jack vai saywer?

<3 <3

Kumpi noista olis parempi Katelle? :P (sori ku en osaa kirjottaa tota Sayweria oikein) ?? :)

6

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lostin fani

      Olen suuri Lost-fani, nähnyt kaikki jaksot useampaan kertaan (ensin USA:n tahdissa, sitten Suomen), ja pakko on sanoa että koko Jack/Kate/Sawyer kuvio on Lostin ärsyttävin, pitkäpiimäisin ja kertakaikkiaan veemäisin osa. Ei kertakaikkiaan voisi vähempää kiinnostaa kenen kanssa Kate panee, paneeko kummankin, vai eikö pane kummankaan. Koko soutaminen, huopaaminen ja vatkaaminen ärsyttää koko ajan enemmän.

      • pupunen

        Minua tuo ei juurikaan haittaa. Oikeastaan mikään ei Lostissa minua ärsytä kunnolla. En tiedä onko minussa jotain vikana, mutta kyllä minua kiinnostaa miten tuo kolmiodraama päättyy. Olen kyllä samaa mieltä, että jos tuon kolmikon edesottamuksia tultaisiin nostamaan suurempaan rooliin (tästä oli jo esimakua 3. kauden kuudessa ensimmäisessä jaksossa), sitten minuakin ärsyttäisi huomattavasti.

        Vastauksena ketjun aloittajalle sanoisin, että ei kumpikaan. Jos pakko valita, niin Sawyer.


      • se seksikäs..
        pupunen kirjoitti:

        Minua tuo ei juurikaan haittaa. Oikeastaan mikään ei Lostissa minua ärsytä kunnolla. En tiedä onko minussa jotain vikana, mutta kyllä minua kiinnostaa miten tuo kolmiodraama päättyy. Olen kyllä samaa mieltä, että jos tuon kolmikon edesottamuksia tultaisiin nostamaan suurempaan rooliin (tästä oli jo esimakua 3. kauden kuudessa ensimmäisessä jaksossa), sitten minuakin ärsyttäisi huomattavasti.

        Vastauksena ketjun aloittajalle sanoisin, että ei kumpikaan. Jos pakko valita, niin Sawyer.

        ...blondi lääkärinainen on upea. Vileän seksikäs. Hakkaa Katen mennen tullen. Uuuuhhh....


      • pupunen
        se seksikäs.. kirjoitti:

        ...blondi lääkärinainen on upea. Vileän seksikäs. Hakkaa Katen mennen tullen. Uuuuhhh....

        Olen aika samaa mieltä. Jotkut varmasti vihaavat sitä hahmoa yhtä paljon kuin Katea. Minusta Juliet on ihan sympaattinen hahmo. Sillä on semmoinen ihanan "säälivä" katse, en osaa tarkemmin sitä selittää.


      • ulpukka70
        pupunen kirjoitti:

        Olen aika samaa mieltä. Jotkut varmasti vihaavat sitä hahmoa yhtä paljon kuin Katea. Minusta Juliet on ihan sympaattinen hahmo. Sillä on semmoinen ihanan "säälivä" katse, en osaa tarkemmin sitä selittää.

        Julietista tulee kovasti mieleen Geryn Anatomian Meredith... sama säälittävä katse.


      • ulpukka70
        ulpukka70 kirjoitti:

        Julietista tulee kovasti mieleen Geryn Anatomian Meredith... sama säälittävä katse.

        Greyn Anatomia siis....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe