elikkäs minulla on kaksi vinoa etuhammasta. en halua hammasrautoja. sellasisia telaketjuja. niin mikä se kruunu on ? voiko hampaani repiä irti ja laittaa tilalle kruunun ? tekohampaan ? niin tehdään aina telkkarissakin ? PALJON MAKSAA ? missä tehdään ? kertotaa pyydän.
AUTTAKAA MINUA.
6
726
Vastaukset
- Hampihomma
Eikö kannattaisi edes kokeilla niitä hammasrautoja? Kruunu nimittäin maksaa aika paljon, noin parituhatta euroa per hammas ja sen laittaminen on ainakin puolenvuoden operaatio.
Kannattaa varmaan mennä juttelemaan hammaslääkärin kanssa kaikki vaihtoehdot;)- maksa ....
Kruunu maksaa alle 400 euroa. Itse suoristin etuhampaani kruunuilla ja kappalehinta tuli 385 euroa. Kaksi hammasta suoristettiin edestä.
En halunnut rautoja koska operaatio olisi ollut vähintään puolitoista vuotta ja kulkea nyt teiniraudat suussa,ei kiitos!
Kruunujen laitto kesti kaiken kaikkiaan noin viikon verran ja tulos on todella taattu. Oikomisen jälkeen nimittäin hampaiden muoto eikä koko muutu joten useimmiten joutuu laittamaan laminaatit tai kruunut, jos nimittäin haluaa täydellisen hymyn! - jos haluaa
maksa .... kirjoitti:
Kruunu maksaa alle 400 euroa. Itse suoristin etuhampaani kruunuilla ja kappalehinta tuli 385 euroa. Kaksi hammasta suoristettiin edestä.
En halunnut rautoja koska operaatio olisi ollut vähintään puolitoista vuotta ja kulkea nyt teiniraudat suussa,ei kiitos!
Kruunujen laitto kesti kaiken kaikkiaan noin viikon verran ja tulos on todella taattu. Oikomisen jälkeen nimittäin hampaiden muoto eikä koko muutu joten useimmiten joutuu laittamaan laminaatit tai kruunut, jos nimittäin haluaa täydellisen hymyn!tuollaiset kruunut? tämä on varmaankin ensimmäin kerta kun kuulen kruunuista, ja itselläni on samanlainen ongelma hampaissa. minulla on 3 hammasta jotka haluaisin jotenki suoristaa muun rivistön mukaan. tämä vaihtoehto kuulostaa ehdottoman hyvältä. voisitteko kertoa enemmän näistä kruunuista ja toimenpiteestä millä ne laitetaan??
- vastauksesta.
jos haluaa kirjoitti:
tuollaiset kruunut? tämä on varmaankin ensimmäin kerta kun kuulen kruunuista, ja itselläni on samanlainen ongelma hampaissa. minulla on 3 hammasta jotka haluaisin jotenki suoristaa muun rivistön mukaan. tämä vaihtoehto kuulostaa ehdottoman hyvältä. voisitteko kertoa enemmän näistä kruunuista ja toimenpiteestä millä ne laitetaan??
minäkin tahdon tietää että missä näitä kruunuja saa laitettua ? onko hintaeroja eri paikoissa ?
voiko asiasta kysyä kunnalliselta normaalilta hammaslääkäriltä. osaavatko he neuvoa `?
- myöskin
laminaatit, näilä saadaan joitakin asentovirheitä kojattua, värieron takia voi olla että kannattaa laittaa esim. 4 etuhampaaseen. Entäpä hampaiden sisäpuolelle asennettavat raudat (muutama hamasklinikka laittaa suomessa) ei varmaan kauaa kestä muutaman hampaan oikominen, ja kaikki on sitten omaa mitä suussa on :)
- kokemus korjailusta
Laitatin 4 laminaattia, noin 500 e/kpl pääkaupunkiseudulla. Olen tyytyväinen, palvelu oli hyvää. Kruunu olisi ollut kalliimpi, mutta kruunua ei välttämättä tarvitse, laminaattikin voi riittää. Kannattaa jutella lääkärin kanssa. Ja hakeuta lekurille, jolla on kokemusta esteettisestä korjailusta. Aikaa projektiin meni pari kolme viikkoa suunnittelusta eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481259Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753