Jos jotakuta askarruttaa milloin Salkkarit jäävät kesätauolle, ja milloin kesäuusinnat jatkuvat, seuraavassa vastaus.
Salkkarit jäävät tauolle keskiviikkona 4.kesäkuuta - ja kesäuusinnat jatkuvat jaksonumerosta 781. maanantaina 9.kesäkuuta klo 15.00
Kesäuusinnat siis taas jälleen uuteen aikaan. Ohjelmakartan mukaan Salatuille elämille on jokaiselle arkipäivälle varattu 2 tuntia (klo 15-17), joten jaksoja tulee arkipäivisin 3-4 jaksoa. Muistaakseni myös viime vuonna oli ohjelmakartasta varattu 2 tuntia, mutta jaksoja tuli kummiskin kolme päivässä.
Jos joku ei muista enää mihin viime kesän lopussa jäätiin, seuraavassa pieni muistinvirkistys:
- Ismo epäilee Jaanan sytyttäneen Keravan talon tuleen vakuutusrahojen toivossa, ja Ullan kanssa keskutellessaan Ulla mainitsee kysyneensä asiaa Jaanalta suoraan, ja Jaana ei sitä myöntänyt eikä kieltänytkään.
- Toni on palannut Pihlajakadulle hakemaan rahojaan. Hän haluaa myös tietää onko hän Nikon oikea isä. Myöhemmin Amin möläytyksen ansiosta Toni saa myös tietää, ettei Jennikään tiedä onko Nikon oikea isä Aki vai Toni.
- Ami on päättänyt vaihtaa iskemistekniikkaa saadakseen Jennin itselleen. Myös Kentsu koittaa Amin ideaa Aamuun.
- Hanna on edelleen hengityskoneen varassa, eikä mitään ole tehtävissä. Hannan lääkäri kertoo Aleksille, että elinsiirrolla ihmishenkiä voitaisin pelastaa, mutta Aleksi ei suostu moiseen. Myöhemmin Aleksi näkee sairaan tytön, jolla on elinaikaa vain vähän.
- Jenni on suuttunut Amille, koska hän möläytti Tonille, ettei Jennikään tiedä varmasti Nikon oikeaa isää. Ami pyytää sovintoa.
- Jakso loppuu Jennin kertoessa Amille, että hänellä on edelleen tunteita Tonia kohtaan.
Salkkarit kesätauolle - Kesäuusinnat
SE08
2
1745
Vastaukset
- HÄH HÄÄ HÄ
PALAAA SYXYLÄ MAXUTEEVEESEEE EIMUUUTTAKUS KORTSIIIPELIII
- Toinen Ulla
- Kiitos näistä tiedoista! Minulle sopiikin paremmin tämä iltapäivien uusinta-aika. Eipä onneksi tarvitse kärsiä monta päivää ilman tuttua sarjaa. Tosin vain toisella silmällä katselen tietokoneen äärestä, mutta kiva kumminkin "tappa vanha tuttu", ja nähdä taas oma etunimikaimani, hössö mutta hauska Ulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316