Niin eli miten usein ja millä annoksilla syöt Lyricaa ja kerro vielä mihin vaivaan?
Onko muita lääkityksiä?
Nimim. Epätoivoinen kipuileva nuorinainen joka ei meinaa saada apua kipuunsa :(
Millaiset annokset Lyricaa syöt???
8
474
Vastaukset
- näitätaas
Paljonhan täällä tuntuu olevan sellaisia ketkä syö Lyricaa, miksei kukaan nyt voi sitten tähän vastata??? Ei ole vaikea kysymys.
Kiinnostaisi vain siksi koska annostani kuulema ei enää nosteta mutta apua en silti saa.
Itse syön selkäkipuun.
Kertokaa olkaa niin kiltit. - näitätaas
Onko vaikea vastata helppoon kysymykseen!?
Onhan täällä kuitenkin kirjotusten mukaan paljon ihmisiä ketkä syö Lyricaa.
Anteeksi hyökkäys :( Tämä kipu vaan tekee niin äkäiseksi!
Itse syön selkäkipuun 600mg/ pv. Ei apua.
Mulla ei muita lääkityksiä.- näitätaas
Nyt viestejä tulikin 2 vaikka ensimmäinen muka ei tullut perille jonkun virheen takia. No, samapa se. Tässä vielä kolmas viesti. :)
- Lopetin,.
näitätaas kirjoitti:
Nyt viestejä tulikin 2 vaikka ensimmäinen muka ei tullut perille jonkun virheen takia. No, samapa se. Tässä vielä kolmas viesti. :)
käytin lyricaa pari kuukautta,mutta lopetin,tuli paljon sivuvaikutuksia,huimausta,lihoin hetkessä 6kg....nyt käytössä triptyl,käyttänyt tätä monta vuotta...ja tramal,panadol forde.....niin käytin vrk.300mg lyricaa.
- hhhgf
Noin puolen vuodenajan, oli hermosärkyä. Söin muistaakseni ensin yhden 75mg päivässä ja sitten se nousi 2x75mg pvä. Kaverini syö parhaillaan selkäkipuun samalla annoksella.
- Hirvee annos sulla
Hei! Itse syön Lyricaa oikean käden hermokipuun. Lääkäri määräs 3 x 75 mg/päivä. Jo yks 75 mg pilleri tekee mulle sen verran humalaisen olon, että otan vaan yöksi. Päivällä otan 1-2 25 mg tablettia. Tosin olen sairauslomalla, joten pystyn välttämään kivun aika hyvin kun en rasita kättä. Jos kävisin töissä, ois pakko syödä isommalla annoksella. Tosin, jos kävisin töissä en vois kuitenkaan tehdä töitä pillerihumalassa... Lisäksi syön Panacodia reumakipuun. Joudun aina valitsemaan kumpi on pahempi, reuma vai hermokipu. Toinen pilleri kun ei toiseen auta. Onko sulla varmistettu, että kipu on hermoperäistä. Minun mielestä Lyrica auttaa nimenomaan semmoiseen.
- näitätaas
Eipä vielä ole varmisteltu mitään. Sanoovat että olisi pullistuma-kipua. Eli hermopinne -juttuja. Oireet viittaisi siihen. Kyllä ne kuvaa selän, jossainvaiheessa.
Ihme ettei mulla näilläkään annoksilla kovin humalainen olo ole. Väsynyt kylläkin.
Kiitos vastanneille... lisääkin vastauksia saisi tulla. Olen nimittäin vähän sitä mieltä että annokseni tosiaan on aikas iso!!
- potilas 54
Hei,
Minulla on ollut pitkään alaselkäkipuja lopulta
kivut sietämättömiksi jolloin 3kk melkein sängyssä
nyt tutukittu kaikilla keinoilla ja tulos S1 hermojuuri ahdas Fasetit kuluneet.
Vuoden kuluttua
fasettettihin pistetty rönktenin avulla kortisoniaa ei apu, turha juttu.
Lääkitys Arcoxia 90mg tarvittaessa lyhyinä kuureina.
Kipuun Tramal tai Panacod. Nyt uusi mielenkiintoinen kokeilu. Lyrica 150mg illalla.
Olo siedettävä, käyn töissä joskin istuminen vaikeaa.
Että ei ole kivaa kun paikat kuluu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375143Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194181- 583843
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513550
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413295Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232436
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo602388