En ole viitsinyt, tai näyttää viellä tätä kenellekkään, mut jos teillä olisi mahdollista niin kokeilkaa että on teillä tämä.
Eli siis alapäästä ylöspäi kun menee ennen alavastaa ( alapään ) viimeisessä aika reunassa on kaksi pattia siellä sisällä, ne liikkuu vähän kun liikuttaa. Sitten toisella puolella on yksi patti aika pieni, sekin liikkuu. Onko se jokin normaali juttu, vai rasvapatti? Kun ihmisillä on monesti ihonalla liikkuvia patteja. Mutta mikä tämä on? Tämä missä nämä patit ovat, on vaikea selittää. Mutta kokeilkaa! Menkää alapäästä YLÖSpäi sitten viimeisessä kohdassa jossain siinä pitäisi olla. Pelottaa hirveesti ! :( Ja itkettää välillä. Kun AINA säikyn jotain!! Olisi hyvin mukavaa, jos voisitte auttaa minua tässä että saisin mielenrauhan... :((
KIIIITOKSIA KOVASTI JOS TESTAATTE, ja kertokaa sitte minulle etttä oliko teillä.
Tarkemmin selitän missä kohtaa:
Alapäästä ihanylös, sittenkuin siinä on ne vikat reunat niin siitä viellä vähän ylös ja siinä aika keskellä, mutta aika raunalla.
:((( PELOTTAA!
Mitkä ne on?
7
365
Vastaukset
- imusolmukkeethan
ne, jos kuvauksestasi oikein ymmärsin. Jos ne vaivaavat, niin käy näyttämässä. Kuuluvat asiaan, mutta jos kipeytyvät tai kasvavat niin voi olla joku tulehdus tms. joka pitää hoitaa.
- MitkäNeOn
Tiedän siis mikä on imusolmuke, mutta voiko imusolmukkeita olla muualla kuin kaulalla ;o ?
Olen vasta aika nuori, niin en oikeen tiedä.
Ei ne ole mitenkään vaivanneet, ne patit ( imusolmukkeet ) huomasin vain ne ja ihmetyin.
Mutta en kyllä aatellut syöpää, koska ei yleensä syöpä patteja oo kaks vierekkäin ja toisella puolella. Mutta silti mua pelottaa! :((( - ???siis
Jos imusolmuke tulehtuisi, niin miten se hoidetaan?
- antibiotilla
???siis kirjoitti:
Jos imusolmuke tulehtuisi, niin miten se hoidetaan?
mutta sen päättää tietysti lääkäri, käy näytillä niin asia selviää!
- paremmin silloin,
antibiotilla kirjoitti:
mutta sen päättää tietysti lääkäri, käy näytillä niin asia selviää!
kun yskit? Tällöin kyseessä saattaisi olla nivustyrä, joka voi pysyä pitkäänkin aika oireettomana. Mulla on sellainen vaiva vasemmalla puolella ja tuli metsätöissä, kun nostin tukkia. Aluksi se jonkun päivän pisteli, mutta rauhoittui eikä enää kahteen vuoteen ole haitannut.
- p-oika?
ettei vaan kivekset?
- .......
en ole poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774