteri ja alumiini häviävät, mutta en usko valkoiseen, ellei sitten ole "moderni/murrettu" valkoinen.

• ettävalkoinen

• ettävalkoinenalkaa olla

keittiö olla vanhanaikainen. Nyt keittiö alkaa näyttää enemmän huonekalulta. Tummemman värityksen kanssa alkaa tulla keittiön värisiä koneita. Esim. mustat jääkaapit. Uunit ja mikrot ovat olleetkin jo pitkään tummanpuhuvia. Astianpesukone kalusteovella. Tämä on minun arvioni tulevasta. Voit olla oikeassa, että rosteri ja alumiini häviävät, mutta en usko valkoiseen, ellei sitten ole "moderni/murrettu" valkoinen.

• ensinei
        ettävalkoinenalkaa olla kirjoitti:

keittiö olla vanhanaikainen. Nyt keittiö alkaa näyttää enemmän huonekalulta. Tummemman värityksen kanssa alkaa tulla keittiön värisiä koneita. Esim. mustat jääkaapit. Uunit ja mikrot ovat olleetkin jo pitkään tummanpuhuvia. Astianpesukone kalusteovella. Tämä on minun arvioni tulevasta. Voit olla oikeassa, että rosteri ja alumiini häviävät, mutta en usko valkoiseen, ellei sitten ole "moderni/murrettu" valkoinen.

ottanut ja sitten tuli monistettuna. sorry en ole ihan näin fanaattinen kuitenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      133
      3901
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      20
      1853
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      42
      1692
    4. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      330
      1538
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      20
      1423
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      42
      1376
    7. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      80
      1084
    8. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      16
      1024
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      133
      1008
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      75
      928
    Aihe