Mistähän ihmeestä löytyis nainen joka olis tasapainoinen, luotettava, itseensä tyytyväinen omana itsenään, ei toisen omaisuutta kärkkyvä,kunnollista miestä arvostava, iältään 40-47 vuotias. Etsii nimim. turhaanko etsin.
Mistä löytyis.......
5
714
Vastaukset
- sellainen
nainen löytyy. vahinko vain että olen jo 50v.
- minä olen
ollut jo 46 vuotta. Mutta ei vaan löydy miestä jolla olis nuo samat ominaisuudet joita naiselta odotat.
- olis..
45-vuotias, ahkera, omillaan toimeentuleva ja ennenkaikkea rehellinen, vaan ei oo tullu vielä vastaan semmosta miehenpuolta, jolla ois samoja piirteitä. On tullu törmättyä elämäni kauheimpaan mieheen ja ei uskalla luottaa enää.
- olen
olis.. kirjoitti:
45-vuotias, ahkera, omillaan toimeentuleva ja ennenkaikkea rehellinen, vaan ei oo tullu vielä vastaan semmosta miehenpuolta, jolla ois samoja piirteitä. On tullu törmättyä elämäni kauheimpaan mieheen ja ei uskalla luottaa enää.
etkä ole hakenut pois.Jos olet nuo ominaisuudet omaava mies,niin-miksei.
Olen vai törmännyt aina ns. vääränlaisiin miehiin, olisko nyt aika suunnan vaihtua? - kunnon mies
olis.. kirjoitti:
Kantsi unohtaa menneet, ne vaan myrkyttää elämää ja siitä ei seuraa ainakaan mitään hyvää.
Erotessani päätin että ei koskaan enää..... mutta..mutta..., niin se vaan mieli muuttuu kun antaa ajan tehdä tehtävänsä. Tuntuu vaan että kunnon naisia ei ole enää olemassa, entisten suhteiden painolastia mukanaan raahaavia kyllä riittää.... ja se sitten pilaa uudenkin suhteen.
Me miehetkin ollaan kaikki erilaisia, valitettavasti yksi renttu pilaa kymmenien kunnon miestenkin maineen.
Rohkeesti vaan jatkamaan elämää, se on liian lyhyt menneiden murehtimiseen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760