¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Job.33:24
"...niin Jumala armahtaa häntä (syntistä) ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun.' "
Siis Isä J-la sai lunastusmaksun meistä Pojaltaan, tämän ostaessa meidät vapaiksi synneistämme pyhällä verellään, viattomalla kärsimisellään ja kuolemallaan.
Saatana ei saanut MITÄÄN muuta kuin kokea murskaavan tappion, kun häneltä riistettiin kaikki ne ihmissielut eli meidät, jotka turvaudumme - pelastuksemme suhteen - kaikessa ainoastaan Yeshuan sijaissovitukseen puolestamme.
Siunattua illan jatkoa täytetyssä lunastustyössä, Yeshuassa!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Hyvä veljet!
Yakov sen sanoi!
3
134
Vastaukset
Raamattu on kokonaisuudessaan yksi ja jakamaton kokonaisuus, kuten taivaallinen Jerusalemkin.
Vaikka se koostuu VT:sta ja UT:sta, niin ne ovat nivoutuneet toisiinsa ollen jakamaton osa kokonaisuutta. Molemmat ovat saman Hyvän Paimenen antamia meille oppaaksi iankaikkisen elämän tielle.
Me UT:n pyhät olemme saaneet armon KUOLLA Yeshua Messiaamme ruumiin kautta IRTI Laista (Juutalaiset Mooseksen laista ja muut kansat omantunnonlaista eli molempien lakien tuomion alta)!
Tästä Paavali kirjoitti osuvasti: Room.7:6
"...mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa."
Jos joku tahtoo olla vielä Lain alla, niin olkoon ja eläköön vapaus, mutta minä iloitsen ja riemuitsen ja suorastaan ratkean riemuhuutoon ajatellessani sitä V-A-L-T-A-V-A-A V-A-P-A-U-T-T-A mikä minulla NYT JO on Yeshuan ansiosta Hänen kuoltuaan Golgatan ristillä ja noustuaan kuolleista 3.:na pv:nä.
Hän nosti myös meidät, kuolleista temmaten pois tuomion alta, siis HELVETIN kadotustuomion alta ikuisiksi ajoiksi!!!
HalleluYah! HALLELUYAH!!!
Siunausta iltaasi Yeshuassa!- asialla
..olet muuttamassa, toisinsanoen mitätöimässä lakia, josta yksikään piirto ei katoa, niin kauan
kuin taivas ja maa pysyy. Näinhän sanoi, jopa Jeesus. asialla kirjoitti:
..olet muuttamassa, toisinsanoen mitätöimässä lakia, josta yksikään piirto ei katoa, niin kauan
kuin taivas ja maa pysyy. Näinhän sanoi, jopa Jeesus....totea sen pitäytyvän täysin apostoli Paavalin ja Yeshuan opetuksiin :D
Siunausta Yeshuassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723