uskoa mitään yliluonnollista, ilman Jeesuksen Kristuksen nimen varmistamista, mistä se on kotoisin.
Tässä linkissä on joukko temmattu autoineen päivineen eri paikkaan, mutta se ei ole ollut Jumalasta, koska siinä on ufo tutkijoita ja se ei ole raamatun mukaan tapahtunut, jolla kaikki pitää varmistaa.
Tässä linkki tuohon tapahtumaan. http://www.youtube.com/watch?v=XbOA4IN5Bbc&feature=related
Olkaa varovaisia
5
435
Vastaukset
- kannattaisi
mainostaa em. kaltaisia tapahtumia. Hyvä kuitenkin että varoitat!
Olen kuullut että kun jollakin puhujalla ei ollut mitään mahdollisuutta ehtiä tilaisuuteen ajoissa, hänet olisi autoineen siirretty lähemmäs kohdettaan ja hän olisi ehtinyt sinne.- Huhhahhei
kuulin, että eräs mies oli nähnyt vaaleanpunaisia, kärsäkkäitä eläimiä matkallaan baarista kotiin. Tuota sietää miettiä. Ja varoa.
- Yksilö
Yksilö olettaa, että sielujen, jotka tietävät kuuluvan jäävänsä siihen jälkeen jääneisiin sieluihin, ja siten pitävänsä (anteeksi nyt, ylläpito, mutta ei voi mitään) turpansa kiinni, ja keskityvän vain siihen, että, heidät tempaistaan ETU JOUKOISSA sinne AUTUUTEEN.
Jeesus, (rukoilee yksilö tässä) tule pian, ja tempaise nämä sielut pois täältä !!!!
Totisesti.
Hartaasti. - !---
Huhhahhei kirjoitti:
kuulin, että eräs mies oli nähnyt vaaleanpunaisia, kärsäkkäitä eläimiä matkallaan baarista kotiin. Tuota sietää miettiä. Ja varoa.
Voisit noilla lapsellisilla tarinoillasi mennä naurattamaan huuhaa-palstalaisia. Sinne sopivat juttusi. Jos oikeasti haluat pelastua: Sinulla on vain yksi mahdollisuus: Tule Jeesuksen Kristuksen eteen nöyrtyneenä, polvistu ja sano: 'Tule, Jeesus, minun sydämeeni. Anna kaikki syntini anteeksi. Pelasta minut pimeydestäni ja armahda minua. Kiitos, että voit tuhlaajapojankin tuoda luoksesi. Sinulle annan nyt elämäni. Johdata ja anna olla valmiina kuolemaan, tulemaan luoksesi, kun otat pois tästä elämästä. Kiitos verestäsi, pese puhtaaksi ja anna tehdä parannus. Auta kaikessa minua. Aamen.'
- henkilö----
on tosiaan varoittava esimerkki noutuudesta. Hänen elämänsä kuluukin kaiken huuhaan kanssa, johon kuuluu siis ufot ym. Raamattu kieltää kaikenlaisen noituuden ja valheen. Surullista tuon henkilön kohdalla, kun ei ole vieläkään pelastunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847