Se tavallinen nainen,ettei mikään nirppa nokka.
Missä ois kiva nainen 40-v miehelle.
15
1121
Vastaukset
- täältä..
eikä oo nirppanokka! Ikää 45v.ja rehellinen yrittäjänainen.
- työtätekevä
rehellinen yrittäjänainen 45v. Missä tollasia miehiä luurailee?
- ainakin
nainen eikä, nirppanokka.
joka vois tutustua mieheen ,reiluun ja rehtiin. - myös ihan
tavallinen nais-immeinen, joka haluais tavata rehellisen, suomalaisen miehen... mutta mutta, missä te lienette...
42vee, ja mummokin jo- noutajaa odotellessa
Tosi näppärä ja tumma ja tulinen....
- Äijä 40v
noutajaa odotellessa kirjoitti:
Tosi näppärä ja tumma ja tulinen....
Pistäppä lisää itsestäsi.
- on todella
paha olla. Minäkin haluaisin olla tavallisen ihmisen, tavallisen miehen kanssa. Mistä päin Suomea kirjoittelet?
- Äijä 40v
Mistäs itse olet?
- Äijä 40v
[email protected] Rokeasti vaan.
- saakka;)
Tai mistä suunnasta sitä katsoo, mä olen Etelä-Suomesta. Rohkeasti laitoit s-postin, nyt rupesi ujostuttamaan.
- Äijä 40v
saakka;) kirjoitti:
Tai mistä suunnasta sitä katsoo, mä olen Etelä-Suomesta. Rohkeasti laitoit s-postin, nyt rupesi ujostuttamaan.
en minä pure ;)
- siinä
Äijä 40v kirjoitti:
en minä pure ;)
"maajussille morsian" mainoksessa sanotaan:)Vaikutat kyllä ihan hauskalta mieheltä!
- Nimetön
siinä kirjoitti:
"maajussille morsian" mainoksessa sanotaan:)Vaikutat kyllä ihan hauskalta mieheltä!
tuohon edelliseen. Ehkäpä laitan sulle mailia...tuo rohkeus on vaan koetuksella. Vähän huonoja kokemuksia takana..vieläkö sä olet siellä:)?
- Äijä 40v
Nimetön kirjoitti:
tuohon edelliseen. Ehkäpä laitan sulle mailia...tuo rohkeus on vaan koetuksella. Vähän huonoja kokemuksia takana..vieläkö sä olet siellä:)?
Aurinkoista päivän jatkoa sinulle. :)
- Äijä 40v
Nimetön kirjoitti:
Ei meinaa taas millään saada,näitä viestejä tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224