Onko tämä nyt sitten järkevää...?
Aletaan mielummin syytteleen ja haukkuun toisia. Jos keskustelupastan laatu ei parane, niin en viitsi käyttää aikaani tähän jatkossa.
Papukaija todistettu hirttäjäksi
9
306
Vastaukset
- kiinnostunut
ei täällä keskustelijat ihan lopu, jos sinä et enää viittisikään tänne kirjotella.
- HipHei
Se on kyllä totta. Katsotaan mitä tapahtuu. Vai vaihdetaanko taas nimimerkkiä...
- meitsi
Hiphei, olet ainut järkeväntuntuinen täällä. Minä en ole JT, vaikka monet niin luulevatkin. Mitähän sekin kertoo??
- Eräs mielipide
Ehkäpä se johtuu nimimerkistäsi.
Jos minä otan käyttöön nimimerkin JT, jehovantodistaja, meikku, meitsi tai meikäläinen, niin moni varmaankin pitäisi minua JT:nä.
Meikku, meitsi ja meikäläinen ovat JT-slangia ja kuvastavat sitä, että näin he erottuvat muusta saatanan väestöstä eli maailmallisista ja kristikunnasta. - Meikusta
Eräs mielipide kirjoitti:
Jos minä otan käyttöön nimimerkin JT, jehovantodistaja, meikku, meitsi tai meikäläinen, niin moni varmaankin pitäisi minua JT:nä.
Meikku, meitsi ja meikäläinen ovat JT-slangia ja kuvastavat sitä, että näin he erottuvat muusta saatanan väestöstä eli maailmallisista ja kristikunnasta.Meilahdesta, Helsingistä. EIKÄ OLE JT. Älkää sotkeko kunnialolisen kaupunginosan asukkaita hämäriin puuhiinne. Olkaa vaikka jt-väkeä.
- meitsi
Eräs mielipide kirjoitti:
Meikku, meitsi ja meikäläinen ovat JT-slangia ja kuvastavat sitä, että näin he erottuvat muusta saatanan väestöstä eli maailmallisista ja kristikunnasta.tiedoksi vaan , että yleensä käytän mitä nimimerkkiä milloinkin, en tätä meitsiä. Yleensä mie, mie vaan, tai yes tms. Ett ei kyllä johdu nimimerkistä.
Noin normaali oloissa käytän itsestäni sanaa meikäläinen. En omaa JT-taustaa, joten en tiennytkään että jotkut sanat on varattu vain heille tai heidän "vastavoimilleen". Tunnen myös alamaailmaa, olisiko sitten osa sanoista varattu heille. Mitähän jää meille tavallisille ihmisille. Tekisikö joku sanakirjan?!
- Papukaija
Papukaija todistettu hirttäjäksi
Onko tämä nyt sitten järkevää...?
-------> Tuo kommenttisi on huomattavasti normaalitasosi yläpuolella. Varmaan voisi olla jopa helpompi "todistella" kuin monet väitteesi.- HipHei
Sana sanaa vastaan...
- Papukaija
HipHei kirjoitti:
Sana sanaa vastaan...
Sinun sanasi on Wartiotorni, joka on helppo osoittaa tapaus tapaukselta huijaukseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857