hyvä säilytys muista

..ja hygienia elin tarvikkeissa.. tai nakkiin kasvaa karvoitus..

74

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisko-tv

Niin voi käydä, alkava puberteetti selityksenä?

• ..nakit muusit ja siskonmakkarat..

• pervokki kirjoitti:

..nakit muusit ja siskonmakkarat..

karvanakki.

Mä tykkään karvanakeista. Keittämisen kans vaan saa olla varovainen ettei karvat irtoo.

• a-v kirjoitti:

karvanakki.

Mä tykkään karvanakeista. Keittämisen kans vaan saa olla varovainen ettei karvat irtoo.

..siis hyvät ihmiset-.. oon tosissani.. jos nakin päälle kasvaa homekarvoitus se on SYÖMÄKELVOTON MYRKYTYS VAARA.. varsinkin sinä aavee..en tahdo että sinä kuukahdat ruokamyrkytykseen vaikka karavanakin nähtävästi kiihottavat.. ruokahaluasi..

• pervokki kirjoitti:

..siis hyvät ihmiset-.. oon tosissani.. jos nakin päälle kasvaa homekarvoitus se on SYÖMÄKELVOTON MYRKYTYS VAARA.. varsinkin sinä aavee..en tahdo että sinä kuukahdat ruokamyrkytykseen vaikka karavanakin nähtävästi kiihottavat.. ruokahaluasi..

testannut (muilla) et keitettäessä myrkytysvaara alenee huomattavasti. Joillakin herkkämahaisilla saattaa pientä ripulointia ilmetä mut se menee ohi.

Ihan suotta olet huolissani vaikka tokihan se mieltä lämmittää;)

• a-v kirjoitti:

testannut (muilla) et keitettäessä myrkytysvaara alenee huomattavasti. Joillakin herkkämahaisilla saattaa pientä ripulointia ilmetä mut se menee ohi.

Ihan suotta olet huolissani vaikka tokihan se mieltä lämmittää;)

..kai ne sitten kitalakee kutkuttaa ..kun ottaa suihin.. semosee karvanaki..taitaa olla naisille soveliaampaa.. semmoset.. mie en semmosista välitä..

• pervokki kirjoitti:

..kai ne sitten kitalakee kutkuttaa ..kun ottaa suihin.. semosee karvanaki..taitaa olla naisille soveliaampaa.. semmoset.. mie en semmosista välitä..

sinun pikkuhiljaa eksyvän aiheesta...;)

Nimenomaan; ihqusti kutittelee mennessään. Laksatiivinen vaikutus on sama sukupuoleen katsomatta.

• nakki
        pervokki kirjoitti:

ja pisteet aahan jälkijunassa...se tekee huuuuurjan vaikutuxen:(((

• a-v kirjoitti:

sinun pikkuhiljaa eksyvän aiheesta...;)

Nimenomaan; ihqusti kutittelee mennessään. Laksatiivinen vaikutus on sama sukupuoleen katsomatta.

..kertova tieltä eksy.. joo vissiin kuin niin sanot.. mie en kehtais kyllä maista.. ei ikipäivänä.. ruokamyrkyts on koettu nääs.. se on mulla on luvassa lihapullia ja muushia..

• nakki kirjoitti:

ja pisteet aahan jälkijunassa...se tekee huuuuurjan vaikutuxen:(((

..siltikin.. no hyvä jos tekee vaikuttavan vaikutuksen.. onhan se varmaan ihan kiva..

• vaisuhko
        pervokki kirjoitti:

..siltikin.. no hyvä jos tekee vaikuttavan vaikutuksen.. onhan se varmaan ihan kiva..

ilmaus..varmaan ihan kiva!!Se on enemmän ku varmaa ihan kiva.Ja tosta muscatista..maistas last mangoa pienen kossutilkan kera!!

• vaisuhko kirjoitti:

ilmaus..varmaan ihan kiva!!Se on enemmän ku varmaa ihan kiva.Ja tosta muscatista..maistas last mangoa pienen kossutilkan kera!!

..on vähän vaisuhko olo..pitää pitää iloo yllä.. se on totta kyllä.. mut jos ei auta muscat..tulee krapulatuskat.. maista last mangoa.. tanssi illan viimeistä tangoa..hoplaaa

• pervokki kirjoitti:

..kertova tieltä eksy.. joo vissiin kuin niin sanot.. mie en kehtais kyllä maista.. ei ikipäivänä.. ruokamyrkyts on koettu nääs.. se on mulla on luvassa lihapullia ja muushia..

hurrrja tänään... ajattelin syödä wieninleikettä. Minä, joka en lihaan yleensä koske (kuolleeseen lihaan). Eilenkin olin hurrrja, maistoin paahdettuja broilerin fileeviipaleita;)

Mihin päädynkään?

• pervokki kirjoitti:

..on vähän vaisuhko olo..pitää pitää iloo yllä.. se on totta kyllä.. mut jos ei auta muscat..tulee krapulatuskat.. maista last mangoa.. tanssi illan viimeistä tangoa..hoplaaa

viimeisen tangon aika, kosketa ei tangon taika.

Hauskaa olla pitää vaikka syrän märkänis ja hampaat tippuis suusta.

• kätöset
        pervokki kirjoitti:

taskussa,helpompi olla,olo on mullakin!Tekis mieli palkata joku kirjottaanki itseni puolesta..¤¤¤TOIVON MUKAAN illan viimenen tango tanssitaan siel unelmaladossa...(:((heh..

• kätöset kirjoitti:

taskussa,helpompi olla,olo on mullakin!Tekis mieli palkata joku kirjottaanki itseni puolesta..¤¤¤TOIVON MUKAAN illan viimenen tango tanssitaan siel unelmaladossa...(:((heh..

..itse hoitaa ajatustyö ja hankkia haamukirjoittaja huuhaalle.. heii.. AAAVEEEEE.. hhehehehe huhuhuhuhuhu..tangoa unelmaladossa..

• a-v kirjoitti:

viimeisen tangon aika, kosketa ei tangon taika.

Hauskaa olla pitää vaikka syrän märkänis ja hampaat tippuis suusta.

..mutta suu mutrussa on hiukan.. olo on kuin hiukan tiukan..

• pervokki kirjoitti:

..itse hoitaa ajatustyö ja hankkia haamukirjoittaja huuhaalle.. heii.. AAAVEEEEE.. hhehehehe huhuhuhuhuhu..tangoa unelmaladossa..

heti muistitkin mut?;)

Mutkun määkin oon vähän laiska näpyttään vaikka sitä kaikenaikaa teenkin... toisaalta; paremmin näpytys sujuu kuin ajattelu;)

• pervokki kirjoitti:

..mutta suu mutrussa on hiukan.. olo on kuin hiukan tiukan..

raotat vähän ikkunaa ja vedät syvään raitista ilmaa... siinä samalla hoet itseparannusmantraa;

mmm-mmm-mmm-mä toivun-mmm-mmm-mmm-mä toivun jne.

• yxkaxkol
        pervokki kirjoitti:

taannoinen jutustelu!!sauna/takkahuoneen jääkaapis olevista makkaroista&kaljoista...unelmaladosta((((pitx mun sun kaa lähtee tänää metsään...vai oonx nähny jotai päiväuniMunia??

• a-v kirjoitti:

hurrrja tänään... ajattelin syödä wieninleikettä. Minä, joka en lihaan yleensä koske (kuolleeseen lihaan). Eilenkin olin hurrrja, maistoin paahdettuja broilerin fileeviipaleita;)

Mihin päädynkään?

..tietysti lihansyöjien kiltaan..onneksi olkoon..

• a-v kirjoitti:

heti muistitkin mut?;)

Mutkun määkin oon vähän laiska näpyttään vaikka sitä kaikenaikaa teenkin... toisaalta; paremmin näpytys sujuu kuin ajattelu;)

..aaveemainen olo..

• yxkaxkol kirjoitti:

taannoinen jutustelu!!sauna/takkahuoneen jääkaapis olevista makkaroista&kaljoista...unelmaladosta((((pitx mun sun kaa lähtee tänää metsään...vai oonx nähny jotai päiväuniMunia??

..tavatonta että näetpäiuniamunia pervokista.. jos metsään tahdot mennä sopiihan se.. minä tuossa vallan kuukahdin enkä enääpystynyt jatkamaan keskustelua..nyt oo täällä taass ja lasissa muscattii..

• pervokki kirjoitti:

..aaveemainen olo..

kuule mullakin, hauska sattumus;)

Nyt vois alkaa väsäämään muusia ja muuta... oon pelannu että nuppi humisee...

• pervokki kirjoitti:

..tietysti lihansyöjien kiltaan..onneksi olkoon..

että jonain synkkänä mutta sateisena päivänä löydän itteni Paistinkääntäjistä...? Karseeta.

• a-v kirjoitti:

että jonain synkkänä mutta sateisena päivänä löydän itteni Paistinkääntäjistä...? Karseeta.

..minä tykkään lihasta vaikka tykkäänkin elukoista..elävistä siis.. jos maistaisit mitä pervokin kokkiwokissa paistuu mielesi muuttuisi tyyystin.. sitten päätyisit vokkilaisiin..

• a-v kirjoitti:

kuule mullakin, hauska sattumus;)

Nyt vois alkaa väsäämään muusia ja muuta... oon pelannu että nuppi humisee...

..muushia ja sitten näin unia tuossa kun kuukahdin että istun tietokoneella..keskustelen aaveen kanssa ja juon muscattii.. tylsä uni sikäli koska jo todellisuudessa näin tapahtuu..pitääkö siitä nähdä vielä untakin..

• pervokki kirjoitti:

..minä tykkään lihasta vaikka tykkäänkin elukoista..elävistä siis.. jos maistaisit mitä pervokin kokkiwokissa paistuu mielesi muuttuisi tyyystin.. sitten päätyisit vokkilaisiin..

ajatusta mahdottomana;)

Nonnii, perunan kuorintaan, hop hop!

• pervokki kirjoitti:

..muushia ja sitten näin unia tuossa kun kuukahdin että istun tietokoneella..keskustelen aaveen kanssa ja juon muscattii.. tylsä uni sikäli koska jo todellisuudessa näin tapahtuu..pitääkö siitä nähdä vielä untakin..

aina selitetään kuinka unet kompensoi todellisuutta... pelkältä toistoltahan toi vaikutti;)

• pervokki kirjoitti:

..tavatonta että näetpäiuniamunia pervokista.. jos metsään tahdot mennä sopiihan se.. minä tuossa vallan kuukahdin enkä enääpystynyt jatkamaan keskustelua..nyt oo täällä taass ja lasissa muscattii..

......... ärsyttävää räpläämistä tää vastailu...

• kun oot
        pervokki kirjoitti:

noin vastaanottavalla mielellä...aina paikalla,kun hätä on suurin..vai miten se sanotaa?Joo,jätä tilkka muskissaa,sinne metsäänki..jos metsään tahdot mennä nyt,sä todella yllätyt...kivoja pervokki-unia...näin..

• kun oot kirjoitti:

noin vastaanottavalla mielellä...aina paikalla,kun hätä on suurin..vai miten se sanotaa?Joo,jätä tilkka muskissaa,sinne metsäänki..jos metsään tahdot mennä nyt,sä todella yllätyt...kivoja pervokki-unia...näin..

..toimii.. muscattia niille pienille sinisille metsään vai? joo mitäköhän yllättävää siellä metsässä on??

• a-v kirjoitti:

......... ärsyttävää räpläämistä tää vastailu...

..no..eivätkös potaatit kutsuneetkaan?

• pervokki kirjoitti:

..no..eivätkös potaatit kutsuneetkaan?

wieninleikkeet tirisee pannulla... kauhee nälkä.

Eikä tämäkään vastaus ilman viikon viivettä ilmesty...

• a-v kirjoitti:

aina selitetään kuinka unet kompensoi todellisuutta... pelkältä toistoltahan toi vaikutti;)

..on toisintoja toisensa jälkeen hyvä niin..silloin ei vanhenmeminen huoleta kun asioihin kyllästyy..vai ,kyllästyykö? mikä on..elämän tarkoitus??

• a-v kirjoitti:

wieninleikkeet tirisee pannulla... kauhee nälkä.

Eikä tämäkään vastaus ilman viikon viivettä ilmesty...

..numero 1_ on ikiihanainen punainen roosamunda.. sitä käytän nykyään ainoastaan.. melkein..

• metsässä
        pervokki kirjoitti:

..toimii.. muscattia niille pienille sinisille metsään vai? joo mitäköhän yllättävää siellä metsässä on??

...peikkoja,apinoita,jänixen papanoita...jännemmät jääkööt nähtäwäx..niin..pienet siniset???KASVAAX NE KOSKAA??

• metsässä kirjoitti:

...peikkoja,apinoita,jänixen papanoita...jännemmät jääkööt nähtäwäx..niin..pienet siniset???KASVAAX NE KOSKAA??

..ne eivät kasva?..se vielä puuttus jos tulis täysikasvuisiksi.. nonyt alko kiinnostaa mitää jännempiä metsästä löytyy,,uskaltaako kurkistaakaan???

• Helppoa kuin heinänteko.

Se on tietty se et rämmitään tää kivinen taival päästäpäähän ittee ja muita pahemmin repimättä.

Näin sen näkisin.

• ..ne repii..suomalaiset metsäläiset ne repii.. sairasta porukkaa

• pervokki kirjoitti:

..ne repii..suomalaiset metsäläiset ne repii.. sairasta porukkaa

et mua ei revitä... ei metsäläiset eikä muutkaan.

Päätä säkin, se on terveellistä.

• a-v kirjoitti:

et mua ei revitä... ei metsäläiset eikä muutkaan.

Päätä säkin, se on terveellistä.

..harvoja poikkeuksia lukuunottamatta suomalaiset metsäläsitä ja barbaarista kansaa..pervokki on pettynyt,,

• pervokki kirjoitti:

..harvoja poikkeuksia lukuunottamatta suomalaiset metsäläsitä ja barbaarista kansaa..pervokki on pettynyt,,

et sä muita kuitenkaan pysty muuttamaan... ja omaa itteä muutetaan omien tarpeiden mukaan, ei muiden. Eli unohdus on ainoo pelastus.

Tää menee nyt vähän totiseksi... tanssitaanko polkkaa välillä?;)

• a-v kirjoitti:

et sä muita kuitenkaan pysty muuttamaan... ja omaa itteä muutetaan omien tarpeiden mukaan, ei muiden. Eli unohdus on ainoo pelastus.

Tää menee nyt vähän totiseksi... tanssitaanko polkkaa välillä?;)

..mite se meni cha cha cha.. jaalllka ylööss jaalllkkaa YLÖÖSSS..

• pervokki kirjoitti:

..mite se meni cha cha cha.. jaalllka ylööss jaalllkkaa YLÖÖSSS..

koipia voi nostaa yhtäaikaa...

Mä meen nyt syömään ennenku alan nälissäni houria...

• a-v kirjoitti:

koipia voi nostaa yhtäaikaa...

Mä meen nyt syömään ennenku alan nälissäni houria...

..juu äläs houri ja vääriä poittuja kouri..tai kuori..

• roosamundan nimeen... mulle se on jääny vieraammaksi.

Eli kerros ny, mikä siitä tekee niin erinomaisen?

• ..vain on erinomaisen hyvänmakuinen.. kaikinpuolin sopiva eri tavoin käytettäväksi.. äähhh äähh minä yritän puolustaa roosamundaa.... no se on kiva pottu..

• pervokki kirjoitti:

..vain on erinomaisen hyvänmakuinen.. kaikinpuolin sopiva eri tavoin käytettäväksi.. äähhh äähh minä yritän puolustaa roosamundaa.... no se on kiva pottu..

hyvää kuin kaunis nimi?

Tuleeks siitä hyvä muusi? Se tietty kiinnostaa ikiaikaista muusinystävää;)

• a-v kirjoitti:

hyvää kuin kaunis nimi?

Tuleeks siitä hyvä muusi? Se tietty kiinnostaa ikiaikaista muusinystävää;)

..ja hyvää muushia tulee persiljan ja sipulin kera..

• pervokki kirjoitti:

..ja hyvää muushia tulee persiljan ja sipulin kera..

joku päivä ostaa ja kokeilla.

Onko muushi moshaajien perusruokaa? Sano sä kun asianlaidan varmaan tiedät;)

• a-v kirjoitti:

joku päivä ostaa ja kokeilla.

Onko muushi moshaajien perusruokaa? Sano sä kun asianlaidan varmaan tiedät;)

,,raju moshaaminen muushaa aivomashan.. mä en mossaa jotebnn en tiedä ..sitä paitti mulla on nyt glen danzig tukka..

• pervokki kirjoitti:

,,raju moshaaminen muushaa aivomashan.. mä en mossaa jotebnn en tiedä ..sitä paitti mulla on nyt glen danzig tukka..

Se tukka siis?

Voit uskoo et nyt on eläimellinen olo... ei silleen et timmi ku tiikeri vaan enempi tunnen itteni hyeenaksi tai muuksi raadonsyöjäksi...
        Aikamoinen kynnys tohon lihansyöntiin. En paljoo viittiny ajatella siinä syödessäni et mikä ja minkänäkönen elukka se on eläissään ollu...

• a-v kirjoitti:

Se tukka siis?

Voit uskoo et nyt on eläimellinen olo... ei silleen et timmi ku tiikeri vaan enempi tunnen itteni hyeenaksi tai muuksi raadonsyöjäksi...
        Aikamoinen kynnys tohon lihansyöntiin. En paljoo viittiny ajatella siinä syödessäni et mikä ja minkänäkönen elukka se on eläissään ollu...

..sellanen.. raadonsyöjiähän me ollaan..emme syö elävää ravintoa vaan kuollutta..kuka söisi elävää sikaa..

• pervokki kirjoitti:

..sellanen.. raadonsyöjiähän me ollaan..emme syö elävää ravintoa vaan kuollutta..kuka söisi elävää sikaa..

vaikeeta... edes sen kuolleen sian syöminen. Piti keittää kahvit ihan vaan siks et unohtaisin mitä tuli tehdyksi ja saisin viimeisenkin maun pois suustani...

Mä otin ja kuukletin sen häiskän ja sillä oli kuvissa pitkä tukka, hevistailia hyvin pitkälti. Enää ei oo?

• a-v kirjoitti:

vaikeeta... edes sen kuolleen sian syöminen. Piti keittää kahvit ihan vaan siks et unohtaisin mitä tuli tehdyksi ja saisin viimeisenkin maun pois suustani...

Mä otin ja kuukletin sen häiskän ja sillä oli kuvissa pitkä tukka, hevistailia hyvin pitkälti. Enää ei oo?

..http://static.flickr.com/56/119164717_93a65581c1_o.jpg

..siinä keskimmäisenä..figyyri.. on kuule hienoa herätä kuolleen jalostetut possun lihan ääreen aamusiin..

• pervokki kirjoitti:

..http://static.flickr.com/56/119164717_93a65581c1_o.jpg

..siinä keskimmäisenä..figyyri.. on kuule hienoa herätä kuolleen jalostetut possun lihan ääreen aamusiin..

Oikeesti? Wau...

Älä puhu mulle enää sioista... mä yritän päästä tän asian yli... nyt olis dementia paikallaan;)

• a-v kirjoitti:

Oikeesti? Wau...

Älä puhu mulle enää sioista... mä yritän päästä tän asian yli... nyt olis dementia paikallaan;)

..sellanen.. ei sitte puhuta niistä vaanpuhutaan vaikkaa kaalista ja salaatista jos paremmin uppoo.. niitä vain ei voivokkipannussani paistaa..

• pervokki kirjoitti:

..sellanen.. ei sitte puhuta niistä vaanpuhutaan vaikkaa kaalista ja salaatista jos paremmin uppoo.. niitä vain ei voivokkipannussani paistaa..

No, kerro nyt sitte mitä sä yleensä paistelet? Kyllä mä kestän vaikka siellä olis lihanpalojakin seassa;)

• a-v kirjoitti:

No, kerro nyt sitte mitä sä yleensä paistelet? Kyllä mä kestän vaikka siellä olis lihanpalojakin seassa;)

..lihaahan minä paistelen.. itämaisittain niiku vokissa kuuluukin tai sitten paksua puoliraakaa pihviä lihasnesteet tirskuen.. pippuri kera tai pippurikermakastikkeen kera.. kanat kookosmaidossa ja chiliä.. possua..kalaa..

• pervokki kirjoitti:

..lihaahan minä paistelen.. itämaisittain niiku vokissa kuuluukin tai sitten paksua puoliraakaa pihviä lihasnesteet tirskuen.. pippuri kera tai pippurikermakastikkeen kera.. kanat kookosmaidossa ja chiliä.. possua..kalaa..

mitä mä voin sanoo tähän... luulin et sä mainitsisit vaan pieniä lihanpaloja jonkin muun seassa... mut että lihasnesteet vaan tirskuu ja silleen...

Minkäslaista ilmaa siellä on pidelly?

• a-v kirjoitti:

mitä mä voin sanoo tähän... luulin et sä mainitsisit vaan pieniä lihanpaloja jonkin muun seassa... mut että lihasnesteet vaan tirskuu ja silleen...

Minkäslaista ilmaa siellä on pidelly?

..käynyt ulkona mutta harmaata näyttäs olevan..pelkäsin pelästyttäväni oravat..

• kuin

joulpukkia ootettais...jännääpä hyvinki..käydää hetken päästä kurkkaas...meen ekana,jos sua jänskättää noi paljo...siniset pienet?KASVAA NE..oon varma...

• ..on hetki kurkkaamiseen???.. jos ne pienet siniset kasvaa ne ei enää oo söpöjä..lisäksi vievät tilaa..ne pitää päästää luontoo..

• voivat
        pervokki kirjoitti:

..on hetki kurkkaamiseen???.. jos ne pienet siniset kasvaa ne ei enää oo söpöjä..lisäksi vievät tilaa..ne pitää päästää luontoo..

...tulla meiän kaa,ne siniset pienet,kurkkaamaan...luontoon sanoithan itse:)mitä illemmalla,sen paremmin kurkkaus sujuu..sutjakasti siirrytää sulassa sovussa siellä siniseen hetkeen...

• voivat kirjoitti:

...tulla meiän kaa,ne siniset pienet,kurkkaamaan...luontoon sanoithan itse:)mitä illemmalla,sen paremmin kurkkaus sujuu..sutjakasti siirrytää sulassa sovussa siellä siniseen hetkeen...

..mekin sinisii..pienten sinisten kanssa kurkitaan metsään tai metsänlaidalta kun ilta saapuu ja tulee se kaunis sininen hetki..

• ajatellen
        pervokki kirjoitti:

..mekin sinisii..pienten sinisten kanssa kurkitaan metsään tai metsänlaidalta kun ilta saapuu ja tulee se kaunis sininen hetki..

...elämä on tosi sinistä...sininen maitosuklaa,pienet siniset,sininen iltahetki ja me,tuloss siniSEKSI:))hui sentään...ollaanko kummajaisia???

• ajatellen kirjoitti:

...elämä on tosi sinistä...sininen maitosuklaa,pienet siniset,sininen iltahetki ja me,tuloss siniSEKSI:))hui sentään...ollaanko kummajaisia???

..sininen järvi.. sininen lenkki,, sinistä maitoa eihän täällä muita olekaan kun kummajaisia..

• eivät
        pervokki kirjoitti:

..sininen järvi.. sininen lenkki,, sinistä maitoa eihän täällä muita olekaan kun kummajaisia..

muut kummajaiset tajuu sinisistä hetkistä,höläyksen pölähtämää...luin tuolta muualta sun ajatuksia...sulla on selvästikin kaipuu luontoon,siis jos metsään haluat mennä nyt,,,on olosi huoleton jne...katseleen ja kuunteleen sinistä hiljaisuutta...rapi-rapi...avasin sinisen levyn...taivas ei oo sininen..

• eivät kirjoitti:

muut kummajaiset tajuu sinisistä hetkistä,höläyksen pölähtämää...luin tuolta muualta sun ajatuksia...sulla on selvästikin kaipuu luontoon,siis jos metsään haluat mennä nyt,,,on olosi huoleton jne...katseleen ja kuunteleen sinistä hiljaisuutta...rapi-rapi...avasin sinisen levyn...taivas ei oo sininen..

..kaipuu luontoon ja huolettomampaan elämään.. taivas on nyt miltei musta muttei ollenkaan huono.. taidan kävästä saunassa vaikkei se olekaan puulämmitteinen hirsisauna pellon laidalla...

• eivät kirjoitti:

..kaipuu luontoon ja huolettomampaan elämään.. taivas on nyt miltei musta muttei ollenkaan huono.. taidan kävästä saunassa vaikkei se olekaan puulämmitteinen hirsisauna pellon laidalla...

• niin minäkin
        pervokki kirjoitti:

...saunaan!!Katselin justiin taivasta...siellä on muutama tähti,siis taivaskin alkaa sinistyä..tiedän tuon sun tunteen ja se kaipuu ei helpota itsekseen..

• enpä
        pervokki kirjoitti:

vielä keksi hyvää riimiä,mutta kai tämä nalle kainalossa jne.keksii jotain!!

• munasin
        pervokki kirjoitti:

..siis riimi sulle,kun meidän sininen hetki meni jo:Ollaan ystäviä jookos?Ollaan ananas ja kookos.Ollaan rypäle ja rusina.Syödään pipareita tusina.Juodaan silloin tällöin kossua ja annetaan murheille tossua!!Hyvää yötä!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      391
      41042
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      119
      9584
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6240
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4998
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3945
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3839
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3478
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3037
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2488
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      21
      2338
    Aihe