"Mutta lihan teot ovat ilmeiset...ja ne ovat...LAHKOT...että ne, jotka sellaista harjoittavat, EIVÄT PERI JUMALAN VALTAKUNTAA."
Gal.5:20-21
P.S. ja nyt ei puhuttu siitä "Nasaretinlahkosta", vaan lopun ajan uskonlahkoista, joista Raamattu VAROITTAA ANKARASTI NIIHIN ITSEÄÄN UUDESTIKASTAMASTA!
lahkoissa on paha silmä?
3
125
Vastaukset
- Lahkot, kirkot, seurakunnat
Kaikki muut ovat siitä irtautuneita lahkoja.
- Mt.7
Lahkoissa tehdään ihmeitä ja tunnustekoja (venytellään jalkoja ja parannetaan sairauksia) lahkoissa on antikristuksen henki.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - se oikea Henki
Mt.7 kirjoitti:
Lahkoissa tehdään ihmeitä ja tunnustekoja (venytellään jalkoja ja parannetaan sairauksia) lahkoissa on antikristuksen henki.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.jossa tehdään tunnustekoja? Voisitko nyt Mt.7 kertoa, mitä seurakuntaa sinä edustat?
Tuot tänne usein vastustavia mielipiteitäsi, jotka minä ainakin olen kokenut Jumalan Pyhän Hengen vastaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756