Terveellinen elämä

Pajero-mies

Terveellinen elämä alkaa mysliaterialla. Siinä on kuituja oikeassa suhteessa, vaikka se tuntuukin suussa aika sottaiselta.
Sen jälkeen on hyvä vetää 780:n kalorin treeni elliptisessä gym-laitteessa.
Kersat harkkaan. Kaikkein tärkeintä on pitää niiden motivaatiota yllä, että ne oppisivat nauttimaan tuskasta.
Niistä voi kehittyä kukaties vaikka palanderin tapainen suur-örkki.
Tai jopa toimistojohtaja.

8

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhurix

      ne jaksaa. Aika ihailtavaa. Mä en kyllä usko ton myslin terveellisyyteen. Niissä taitaa kaikissa olla sokeria. Jos on kuituja ni on kyllä järkyttävästi hiilareitakin.

    • Paku-nainen

      Mysliaterialla on hyvä juoda myös kahvia että herää. Ja pala valkoista suklaata kera vinoneliösalmiakin. ;)

      • Pajero-mies

        Tästä jo huomaa, että ateriaterapeutille olisi tilaus. Jos esimerkiksi nauttii salmiakkia, niin siitä voi kehkeytyä muitakin riippuvuuksia.
        Ihan nyt ammattikysymksenä, että onko kysymyksessä esimerkiksi Hummer?
        Jos on, niin ei siinä mitään. Eihän tässä olla ihmisiä arvostelemassa.


      • Paku-nainen
        Pajero-mies kirjoitti:

        Tästä jo huomaa, että ateriaterapeutille olisi tilaus. Jos esimerkiksi nauttii salmiakkia, niin siitä voi kehkeytyä muitakin riippuvuuksia.
        Ihan nyt ammattikysymksenä, että onko kysymyksessä esimerkiksi Hummer?
        Jos on, niin ei siinä mitään. Eihän tässä olla ihmisiä arvostelemassa.

        tilaus, salmiakki aiheuttaa muistoriippuvuuden. Hirvikärpäset ja metallinpaljastimenkin muistaa ;(
        Pitäisikö lopettaa salmiakinsyönti?

        Ei ole Hummer vaikka hiukan erikoisen näköinen onkin.


    • mayanna

      kun en syöny ruisleipää aamukahvin kanssa. Mysli on ihan hyvää välipalana, mut en ole koskaan osannu sillä päivää käynnistää.

    • kalliit nuoruusvuodet tulisi täyttää ja siltikään ei ole varmaa tuleeko kersoista uusi palanteri,nökänen tai keralahti:D

      Toimistojohtajaksi pääsee naruillakin;)

      Kuiduilla laihdutetaan..noin yleensä.

      • Pajero-mies

        Itse asiassa kuidun puutteen huomaa heti, kun esimerkiksi yrittää mahtua kylpyammeeseen.


      • Pajero-mies kirjoitti:

        Itse asiassa kuidun puutteen huomaa heti, kun esimerkiksi yrittää mahtua kylpyammeeseen.

        ammeesta kiinni se.
        Joko tarpeeksi kokoa tai vaihtaa porsliiniammeen lasikuituiseen..vaikka veneeseen:D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe