Tämän päivän aikana on ollut jo seisemisenkymmentä (70) aloitusta Kanervan jutusta! Eiköhän kaikki ole jo siitä jutusta sanottu?
Eiks teillä ihan oikeesti oo minkäänlaista suhteellisuudentajua? Okei, Ike on mokannu, mut ei kai siitä tarvi aina vaan repiä lisää jutunaihetta? Alkaa kyrsiin tää paskan jauhaminen jo tosi paljon!!!!
RIIIITTTTTÄÄÄÄÄ JO
8
158
Vastaukset
- Kukatekeemitä
Kai nyt ihminen on sexuaalien olento. Ja Matti Meikäläinenkin textaa. Ni mitä tuosta jauhamaan
- se vasta
alkaakin kun hymy lehti ilmestyy.
- lopettakaa!!!!
Kauheaa sonnan jauhamista.Kymmeniä aloituksia Kanervasta,eiköhän tämä jo riitä?
- dfgdfgdf..
Lähe sit vittuun foorumilta, jos ei kiinnosta mielipiteen vapaus. Sori, mutta näin se on!
- ootko tyhmä
Sähän se et salli aloittajalle mielipiteen vapautta. Kannatat mielipiteen vapautta, mutta teilaat periaatteesi haukkumalla aloittajan mielipiteen tästä päättömästä Ike-jauhannasta. Joten lähde itse vittuun. Sorke vaan, mutta näin se on.
- RUSTAILET
Siis sinun mielestä ei saakaan olla mielipiteen vapautta tässä paskaviemärissä.-Sinähän ammut omaan varpaaseesi!
Sinä siis oot paskaviemärin keisari. - öäöäöä
Mielipiteen vapaus? Onkse sun mielestä samaa kun asiasta jauhaminen usean viikon ajan? Sori, mut taidat nyt puhuu jotain johon sun äö ei ihan riitä, poju.
Ja ota vaan ihan iisisti. Tänne mä tuun tasan sillon mua huvittaa!
- Äkänen akka
Joka ikinen TV-ja radiouutinen alkaa samaisella jutulla. Alkaa totta vie tympimään. Eikö tässä valtakunnassa ole tärkeämpiä asioita uutisoitavaksi.
Tuo juttu on jo loppuun kaluttu. TODELLA RIITTTÄÄ!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481279Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3915Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763