Asun alueella vantaalla jossa näitä uusnatseja on keräytynyt jonkunverran ja olen löytänyt heistä paljon yhtäläisyyksiä! 1 = Suurin osa työttömiä jota työt eivät kiinnosta. 2 = juopottelee julkisesti jatkuvasti ja ahdistelee nuoria tyttöjä ja vanhoja ihmisiä. 3 = Uhoaa kaikille ohikulkijoille. 4 = harrastaa monikossa väkivaltaa yksinäisiä ihmisiä vastaa, mutta kuitenkin pakenevat jos läppäsee vähän takasin. 5 = myy alkoholia ja huumeita alaikäsille ja narkkareille! 6 = jatkuvaa häiritsevää käyttäytymistä julkisesti! 7 = muistutta aikapaljon mustalaisten käyttäytymistä kaikin tavoin! 8 = Aika harva tästä porukasta täyttää ajalaiset piirteet! eli väärä kallonmuoto,silmien värit ja ruumiinrakenteet.
Voisin jollain tapaa ymmärtää jos tämä käyttäytyminen olisi ulkomaalaisia vastaan mutta kun se on ihan valkoisia/suomalaisia vastaan! joten siitä pitää vaan tulla lopputulokseen että nämä uusnatsit ovat vaan saastaa ja pitäs hävittää yhteiskunnan taakasta pois!
Suomi Oikeille Suomalaisille
17
591
Vastaukset
- se.
Skineillä on se käsitys, että pelkkä valkoinen iho, vaalea tukka ja siniset silmät eivät tee arjalaiseksi. Lisäksi tarvitaan myös natsiaatteen omaksuminen ja aktiivinen väkivallan harjoittaminen ulkomaalaisia kohtaan. Koska umpisuomalaisistakin vain harva täyttää arjalaisuuden fyysiset kriteerit eikä näin ollen voisi olla skini, skinit painottavatkin aatteensa toiminnallista ja väkivaltaista puolta.
- Rekkuki
Mun mielipide on että kaikki nämä rettelöitsijä/uusnatsit/skinit pitäis työntää lihamyllyn läpi ja syöttää sioille! olen joutunut parikertaa tappeluihin ja tyypit on yrittänyt paeta paikalta. mulla on ollut tapana juosta ainakin yksi kiinni ja taittaa kummatkin kädet poikki ja viiltää avaimillani ruksi otsaan!
- teräspyöveli
Rekkuki kirjoitti:
Mun mielipide on että kaikki nämä rettelöitsijä/uusnatsit/skinit pitäis työntää lihamyllyn läpi ja syöttää sioille! olen joutunut parikertaa tappeluihin ja tyypit on yrittänyt paeta paikalta. mulla on ollut tapana juosta ainakin yksi kiinni ja taittaa kummatkin kädet poikki ja viiltää avaimillani ruksi otsaan!
Manalan lautturi vie yli tuonelan virran kuolleiden valtakuntaan.
- Sampox
Tuskin kukaan tuntee ahkeraa, työssäkäyvää uusnatsia. Äärioikeistolaiset ovat sosiaalitoimiston asiakkaita ja kuitenkin sosiaalista toimintaa vastaan!?
- aate on
syystä kansallisSOSIALISMIA. Myös Mussolini aloitti sosialistina ja kuoli sosialistina, ylistäen myös Yhdysvaltain historian itsevaltaisinta ja sosialistisinta presidenttiä Franklin D. Rooseveltia.
- kuulu "arjalaisille...
Eikös Tanskan pitäisi kuulua niille arjalaisille? Menkööt sinne.
- kun..
suurin osa suomalaisista on -vielä- arjalaisia.
- sanon, kös
Kös... Tanskalainen kinkku on hyvää. Ovatko savolaisetkin arjalaisia?
- stöge
kun.. kirjoitti:
Suomalaisilla on väärä hiusväri ja ruuminrakenne ollakseen arjalaisia. eikä saksalaisetkaan pitänyt suomalaisia arjalaisina. se tuli vasta toisen maailmansodan loppupuolen aikana kun natseilla tui pupu pöksyyn ja piti löytää liittolaisia!
- Eivät ole
sanon, kös kirjoitti:
Ei ei ei
kun.. kirjoitti:
Ihan totta!? Ollaanko me tosiaan iranilaisten lähisukulaisia? Kas kun arjalaiset oli se sakki, joka hävitti Pohjois-Intian muinaiset kaupunkikultturit, ja nuo viisaammat sanoo, että nyk. iranilaiset polveutuu tästä kansasta.
- arjalaisia,
sanon, kös kirjoitti:
savolaiset ovat ugreja yhdessä karjalaisten kanssa.
- KIVTNAK
VANTAA AINOA PAIKKA JOSTA NÄITÄ SLUIBAREITA LÖYTYY.TÄYSIN AJATTELUKYVYTÖNTÄ PORUKKAA.
- kivtnak2
Niin juuri otsikko sanoo kaiken!
- markocx
kivtnak2 kirjoitti:
Niin juuri otsikko sanoo kaiken!
Ovatko sluibarit savolaisia? Onneksi ei koko Suomi täynnä.
- Jyrki älä tyrrki
markocx kirjoitti:
Ovatko sluibarit savolaisia? Onneksi ei koko Suomi täynnä.
Kyllä kaikki suomalaiset ovat sluibareita! tämän todistaa se fakta että suomen historiassa vähiten on suomalaiset ollut edes mukana!
- Työtön yksi monista
Kolhoosit näytti lakritsi mainoksen video kollaaseilta , en muuttanut .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760