onko muscat??

..onko muscat vain vahvempaa simaa? ilman hapoo..

ryyskis ryyskis..siltä maistuu

24

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola

      ..helppo tehä itekki rusinoista... ;)

      • ..tai mistä tahansa ite tehtynä on kyll aika kökköö..kun ei oo viinimestari..muutenkun ryystämisessä.


      • sipulimehu?
        pervokki kirjoitti:

        ..tai mistä tahansa ite tehtynä on kyll aika kökköö..kun ei oo viinimestari..muutenkun ryystämisessä.

        ota puolipulloa viinaa ja silppua sinne sekaan sipulia että pullo tulee täyteen.Anna muhia pari viikkoa.


      • sipulimehu? kirjoitti:

        ota puolipulloa viinaa ja silppua sinne sekaan sipulia että pullo tulee täyteen.Anna muhia pari viikkoa.

        ..venäläiset vetävät valkosipulivodkaa..tahtoo kans..


      • Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..venäläiset vetävät valkosipulivodkaa..tahtoo kans..

        sisäisesti että ulkoisesti..!!


    • Sini_siivetär

      mieleeni vain matkoja järjestävä yhtiö..mutta, että juoma..se on outo juttu..juu, sima on hyvää, joka pystyy juomaan sitä..mä en pysty, tulee ihan hirvee olo siitä, tiedä sitten syytä..

      • ..tuskaton..aivan oiva juoma.. jäitä likoon niin laimenee..mullakin vasta eka lasi menossa ja tasotellen iltaa kohti..


      • Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..tuskaton..aivan oiva juoma.. jäitä likoon niin laimenee..mullakin vasta eka lasi menossa ja tasotellen iltaa kohti..

        rämpinyt ton sitkeen flunssan kanssa, pitäsköhän munkin ottaa oikein kunnolla väkevää, et virukset pökertyis..


      • Sini_siivetär kirjoitti:

        rämpinyt ton sitkeen flunssan kanssa, pitäsköhän munkin ottaa oikein kunnolla väkevää, et virukset pökertyis..

        ..siis oikeesti en oo kokeillu mut jos olisin flunsasa ottaisin.. ikäänkuin lääkkeeksi..


      • Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..siis oikeesti en oo kokeillu mut jos olisin flunsasa ottaisin.. ikäänkuin lääkkeeksi..

        minäkin ottaisin..mikähän siinä onkin, et kaikki viina, jota otan pitäis olla makeeta..ei hapanta..?


      • Sini_siivetär kirjoitti:

        minäkin ottaisin..mikähän siinä onkin, et kaikki viina, jota otan pitäis olla makeeta..ei hapanta..?

        ..oo koskaaan maistanut hapanta viinaa?.. puolimakea nappaa muscat on kyllä turhan makiaa mutta..jäiden kera.. eilen otin puolikuivaa elyseetä ikään kuin luukkuni kunniaksi.. sea alkaa olla melkein valmis.. mutta pulusta ei oo näkynyt partsilla..vaikka piti..


      • Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..oo koskaaan maistanut hapanta viinaa?.. puolimakea nappaa muscat on kyllä turhan makiaa mutta..jäiden kera.. eilen otin puolikuivaa elyseetä ikään kuin luukkuni kunniaksi.. sea alkaa olla melkein valmis.. mutta pulusta ei oo näkynyt partsilla..vaikka piti..

        muscat vois sopii sit mulle..siis, joo, en tarkottanut et hapanta viinaa..vaikeesti ilmaistavissa..noh, kuitenkin tykkään makeista..


      • Sini_siivetär kirjoitti:

        muscat vois sopii sit mulle..siis, joo, en tarkottanut et hapanta viinaa..vaikeesti ilmaistavissa..noh, kuitenkin tykkään makeista..

        ..on sitä itseään..makiaa simaa.. 15 volttista.. voit huutaa heitä lintu voltti..


      • Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..on sitä itseään..makiaa simaa.. 15 volttista.. voit huutaa heitä lintu voltti..

        mut nyt lenkkipolulle..flunssan karkotusta:)))moi..


      • Sini_siivetär kirjoitti:

        mut nyt lenkkipolulle..flunssan karkotusta:)))moi..

        ..nyt lihapullia nassuun..


    • kbasa

      pitaakin ostaa ja ryystellä hitusen lähitulevaisuuessa :-)

      • ..olon kohotukseen.. olo on kuin spartalaisella seinäsaunan jälkeen..mmuuten.. ilman muscattii..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..olon kohotukseen.. olo on kuin spartalaisella seinäsaunan jälkeen..mmuuten.. ilman muscattii..

        kiuas kelvoton löyly lohduton
        vaan seinä jäljelle jää :-(


      • lisäksi;
        pervokki kirjoitti:

        ..olon kohotukseen.. olo on kuin spartalaisella seinäsaunan jälkeen..mmuuten.. ilman muscattii..

        Loma Rinteelän Rukiinen Ratileipä

        Tee löysähkö juuriruisleipätaikina. Anna kohota.

        Pyöritä siitä pitkiä, ohuita tankoja ja leikkaa niistä pieniä kakkaroita. Pyöritä kakkarat palloiksi, jauhota ne litistäen ohuiksi lättysiksi. Kaulitse ne pulikalla hyvin ohuiksi leiviksi.

        Paista erittäin tulisessa lämmössä leivinuunin arinalla. Kuivaa leivät leivinuunin päällä, jonka jälkeen NAUTI RATILEIVÄSTÄ!


      • kbasa
        lisäksi; kirjoitti:

        Loma Rinteelän Rukiinen Ratileipä

        Tee löysähkö juuriruisleipätaikina. Anna kohota.

        Pyöritä siitä pitkiä, ohuita tankoja ja leikkaa niistä pieniä kakkaroita. Pyöritä kakkarat palloiksi, jauhota ne litistäen ohuiksi lättysiksi. Kaulitse ne pulikalla hyvin ohuiksi leiviksi.

        Paista erittäin tulisessa lämmössä leivinuunin arinalla. Kuivaa leivät leivinuunin päällä, jonka jälkeen NAUTI RATILEIVÄSTÄ!

        nyt tähän nykäsen?
        :-)


      • kbasa kirjoitti:

        kiuas kelvoton löyly lohduton
        vaan seinä jäljelle jää :-(

        ..tarkoitin selkäsauna.. sitähän minä tarkoitin hyvä jysäys..


      • lisäksi; kirjoitti:

        Loma Rinteelän Rukiinen Ratileipä

        Tee löysähkö juuriruisleipätaikina. Anna kohota.

        Pyöritä siitä pitkiä, ohuita tankoja ja leikkaa niistä pieniä kakkaroita. Pyöritä kakkarat palloiksi, jauhota ne litistäen ohuiksi lättysiksi. Kaulitse ne pulikalla hyvin ohuiksi leiviksi.

        Paista erittäin tulisessa lämmössä leivinuunin arinalla. Kuivaa leivät leivinuunin päällä, jonka jälkeen NAUTI RATILEIVÄSTÄ!

        ....mut ekaks mökki..sinne leivinuuni ja leivän tekoon.. sitä minä tekisin jos ois mahdollisuus.. juuritaikina pervokin käsiin nniin leipää syntys,,,


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..tarkoitin selkäsauna.. sitähän minä tarkoitin hyvä jysäys..

        se ommatti
        muskatti!


      • kbasa kirjoitti:

        se ommatti
        muskatti!

        ..karsea katkero..perskatti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe