Kiitoksia tuesta viime yönä, olin sairaan hermona kipeän kissan kanssa.
Tänään ei kissaflunssaa tarvinnut hoitaa edes höyryhengityksellä kun kissaherramme tuli kylpyhuoneeseen ottamaan pieniä höyrylöylyjä perheen saunoessa. JÄi hassu vielä kylppäriin kuivan penkin päälle köllöttelemään jälkihöyryihin...
Siirrettiin just kellotkin näyttämään kesäaikaa, vuorokausirytmi varmaan löytyy viikossa. Toisaalta näin masennuspotilaana ei oo välillä ollut kellosta väliä, kunhan on pakolliset hommat saanut hoidettua ja välillä nekin on siirtynyt.
No tää nyt ei ollut kauheen huumoripitoinen juttu, mutta olen kuitenkin huuhaaihminen-vaikkei mieliala välillä anna periksi verbaaliselle riemusoitolle =)
kissa-huuhaat kiitos
8
326
Vastaukset
- kissa tuli
äsken sisälle
- kissa oli
paskantanu vaatekomerppn.
- niitä
kissa oli kirjoitti:
paskantanu vaatekomerppn.
sisäkissa ongelmia
- mullaki
niitä kirjoitti:
sisäkissa ongelmia
on 2 sisäkissaa!!Niillä on myös omistajansa tavat!!!
- PetrusB
mullaki kirjoitti:
on 2 sisäkissaa!!Niillä on myös omistajansa tavat!!!
Jos niillä on omistajainsa tavat, niin ette kai te ihmiset sentään sinne komeroon...
- hyvä vain
hyvä kun kissa voi jo paremmin etkä mennyt antamaan niitä ihmisten lääkkeitä.
Niin se vaan on kun lemmikki on sairas on sitä itsekin kun ei tiedä tarkoin mitä pitäisi tehdä.
Päivystävä on aina paras apu ettei tee tyhmyyksiä.
Mukavaa kevättä teille koko perheelle! - olen
ilonen sun ja kissasi puolesta!Siispä kertoilethan kuulumisia edelleen?Halit teille,multa ja kissoilta!Ei tääl aina oo sitä huumoria,six nää iloset uutiset untuu hyviltä!t.minä&2kisulia
- kbasa
se kun usein asettu telkkarin päälle rötköttämään ja lapiollaan (norski) sohi vormuloita jotka mielenkiintoisesti/ikävästi kuvaruudussa kovasti vauhdilla kulki :-))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780