Yksi asia on mietityttänyt minua jo kolmisen vuotta. Niinpä kysyn mielipiteitänne.
Minulla on fantasia, jossa mies aloittaa naisen viettelemisen paljastamalla ja suutelemalla hänen olkapäätään. Kerran minulle tehtiin niin oikrassa elämässä, ja vaikkei itse suudelma ollutkaan yhtä kiihottava kuin fantasiassa, kyse ei ollut ahdistelusta.
Olen ennenkin kirjoittanut näille palstoille siitä, että jotkut naiset inhoavat yli kaiken juuri olkapään paljastamista ja saattavat verrata sitä jopa raiskaukseen. Minun mielestäni moinen on järjetöntä. Loukkaantuvatko tänne kirjoittavat naiset olkapään suutelemisesta? Puhun siis nimenomaan tilanteesta, jossa olkapäitä hyväilee joku muu kuin oma pitkäaikainen kumppani.
Ovatko muutkin sitä mieltä, että esim. BDSM-leikin voisi aloittaa olkapään paljastamisella? Jälkimmäinen kysymys liittyy omaan fantasiaani.
Erogeeniset olkapäät
2
1200
Vastaukset
- Serenea
Mun mielestä olkapään paljastaminen ja suuteleminen on MIELETTÖMÄN kiihottavaa! Sitä vaan tapahtuu harmillisen harvoin. Eikö miehet tajua tätä juttua?! Mun fantasioissa mies aina paljastaa olkapäät ja suutelee niitä.
- MiesLihas
Mun mielestä anaaliseksi ja suuteleminen on MIELETTÖMÄN kiihottavaa! Sitä vaan tapahtuu harmillisen harvoin. Eikö naiset tajua tätä juttua?! Mun fantasioissa nainen aina paljastaa takapuolensa ja ottaa peppuun iloisesti.
Ymmärräthän, että miehiä ja naisia kiihoittavat kovin erilaiset asiat. Ei, me miehet emme ymmärrä sanomatta olkapäiden paljastamisen merkitystä. Onko jokaisella naisella kuitenkin tarve olla se prinsessa, joka luo katseensa sirosti alas ja antaa jonkun vaatteen valahtaa alas kauniilta, pieniltä hartijoiltaan? Kyllä, naiset ovat tälläisiä. Pieniä prinsessoita, jotka haluavat vitusti liikaa - olettaen että mies nauttii samoista asoista. Teidän romanttisten fantasioiden toteuttaminen saa siis olla miehen tehtävä, mutta meidän fantasiamme ovat likaisia ja inhottavia.
EIKÖ NAISET TAJUA TÄTÄ JUTTUA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165163
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301910
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351877Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301708Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81244Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1591230
- 301005