Vuokra"huora"

Huoraaja

Kokeilin minäkin muutamaa vuokrafirmaa, koska töitä olisi saatava. Olen korkeasti kouluttautunut ja työkokemustakin on runsaasti. Ajattelin helpottaa työnsaamista rekry-yritysten avulla.

Noh..tarjosivat varastomiehen hommia sun muuta "nakkikioskijobia", mutta mitä järkeä niitä ottaa vastaan minkään vuokra/rekry-lafkan kautta kun pääsisin niihin ilman niidenkin apua ja palkka tällöin olisi parempikin!

Tuli semmoinen fiilis että pistäsivät minut mihin tahansa hommiin että saisivat vetää fyrkat välistä. Nyt ei enää tarjoakaan hommia kun kieltäydyin heidän tarjoamistaan pilipalihommista. Ei sattana, joku ihmisarvo minullakin on ja millä sitä asuntolainaa maksaa jos aina joku viikon parin pesti jossain varstomiehenä..voi helvetti!

Nimimim. 10-vuotta teknistä koulua käynyt varastomieheksikö?

10

3767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan vaan otan pikkasen kantaa.

      10-vuotta teknillistä koulua käynyt varastomieheksi?Ihan juuri asenteen takia olen ihmetellyt ihmisten asennoitumista muihin.

      Olen nähnyt kaikenlaisia ammattikorkean-ja yliopiston käyneitä elämäni aikana ja todennut vain sen, että täytyy olla elämän yksinkertaista mikäli täytyy lähteä jaottelemaan ihmisiä"kastiin"joidenkin opintojen takia.Ei merkkaa mulle jonkun opinnot yhtään mitään.

      Mitä vitun väliä sillä on onko tohtori vai kansakoulun käynyt?Olemme kuitenkin aika pitkälle lopulta kuitenkin samalla viivalla elämässä jossain vaiheessa.

      Näkemyksessä olen siinä samaa mieltä, että varmuus menee elämästä kaikenlaisten pätkien takia.Mutta eiköhän tuo ala olemaan jo käytäntö tässä ns"työvoimapula"maassa, joka tuntuu vihaavan omia kansalaisiaan.

      Oikeastaan voisi ajatella saman asian näinkin.."Omaan upean auton..siinä ON OLTAVA upeat alumiinivanteet"vaikka halvemmalla saisi rautasetkin ja hyvät sellaiset eli se ulkokultaisuus ja teatraalisuus..

      • saatanan tyhmä

        Kyllä se todistus merkaa paitsi ei demareille, jotka ei kouluja käy ja kuvittelee että elämässä kaikki on samalla viivalla. ei saatana näin ole. Pitää olla koulutusta vastaavaa hommaa eikä mitään paska hommia vaikka on 10v koulut takana.

        Siksi niitä kouluja käydään ettei tarvii työntää käsiään paskaan ja luuhata jossain paska varastossa idiottien demareiden kanssa .


      • sanoit ja osoitit
        saatanan tyhmä kirjoitti:

        Kyllä se todistus merkaa paitsi ei demareille, jotka ei kouluja käy ja kuvittelee että elämässä kaikki on samalla viivalla. ei saatana näin ole. Pitää olla koulutusta vastaavaa hommaa eikä mitään paska hommia vaikka on 10v koulut takana.

        Siksi niitä kouluja käydään ettei tarvii työntää käsiään paskaan ja luuhata jossain paska varastossa idiottien demareiden kanssa .

        Tässä elävä esimerkki siitä miten koulutus ja sivistys ei korreloidu. Ehkäpä juuri siksi sinut on tuomittu temppi mansikanpoimijaksi.


      • oletkos muka parempi ???
        sanoit ja osoitit kirjoitti:

        Tässä elävä esimerkki siitä miten koulutus ja sivistys ei korreloidu. Ehkäpä juuri siksi sinut on tuomittu temppi mansikanpoimijaksi.

        Mun koulutus ja kokemus kestää vertailun suhun saatanan varasto orja. lakase sä vaan pölyjä ja niele niitä keuhkoos.


      • saatanan tyhmä kirjoitti:

        Kyllä se todistus merkaa paitsi ei demareille, jotka ei kouluja käy ja kuvittelee että elämässä kaikki on samalla viivalla. ei saatana näin ole. Pitää olla koulutusta vastaavaa hommaa eikä mitään paska hommia vaikka on 10v koulut takana.

        Siksi niitä kouluja käydään ettei tarvii työntää käsiään paskaan ja luuhata jossain paska varastossa idiottien demareiden kanssa .

        Jaa?Provoja turha laitella.

        Ihan noin politiikkaa katsoneena tiedän moniakin demareita, jotka eivät todellakaan ole kouluja käymättömiä, mutta ovat valintansa tehneet poliittisesti.Osa uran, osa elämän kannalta ja so what??

        Ei sillä ole henkilökohtaisesti mitään merkitystä.

        Samanlaisia ainakin tuntemani ihmiset ovat kuin muutkin.Jaottelu puolueiden kesken kuuluu 70-80-luvulle tyyliin E-market/S-ryhmä ja tämän tietää vanhempi polvi hyvin.

        Kaipa joku tätäkin kaipaa, jos etuja siitä on aikanaan langennut.

        Ja noin yleensä..työ kuin työ..sehän on tavalliselle ihmiselle vain se mistä elantonsa saa ja vitut siitä mikä poliittinen pelleily sen takana on.Sen voi unohtaa viimeistään kellon soidessa ulos näennäisenäkin jolloin jokainen on miten on.

        Ja muuten yleensä..En maininnut miten itse olen koulutettu..enkä sitä paljastaisikaan..heh..heh..


    • äly hoi

      Vuokra- / rekryfirmaa käyttäessä kannattaa ottaa järki käyttöön. Se auttaa yllättävän paljon. Mikäli ei halua kaupan kassalle tai varastoon, niin on ehkä turha mennä Varamiespalvelun tai Baronan juttusille. Eila Kaisla, Manpower, Mercuri Urval ja MPS tekevät rekrytointeja/vuokraa asiantuntijatehtäviin.

      • mistä näitä sikiää?

        Ihme läppää taas ihmisiltä jotka ei tiedä mistään mitään.

        Oletko sä edes tutustunut kyseisten firmojen tarjontaan? Esimerkkisi Eilakaisla tarjoaa työtä Toimistoon, tietotekniikkaan, tuotantoon (teollisuus) ja logistiikkaan. Esimerkiksi Barona tarjoaa työtä Toimistoon, IT-alalle, teollisuuteen, logistiikkaan, rakennuksille, kiinteistöalalle ja hoiva-alalle. Käytännön erot näillä kahdella: Baronalla on enemmän valikoimaa. Ihan yhtä asiantuntijatason vuokrauksia ja rekrytointeja on molemmissa jos puhutaan esim. toimistomaailmasta kun avoimia paikkoja selaa. Adecco, Barona, Manpower ja Eilakaisla on kyllä varsin rinta rinnan avoimien paikkojensa suhteen ja kilpailee keskenään ihan samoista työntekijöistä.

        Kaupan kassalle ei taida välittää näistä porukkaa mikään, se on enemmän staffpointin heiniä.

        Sen verran on tullut alan firmoihin perehdyttyä vuosien saatossa (itsekin eräässä pienemmässä sellaisessa työskennelleenä), että joskus vaan hämmästyttää ihmisten käsitykset asioista. Erityisesti pännii nämä "asiantuntijalausunnot" ihmisiltä, jotka eivät selvästikään ole perehtyneet asiaan tippaakaan.


      • työtön2
        mistä näitä sikiää? kirjoitti:

        Ihme läppää taas ihmisiltä jotka ei tiedä mistään mitään.

        Oletko sä edes tutustunut kyseisten firmojen tarjontaan? Esimerkkisi Eilakaisla tarjoaa työtä Toimistoon, tietotekniikkaan, tuotantoon (teollisuus) ja logistiikkaan. Esimerkiksi Barona tarjoaa työtä Toimistoon, IT-alalle, teollisuuteen, logistiikkaan, rakennuksille, kiinteistöalalle ja hoiva-alalle. Käytännön erot näillä kahdella: Baronalla on enemmän valikoimaa. Ihan yhtä asiantuntijatason vuokrauksia ja rekrytointeja on molemmissa jos puhutaan esim. toimistomaailmasta kun avoimia paikkoja selaa. Adecco, Barona, Manpower ja Eilakaisla on kyllä varsin rinta rinnan avoimien paikkojensa suhteen ja kilpailee keskenään ihan samoista työntekijöistä.

        Kaupan kassalle ei taida välittää näistä porukkaa mikään, se on enemmän staffpointin heiniä.

        Sen verran on tullut alan firmoihin perehdyttyä vuosien saatossa (itsekin eräässä pienemmässä sellaisessa työskennelleenä), että joskus vaan hämmästyttää ihmisten käsitykset asioista. Erityisesti pännii nämä "asiantuntijalausunnot" ihmisiltä, jotka eivät selvästikään ole perehtyneet asiaan tippaakaan.

        Kaikkien ei ole onneksi tarvinnut vuokrafirma- huijaukseen osallistua.
        Siksi kyselemme kokeneemmilta.


    • weewwe

      Miksköhän sua sivistynyttä työn sankaria yritettiin laittaa varastoon?
      Ehkä just siks että susta ei oo muuhun.
      Tutkinto / Todistus ei ole = pätevä....
      Apinaakin voi opettaa

    • vuokratyöläinen

      Ihan ensimmäisenä: pitkään opiskellut ei tarkoita samaa kuin korkeasti kouluttautunut. "10-vuotta teknistä koulua käynyt varastomieheksikö"...eli sinä kävit teknistä koulua 10 vuotta (ei 10-vuotta), kun minä (ennen korkeamman asteen opintoja) suoritin sen kolmessa vuodessa, mikä oli ihan "normaaliaika".

      Toisena: itse olen oikeasti "korkeasti koulutettu" ja silti tehnyt vuokratöitä jo pari vuotta. Koulutukseni ja "persoonani" takia olen saanut aina koulutustani vastaavia töitä. Tällä hetkellä voisin sanoa, että olen työssä, johon koulutukseni ei edes riitä, mutta muiden ominaisuuksien vuoksi työnantaja valitsi minut eikä sitä "vieläkin korkeammin koulutettua" henkilöä.

      Luulen, että sinulle on tarjottu niitä "nakkikioskijobeja" ihan sen takia, ettei vuokratyöfirma voi esittää sinua ns. "parempiin" paikkoihin. Huonon käytöksesi, vaikean luonteesi tai esim. olemattomien sosiaalisten taitojesi takia sinut on laitettava tekemään työtä, joista em. piirteistä ole kovin suurta haittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1750
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      75
      1367
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1298
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      189
      1283
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1063
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1061
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      902
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      886
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe