Kaverilla on ainakin asenne kohdallaa treenaamisen suhteen..ihmettelen vaan hänen elämänasennettaan. Jonkun samanhenkisen salitytön/pojan kanssa seurustelu toisi varmaan vähän uutta virtaa hänen elämäänsä.
Fastin Hulkki
7
625
Vastaukset
- sdgfsgfgdfg
Vituttaa kun ihmiset on aina naittamassa sinkkukavereitaan. Monet meistä vanhemmista sinkuista (itse olen jo yli 40 v.) on sinkkuja ihan omasta halustaan. Itse en ainakaan halua ketään muuta elämääni ja on loukkaavaa kun joku yrittää pakkonaittaa tai vihjaa muuten, että mun kannattaisi hankkia tyttöystävä. Plus sitten tietenkin ne pakolliset homoepäilyt.
Fakta on, ettei kaikkia kiinnosta läheiset ihmissuhteet.- homobodari
Tää on monen homomiehen ongelma. Ei kyetä sitoutumaan, ollaan läheiskammoisia, jopa kosketuskammoisia. Raaka tunteeton seksi on ainoa kontaktin muoto toiseen ihmiseen.
Rekyyli nimittäin tulee vanhempana, yksinäisenä, kyynisenä. Ja se tulee kovaa! - sdfsfdsf
homobodari kirjoitti:
Tää on monen homomiehen ongelma. Ei kyetä sitoutumaan, ollaan läheiskammoisia, jopa kosketuskammoisia. Raaka tunteeton seksi on ainoa kontaktin muoto toiseen ihmiseen.
Rekyyli nimittäin tulee vanhempana, yksinäisenä, kyynisenä. Ja se tulee kovaa!Ehkä, mutta minkäs teet kun ei läheisyys kiinnosta ja kosketuksen sietokin on tosiaan vaikeaa?
- homobodari
sdfsfdsf kirjoitti:
Ehkä, mutta minkäs teet kun ei läheisyys kiinnosta ja kosketuksen sietokin on tosiaan vaikeaa?
Toi on vakava tunnevamma, hanki asiantuntija-apua!
Kukaan ei voi elää ilman läheisiä ihmiskontakteja, ei edes nunnat ja munkit! - fjghdfgsfg
homobodari kirjoitti:
Toi on vakava tunnevamma, hanki asiantuntija-apua!
Kukaan ei voi elää ilman läheisiä ihmiskontakteja, ei edes nunnat ja munkit!Tuota olen joskus miettinytkin, mutta sitten mietin, että siinähän ajan itseni vain ojasta allikkoon. Jos saan jollain terapialla itseni kaipaamaan läheisyyttä, niin sitten ahdistaa kun sitä ei löydy. On luultavasti parempi olla palanut täysin kuin vain osin - kun palaa tarpeeksi pahasti, niin ei tunne enää mitään.
- sormelle
miksi sitoutua yhteen kun niitä riittää liikaa ruuhkaksi asti. joka vkloppu uutta "säpinää" pitää mielen virkeänä ja testot pitkään koholla!
- kyllä varmasti
unohdit mainita että olet entinen sirkkelityöntekijä ja nykyinen kädetön työtön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034