Miten kerrot ei-uskovaiselle ihmiselle pelastuksesta? Mitä Raamatunkohtia käytät vai puhutko ihan omin sanoin? Kerrotko rakastavasta Jumalasta, joka on meidän Taivaallinen Isämme, niin kuin Jeesus Raamatussa opettaa vain pelotteletko kadotuksella ja helvetin kauhuilla mässäillen? Oletko evankelioinut 'kaduilla ja aitovierillä'? Kerrotko, että Jeesus rakastaa sinua ja minua ja meitä jokaista.
Mitä arvelet itse: MILLAINEN EVANKELIOINTI MENEE PERILLE PARHAITEN? Mikä sinua aikoinaan puhutteli, kun tulit uskoon?
"Rakkaani, rakastakaamme toinen toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta....Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus" (1.Joh 4:7)
"...Jumala on rakkaus" (1.Joh 4:16)
"Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon..." (1.Joh. 4:18)
"Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeään."
(1.Joh. 4:21)
Tietenkin Joh. 3:16 on Raamatun tunnetuin jae kaikkialla maapallolla.
Kerro omista kokemuksistasi!
Miten kerrot pelastuksesta?
2
118
Vastaukset
- Simon Templar/areiolainen
Itse sain aina vain kuulla helvetistä ja tuomiosta, en Jeesuksen rakkaudensanomasta sanaakaan!!!
Omat paskasukulaiset olivat pahimpia!!!
Siksi ehkä en ole pitänyt näihin paskiaisiin yhteyttä!!!
Paskat on paskoja!!!
Miksi pitäisin heihin yhteyttä, itseäni vain siinä rasittaessa!!! - Lauletaan yhdessä
Vivianin kanssa Jeesukselle.
http://www.youtube.com/watch?v=IYQD8JP3S5o&feature=related
Toivottaa sisaresi, joka päätti jättää tämän raamattupalstan senvuoksi, koska Jumalan Sana kehoittaa meitä lähtemään pois sieltä, missä "pilkkaajat istuvat."
"Lähtekää pois minun kansani, ettette tulisi osalliseksi heidän pahoista teoistansa!"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027