Hyvä juttu! Lähdetään pois kaikki täältä, joille Jumalan Sana on rakas. Täällä eksytyksen ympäristössä tulee vain paha olo, siitä Jumalan pilkasta ja kaikista niistä ilkeistä sanoista joita Kristuksen lunastamien kasvoille täällä heitetään.
Jätetään Suni mesomaan "omineen" tänne ja jatketaan matkaa!
Siunausta kaikille, jotka sydämestänne rukoilette Jumalaa ja Hänen oikeudenmukaista rakkauttaan.
Rukoilaan myöskin Sunin ja hänen eksyttämiensä ihmisten puolesta, ja kaikkien niiden puolesta jotka meitä vihaavat, niin me täytämme Kristuksen lain!
Kristityt ovat hylänneet
5
222
Vastaukset
- jo tehty
" Jätetään Suni mesomaan "omineen" tänne ja jatketaan matkaa!"
Näin ovat hyvin monet jo tehneet. Palstoja on muitakin ja ihan asiallisia. Linkkejä en pane tähän, ettei ihan kaikki mesoajat tule sinnekin häiriköimään.- lukijana.
Kyllä ihmisiä kiinnostaa se perimmäinen totuus, mitä se tänä aikana tarkoittaa.
Suni on palstan eniten luettu kirjoittaja.
Ja ennustan, että suosio kasvaa entisestään. lukijana. kirjoitti:
Kyllä ihmisiä kiinnostaa se perimmäinen totuus, mitä se tänä aikana tarkoittaa.
Suni on palstan eniten luettu kirjoittaja.
Ja ennustan, että suosio kasvaa entisestään.että monien kiinnostus totuuteen on samanlaista, kuin mitä
Jumala ilmoitti Hesekielille:
"Ihminen, sinun maanmiehesi puhuvat sinusta seinänvierillä ja
talojen ovilla ja sanovat toisilleen: 'Mennään kuulemaan, millainen
sanoma Herralta nyt on tullut.'
He tulevat miehissä luoksesi, istuvat edessäsi, niin kuin kansani
kuuluu tehdä, ja kuuntelevat sinun puhettasi. Sen mukaisesti he
eivät kuitenkaan elä. Heidän suunsa on täynnä valhetta, heidän
sydämensä on keinottelun ja voiton lumoissa.
Sinä olet heille vain kuin lemmenlaulujen laulaja, kaunisääninen ja
taitavasti soittava viihdyttäjä. He kuuntelevat puhettasi, mutta eivät
elä sen mukaan.
Mutta kun minun sanani toteutuvat - ja ne toteutuvat - he ymmärtävät,
että heidän keskellään on ollut profeetta."
Siksi sen kuuleminen aiheuttaa siitä luopuneille ja Jumalan
paaduttamille ihmisille masennusta, ahdistusta, pelkoa,
kalseaa olo ja jopa päänsärkyä.
Tuo kaikki on kuitenkin Jumalan mielen mukaista murhetta,
jonka pitäisi johdattaa ihmiset kääntymykseen, mutta kun
paatumukseen johdatettu ihminen ei enää pysty kääntymään,
ottaa Saatana hänestä kaikki tehot irti, ja pistää tuollaiset
ihmiset oikein sydämensä halusta pilkkaamaan Kristuksen
Henkeä ja hänen omiaan. Ja vieläpä uskovat pilkatessaan
tekevänsä pyhää palvelusta Jumalalle. Siksi tämä eksytys on raju.- palstalainen.
Yli 750 lukijaa tällä hetkellä.
number one. Teuvo Sunin aloitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3431949Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788