..onko muscat vain vahvempaa simaa? ilman hapoo..
ryyskis ryyskis..siltä maistuu
onko muscat??
24
493
Vastaukset
- sola
..helppo tehä itekki rusinoista... ;)
..tai mistä tahansa ite tehtynä on kyll aika kökköö..kun ei oo viinimestari..muutenkun ryystämisessä.
- sipulimehu?
pervokki kirjoitti:
..tai mistä tahansa ite tehtynä on kyll aika kökköö..kun ei oo viinimestari..muutenkun ryystämisessä.
ota puolipulloa viinaa ja silppua sinne sekaan sipulia että pullo tulee täyteen.Anna muhia pari viikkoa.
sipulimehu? kirjoitti:
ota puolipulloa viinaa ja silppua sinne sekaan sipulia että pullo tulee täyteen.Anna muhia pari viikkoa.
..venäläiset vetävät valkosipulivodkaa..tahtoo kans..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..venäläiset vetävät valkosipulivodkaa..tahtoo kans..
sisäisesti että ulkoisesti..!!
- Sini_siivetär
mieleeni vain matkoja järjestävä yhtiö..mutta, että juoma..se on outo juttu..juu, sima on hyvää, joka pystyy juomaan sitä..mä en pysty, tulee ihan hirvee olo siitä, tiedä sitten syytä..
..tuskaton..aivan oiva juoma.. jäitä likoon niin laimenee..mullakin vasta eka lasi menossa ja tasotellen iltaa kohti..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..tuskaton..aivan oiva juoma.. jäitä likoon niin laimenee..mullakin vasta eka lasi menossa ja tasotellen iltaa kohti..
rämpinyt ton sitkeen flunssan kanssa, pitäsköhän munkin ottaa oikein kunnolla väkevää, et virukset pökertyis..
Sini_siivetär kirjoitti:
rämpinyt ton sitkeen flunssan kanssa, pitäsköhän munkin ottaa oikein kunnolla väkevää, et virukset pökertyis..
..siis oikeesti en oo kokeillu mut jos olisin flunsasa ottaisin.. ikäänkuin lääkkeeksi..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..siis oikeesti en oo kokeillu mut jos olisin flunsasa ottaisin.. ikäänkuin lääkkeeksi..
minäkin ottaisin..mikähän siinä onkin, et kaikki viina, jota otan pitäis olla makeeta..ei hapanta..?
Sini_siivetär kirjoitti:
minäkin ottaisin..mikähän siinä onkin, et kaikki viina, jota otan pitäis olla makeeta..ei hapanta..?
..oo koskaaan maistanut hapanta viinaa?.. puolimakea nappaa muscat on kyllä turhan makiaa mutta..jäiden kera.. eilen otin puolikuivaa elyseetä ikään kuin luukkuni kunniaksi.. sea alkaa olla melkein valmis.. mutta pulusta ei oo näkynyt partsilla..vaikka piti..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..oo koskaaan maistanut hapanta viinaa?.. puolimakea nappaa muscat on kyllä turhan makiaa mutta..jäiden kera.. eilen otin puolikuivaa elyseetä ikään kuin luukkuni kunniaksi.. sea alkaa olla melkein valmis.. mutta pulusta ei oo näkynyt partsilla..vaikka piti..
muscat vois sopii sit mulle..siis, joo, en tarkottanut et hapanta viinaa..vaikeesti ilmaistavissa..noh, kuitenkin tykkään makeista..
Sini_siivetär kirjoitti:
muscat vois sopii sit mulle..siis, joo, en tarkottanut et hapanta viinaa..vaikeesti ilmaistavissa..noh, kuitenkin tykkään makeista..
..on sitä itseään..makiaa simaa.. 15 volttista.. voit huutaa heitä lintu voltti..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..on sitä itseään..makiaa simaa.. 15 volttista.. voit huutaa heitä lintu voltti..
mut nyt lenkkipolulle..flunssan karkotusta:)))moi..
Sini_siivetär kirjoitti:
mut nyt lenkkipolulle..flunssan karkotusta:)))moi..
..nyt lihapullia nassuun..
- kbasa
pitaakin ostaa ja ryystellä hitusen lähitulevaisuuessa :-)
..olon kohotukseen.. olo on kuin spartalaisella seinäsaunan jälkeen..mmuuten.. ilman muscattii..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..olon kohotukseen.. olo on kuin spartalaisella seinäsaunan jälkeen..mmuuten.. ilman muscattii..
kiuas kelvoton löyly lohduton
vaan seinä jäljelle jää :-( - lisäksi;
pervokki kirjoitti:
..olon kohotukseen.. olo on kuin spartalaisella seinäsaunan jälkeen..mmuuten.. ilman muscattii..
Loma Rinteelän Rukiinen Ratileipä
Tee löysähkö juuriruisleipätaikina. Anna kohota.
Pyöritä siitä pitkiä, ohuita tankoja ja leikkaa niistä pieniä kakkaroita. Pyöritä kakkarat palloiksi, jauhota ne litistäen ohuiksi lättysiksi. Kaulitse ne pulikalla hyvin ohuiksi leiviksi.
Paista erittäin tulisessa lämmössä leivinuunin arinalla. Kuivaa leivät leivinuunin päällä, jonka jälkeen NAUTI RATILEIVÄSTÄ! - kbasa
lisäksi; kirjoitti:
Loma Rinteelän Rukiinen Ratileipä
Tee löysähkö juuriruisleipätaikina. Anna kohota.
Pyöritä siitä pitkiä, ohuita tankoja ja leikkaa niistä pieniä kakkaroita. Pyöritä kakkarat palloiksi, jauhota ne litistäen ohuiksi lättysiksi. Kaulitse ne pulikalla hyvin ohuiksi leiviksi.
Paista erittäin tulisessa lämmössä leivinuunin arinalla. Kuivaa leivät leivinuunin päällä, jonka jälkeen NAUTI RATILEIVÄSTÄ!nyt tähän nykäsen?
:-) kbasa kirjoitti:
kiuas kelvoton löyly lohduton
vaan seinä jäljelle jää :-(..tarkoitin selkäsauna.. sitähän minä tarkoitin hyvä jysäys..
lisäksi; kirjoitti:
Loma Rinteelän Rukiinen Ratileipä
Tee löysähkö juuriruisleipätaikina. Anna kohota.
Pyöritä siitä pitkiä, ohuita tankoja ja leikkaa niistä pieniä kakkaroita. Pyöritä kakkarat palloiksi, jauhota ne litistäen ohuiksi lättysiksi. Kaulitse ne pulikalla hyvin ohuiksi leiviksi.
Paista erittäin tulisessa lämmössä leivinuunin arinalla. Kuivaa leivät leivinuunin päällä, jonka jälkeen NAUTI RATILEIVÄSTÄ!....mut ekaks mökki..sinne leivinuuni ja leivän tekoon.. sitä minä tekisin jos ois mahdollisuus.. juuritaikina pervokin käsiin nniin leipää syntys,,,
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..tarkoitin selkäsauna.. sitähän minä tarkoitin hyvä jysäys..
se ommatti
muskatti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465
