Mikäs hiljasuus nyt, onko paasto?

frihet

Mitkäs juhlat nyt on, kun porukka on matkoille lähtenyt?

Tais mämmi tehdä tepposet palstalle.

No ei se nyt nii tärkeää palstalla olo kait olekkaan, ehkä silläkin aikaa tärkeäämpääkin löytys.

Minulla ainakin harrasteet, eli nuo kuormat veis vaikka yötkin, jos laiskuus vain hiukan hellittäs.

Hyvää jatkoa tällekin ilta-päivälle.

25

934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk81

ollu vissiin tää palsta jumissa pari päivää. en ainakaan ite oo tänne päässy, kun vasta nyt.

• Ja näemmä tökkii vieläkin...

Terveisiä Karjalohjalta. Olen ollut pääosin maatilalla puolitoista kuukautta (sairaslomaa viettäen ja uuteen saksanpaimenkoiraani tutustuen), mutta nyt palaamassa taksitöihin viikonlopuksi Vantaalle.

Olet menossa naimisiin rakkaasi kanssa. Niin luin tuolta aikaisemmin. Tosi hieno juttu. Mitäs tässä muuta kuin toivottaamaan teille Jumalan siunausta yhteiseen elämäänne arjen keskellä, missä rakkaus koetellaan (ja eiköhän se ole jo hyvin koeteltua), onnea!

• palstat ovat

olleet jumissa tiistai-illasta lähtien.

• mk81
        jukka.finland kirjoitti:

Ja näemmä tökkii vieläkin...

Terveisiä Karjalohjalta. Olen ollut pääosin maatilalla puolitoista kuukautta (sairaslomaa viettäen ja uuteen saksanpaimenkoiraani tutustuen), mutta nyt palaamassa taksitöihin viikonlopuksi Vantaalle.

Olet menossa naimisiin rakkaasi kanssa. Niin luin tuolta aikaisemmin. Tosi hieno juttu. Mitäs tässä muuta kuin toivottaamaan teille Jumalan siunausta yhteiseen elämäänne arjen keskellä, missä rakkaus koetellaan (ja eiköhän se ole jo hyvin koeteltua), onnea!

kiitos toivotuksista:) Sori kun tuolla aiemmin ärähtelin ja mainitsin sinutkin, mutta oli vaan hieman heikko hetki....ärsyttää kun täällä vaan porukka nimittelee toisiaan, millon mistäkin syystä.

• eniro

ollu jumissa monta päivää.. Toivotaan että olisivat saanet korjattua tämän.

• Lumipyry tai joku estää että en oo pystynyt enää lukemaankaan näitä viestejänne.
      Paastosta ei taida olla kyse.

• frihet

Moikka sinullekin ja hyvää kevään alkua.
        Minäkin istutin hiukan kukkia ja otinpa hiukan aurinkoakin, kun oli niin mahtava ilta-päivä.

Sehän tekee hyvää, kun palsta hiukan takkuilee, löytää ihmiset muutakin tekemistä, kuin istua koneella vuorokaudet ympäriinsä.

Minäkin olen joskus heränny huomaamaan, et johan tuli höpistyä tunti tolkulla.

Koitahan uskossa elellä ja pidä kiinni kruunusta, jonka Jeesus lahjoitti.

• Olen ollut Karjalohjan tilalla ja palaamassa töihin. Joni halusi lähettää terveisensä Sulle. Oli auttamassa minua, kun olin sairaana ja hänellä oli vapaata yliopistosta.

Kuten jo varmasti luitkin, niin eniron systeemit eivät ole toimineet kunnolla. Siksi palstalla on ollut hiljaista.

Muistathan meitä rukouksin niin kuin mekin muistamme Sinua.

Jeesuksen armo ja rauha kanssasi.

• frihet

Minä olen tässä ilta-päivän aikaan meitiskelly, et jos sittenkin tekisin yhden pika-visiitin Helsinkiin ilman autoa.

Soittelin sinne muutama tunti sitten ja hiukan rupattelimme, josko yhden ilmaisen matkan tekisin.

Heitin aamulla pari lahja-lippua jo meneen, kun pitäs kuormia viedä ja liput vanhenee kohta.

Tuli taas yks ilmanen matka postissa ja ensi-viikon jälkeen kait pari hiljasempaa viikkoa tulee, kun autoni eräälle pastorille lainaan, vievät itse yhden kuorman.

Eiks meiän Jukka pitäs yks koko kesä laiskotella, se katos ois mun laiskuudelle mieleen.

Poikalapsikin on tainnu horteestaan herätä, mut antaa sen huohottaa.

Kyllä minä ison auton alan laittaa lomakuntoon ja sit löhöilem kunnolla.

Kiitos rukous-tuesta ja koitan itsekin huokailla teidän edestä, Jeesus antakoon sinulle terveyttä ja taitoa kasvatta se "vahti-koira".

N o minuthan se jo tuntee, kuten muutkin koirat, kyllä koira koiran tuntee.

Se sattu taas poikalapseen kalikka kalahtaan ja katkeruus kestää kylmimmätkin viimat.

No katsotaan, mitä poikalapsi minulle taas kirjoitti.

• poikalapsi

Moron vaan, emävalehtelija! Jokos alat kohta kakaista ulos ne "tietosi". Näkyy lahkoveljesikin palanneen palstalle, jolla ei muka olekaan ollut... On se sentään hyvä, että on juristiystäviä ja Frihet pitämässä valhetta yllä, eikös niin...

=)

• Ensiksikin minulla ei ole "monia" juristiystäviä ja toiseksi älä nimitä ystävääni "emävalehtelijaksi". Palstalla voi kirjoittaa mitä haluaa toisia solvaten jonkin aikaa, mutta ei kaiken aikaa.

Mitä lausuin tammikuussa 2008 se pitää paikkansa ja toteutuu. Olen surullinen, että jatkat entisellä linjallasi. Tässähän on kysymys siitä kuinka pitkälle palstalla julkisesti ja omalla nimellään (profiilissaan) esiintyvää henkilöä voi herjata vastuuta tekemisistään kantamatta. Sen haluan tutkia ja oikeuden ratkaista.

Päätän keskustelun kanssasi. Mutta Hän, jolla voima on, armahtahkoon Sinua ja minua.

• poikalapsi
        jukka.finland kirjoitti:

Ensiksikin minulla ei ole "monia" juristiystäviä ja toiseksi älä nimitä ystävääni "emävalehtelijaksi". Palstalla voi kirjoittaa mitä haluaa toisia solvaten jonkin aikaa, mutta ei kaiken aikaa.

Mitä lausuin tammikuussa 2008 se pitää paikkansa ja toteutuu. Olen surullinen, että jatkat entisellä linjallasi. Tässähän on kysymys siitä kuinka pitkälle palstalla julkisesti ja omalla nimellään (profiilissaan) esiintyvää henkilöä voi herjata vastuuta tekemisistään kantamatta. Sen haluan tutkia ja oikeuden ratkaista.

Päätän keskustelun kanssasi. Mutta Hän, jolla voima on, armahtahkoon Sinua ja minua.

1) Kerropa, missä olen puhunut juuri sinusta ja juuri sinun juristiystävistäsi tuossa yllä olevassa viestissä? Kerro!
        2) Frihet ON emävalehtelija, eikä se asia muuksi muutu, sanoit sinä siihen mitä tahansa. Katsos ei totuus muutu selittelemällä. Ja minulla on vankka tieto siitä, mikä rääväsuinen Frihet on. ITSE hän on luontonsa näyttänyt kunnon uskonnon orjan tapaan.
        3) En ole SOLVANNUT ketään palstalla. Sinä olet solvannut minua mm. valehtelemalla, että pikku homopiirisi minusta levittävät jopa henkilötunnusta. Olet myös tahallasi toistuvasti väittänyt, että olen kieltänyt Jeesuksen, mitä en koskaan ole tehnyt. Arvelen tietäväni, miksi niin teet. Sinulle en kuitenkaan kerro tietoani.
        4) Minä en tunne sinua, et ole minulle tunnettu henkilö. Jos olet niin harkitsematon, että oikeasti julkaiset omat henkilötietosi - joiden en oikeita usko olevan sentään - netissä, saat itse kantaa seuraukset. TÄMÄ on anonyymi palsta, enkä ole koskaan keskustellut sinun tai kenenkään muunkaan palstalaisen kanssa muuta kuin anonyymina. Jos sinä tarvitset poliisin kertomaan tuon FAKTAN sinulle, kysy sitten poliisilta. MINUA et tule raastupaan saamaan, kuten et saanut 2007 helmikuussa, kun minua viimeksi kaunaisena uhkailit, ALOITETTUASI ihan itse herjauskampanjan. Sinulla on jostain syystä halu tavata minut, mutta minä en halua tavata sinua enkä tapaakaan.
        5) Päätit taas kerran keskustelun. Kunpa kerran OIKEASTI sen teksitkin. Et sinä malta, koska olet kiusaaja. SE sinä olet, ja siksi en sinulle annakaan periksi. Ennemmin helvettikin jäätyy tai Mohikaani menee taivaaseen!

Te uskonnon orjat lopettatte yleensä keskustelun, kun tiedätte olevanna heikoilla. Niinhän Frihetkin vastikään teki, kun kärähti saduistaan.

• olet..
        poikalapsi kirjoitti:

1) Kerropa, missä olen puhunut juuri sinusta ja juuri sinun juristiystävistäsi tuossa yllä olevassa viestissä? Kerro!
        2) Frihet ON emävalehtelija, eikä se asia muuksi muutu, sanoit sinä siihen mitä tahansa. Katsos ei totuus muutu selittelemällä. Ja minulla on vankka tieto siitä, mikä rääväsuinen Frihet on. ITSE hän on luontonsa näyttänyt kunnon uskonnon orjan tapaan.
        3) En ole SOLVANNUT ketään palstalla. Sinä olet solvannut minua mm. valehtelemalla, että pikku homopiirisi minusta levittävät jopa henkilötunnusta. Olet myös tahallasi toistuvasti väittänyt, että olen kieltänyt Jeesuksen, mitä en koskaan ole tehnyt. Arvelen tietäväni, miksi niin teet. Sinulle en kuitenkaan kerro tietoani.
        4) Minä en tunne sinua, et ole minulle tunnettu henkilö. Jos olet niin harkitsematon, että oikeasti julkaiset omat henkilötietosi - joiden en oikeita usko olevan sentään - netissä, saat itse kantaa seuraukset. TÄMÄ on anonyymi palsta, enkä ole koskaan keskustellut sinun tai kenenkään muunkaan palstalaisen kanssa muuta kuin anonyymina. Jos sinä tarvitset poliisin kertomaan tuon FAKTAN sinulle, kysy sitten poliisilta. MINUA et tule raastupaan saamaan, kuten et saanut 2007 helmikuussa, kun minua viimeksi kaunaisena uhkailit, ALOITETTUASI ihan itse herjauskampanjan. Sinulla on jostain syystä halu tavata minut, mutta minä en halua tavata sinua enkä tapaakaan.
        5) Päätit taas kerran keskustelun. Kunpa kerran OIKEASTI sen teksitkin. Et sinä malta, koska olet kiusaaja. SE sinä olet, ja siksi en sinulle annakaan periksi. Ennemmin helvettikin jäätyy tai Mohikaani menee taivaaseen!

Te uskonnon orjat lopettatte yleensä keskustelun, kun tiedätte olevanna heikoilla. Niinhän Frihetkin vastikään teki, kun kärähti saduistaan.

soppasi keittänyt ja kanna vastuusi myös. Vai et ole solvannut täällä muut on kyllä eri mieltä. Kyllä sinä kuulusteluun joudut ja nimi tulee tietoon että silleen. Jos syytekynnys ylittyy niin saattaa tulla kalliiksi tuollainen.

• poikalapsi
        olet.. kirjoitti:

soppasi keittänyt ja kanna vastuusi myös. Vai et ole solvannut täällä muut on kyllä eri mieltä. Kyllä sinä kuulusteluun joudut ja nimi tulee tietoon että silleen. Jos syytekynnys ylittyy niin saattaa tulla kalliiksi tuollainen.

Kuten ennenkin - kiusaus- ja uhkailukampanja jatkuu puskanilkkien keinoin! KETKÄ "muut" ovat eri mieltä? Kerrohan!

1) Kuulusteluun joutuminen ei missään tapauksessa tarkoita Suomessa samaa kuin julkisuuteen joutuminen. Suomi ON oikeusvaltio.
        2)Vai tulee nimi tietoon... SE on kenties jonkun unelma se. No, Suomi siis ON oikeusvaltio. Perättömien haasteiden tekeminen ei anna kenellekään oikeutta saada toisen nimeä tietoonsa, eikä VARSINKAAN puskanilkkien tietoon. Joten AINAKIN SINÄ jäät ihan varmasti ilman tuota nimnitietoa... =))

MINÄ kannan vastuuni aina. Toisin on aika monen muun laita tällä palstalla, vai mitä, puskanilkki?

• poikalapsi kirjoitti:

* "< Ennemmin helvettikin jäätyy tai Mohikaani menee taivaaseen!>"
        * Sinä väännät suoran vääräksi ja väärän suoraksi. Väität ettet ole ketään "En ole SOLVANNUT ketään palstalla." Ethän sinä muuta teekkään, kuin solvaat ja nimittelet, pahimman jälkeen. Etkä tunnusta siivotonta kielenkäyttöäsi, et ole tehnyt sitä palstan syntyajasta lähtien tähän päivään mennessä.
        * "Millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidätkin tuomitaan, millä mitalla te mittaatte, sillä teillekkin mitataan"! "Älä tuomitse, niin ei sinuakaan tuomita"!
        * Ja tässä on kyse Jumalan tuomioista, koska meillä kenelläkään ei ole valtaa tuomita, eikä varsinkaan helvetin tuomiota, ja senhän sinä juuri lausuit Mohikaanille!
        * Jeesus sanoo sinulle. "Älkää lausuko helvetin tuomiota , sillä silloin olet itse helvetinlapsi"!
        * Minä nyt siteeraan sinuunkin Raamattua, väitäthän olevasi "uskovainen", vaikka et tosin Raamattua tunnustakkaan, mutta tietäähän Jumala sinunkin sydämesi tilan.
        _ Tee parannus ja usko evankeliumi, Jeesuksella on paljon anteeksiantamusta, riittää sinunkin syntiesi yli, jos haluat tulla parannetuksi ja eheytetyksi Jeesuksen hellässä hoidossa, siellä sinun katkerrutesi murtuu, kunhan näet Golgatan ihmeen, työn joka tehtiin siellä sinunkin syntisen ehyttämiseksi. Katso Jeesukseen, Hän on ainut joka voi sinut vielä parantaa. Usko pois!

• * On palsta ollut tukossa monta päivää, nyt iltapäivällä alkas oleen toimintaa, hidas on edelleen.

• frihet

Onko lie sitten eniron tuloihin jotakin miinusta, jos lomapäiviä palstalaiset saa.

Aattelinkin jo soittaa, ku nii hiljaseks palsta oli käyny.

No pysäyttihän Jumala ajan juoksunkin, nii mikäs se nyt hiuka eniron ohjelmia sekoittaa.

Poikalapsi kuitenkin "helluntalaisena" seuraa tiiviisti palstaa.

• eikä.
        frihet kirjoitti:

Onko lie sitten eniron tuloihin jotakin miinusta, jos lomapäiviä palstalaiset saa.

Aattelinkin jo soittaa, ku nii hiljaseks palsta oli käyny.

No pysäyttihän Jumala ajan juoksunkin, nii mikäs se nyt hiuka eniron ohjelmia sekoittaa.

Poikalapsi kuitenkin "helluntalaisena" seuraa tiiviisti palstaa.

se mikään ihme olisi, vaikka Jumala sulkisi vallan tälläisen palstan, kun tääl muuta kun vängätään ja riitaa haastetaan eräiden taholta, kuten tuossa ylenpänä on!

• frihet
        eikä. kirjoitti:

se mikään ihme olisi, vaikka Jumala sulkisi vallan tälläisen palstan, kun tääl muuta kun vängätään ja riitaa haastetaan eräiden taholta, kuten tuossa ylenpänä on!

poikalapsi on lähes ainut riidan haastaja ja se johtuu hänen syvälle syöpyneestä katkeruudesta helareita kohtaan.

On hänellä melko ikävä elämä, kun joutuu päivin- yön palstaa jahdata.

Ajattele hän on jahdannu koko ajan milloin pääsis palstalle jotakin sontaa kirjoittaan ja nyt kun palsta näköjääm aukeni, niin heti alko jauhamisen, voi raasua, en voi muuta kuin sääliä häntä.

• on siis tökkinyt tämä koko suomi24.olisi toivonut että tämä palstan hiljentyminen olisi laskenut höyryjä täällä,näkyy olevan sama meno kuitenki kun kattoo tätä ketjua.

• frihet
        aksu521 kirjoitti:

on siis tökkinyt tämä koko suomi24.olisi toivonut että tämä palstan hiljentyminen olisi laskenut höyryjä täällä,näkyy olevan sama meno kuitenki kun kattoo tätä ketjua.

Pidähän Aksu evankeliumia esillä.

Eiks ne siellä teilläpäin kysele, et kummalta puolen jokkee, vai olenko erehtynyt asun paikastasi.

• frihet kirjoitti:

Pidähän Aksu evankeliumia esillä.

Eiks ne siellä teilläpäin kysele, et kummalta puolen jokkee, vai olenko erehtynyt asun paikastasi.

lappeenrannan vierestä,

• frihet
        aksu521 kirjoitti:

lappeenrannan vierestä,

En siis tienny alkuunkaan heitti heti aineski 400km.

No eihän sitä meikäläinen täydelliseksi edes tässä ajassa tulekaan.

Vaan Jeesus kanssasi, missä sit kuljetkin.

• frihet kirjoitti:

poikalapsi on lähes ainut riidan haastaja ja se johtuu hänen syvälle syöpyneestä katkeruudesta helareita kohtaan.

On hänellä melko ikävä elämä, kun joutuu päivin- yön palstaa jahdata.

Ajattele hän on jahdannu koko ajan milloin pääsis palstalle jotakin sontaa kirjoittaan ja nyt kun palsta näköjääm aukeni, niin heti alko jauhamisen, voi raasua, en voi muuta kuin sääliä häntä.

suorittaa synkkää yksinpuheluaan! Hyvin harvoin edes avaan hänen kirjoituksiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4423
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3221
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2541
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      121
      2394
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      90
      2198
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2043
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1997
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1753
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1637
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1618
    Aihe