Miksi aikamme on epävarma ja kysymyksiä täynnä? Mitä etsimme? Itse olen pohtinut näitä asioita ja uskon Venäjään liittymisen olevan vapaalippumme ikuiseen onneen ja vaurauteen.
Venäjä on Raamatussakin ennustettu maanpäällinen taivasten valtakunta. Suuri saatana on USA ja pikkupiruina tsetsenit, Israel ja Kokoomus palestiinalaisten ollessa enkeleitä. Kaikki tämä ennustettuna Tiedonantajan sivuilla Erkki Suden toimiessa profeettana.
- Jaakko
Aikamme epävarmuus
8
154
Vastaukset
- Uskova Mies
Neuvostoliitto oli aikamme Jeesus, joka tuomitiin syyttömänä ristillä rinnalla ryövärien. Vauras Venäjä on syntynyt kolmantena päivänä kuolleista. Naulanjäljet näkyvät yhä kehossa kuten Tsetseniassa, Virossa, Georgiassa.
- oli Jeesus
Niin oliko Stalin Jumala ja Siperia Taivas.
- Uskova Mies
oli Jeesus kirjoitti:
Niin oliko Stalin Jumala ja Siperia Taivas.
Voit vain rukoilla vastausta ja kuunnella omatuntosi ääntä.
Oma lapseni kysyi viisivuotiaana: "Milloin iskä maailman vapaat valtiot murskaavat sen uusan?" Näin olin opettanut. Lasten on taivasten valtakunta. - muslimeilla
Uskova Mies kirjoitti:
Voit vain rukoilla vastausta ja kuunnella omatuntosi ääntä.
Oma lapseni kysyi viisivuotiaana: "Milloin iskä maailman vapaat valtiot murskaavat sen uusan?" Näin olin opettanut. Lasten on taivasten valtakunta."Juutalaiset ovat apinoita ja sikoja"
- Nainen Salosta
"Mutta Jumala on laupias, ei hän tuhoa syntistä, vaan armahtaa."
Eikö Neuvostoliittokin armahtanut meidät, vaikka syyttä suotta hyäkkäsimme sinne 1939 ja 1941? - Raakkuna
Mooses on kaveri joka ei kaivannut ohjeita broidiltaan, vaan antoi niitä koko kansalle. ja homma toimi.
Niin mikä sitten on ton Venäjän ongelma, kun siellä ei oo toiminut oikein mikään, sitten Tolstoin ja Tsaari I. Jälkeen. Niin kyllä, kyllä, Kommunismi haudattiin silti. SALUT- Tasapuolinen mies
Haudattiin Jeesuskin mutta hänkin nousi kolmantena päivänä kuolleista.
- Lihaksikas Mies
Hoitaa yksin Matteuksen, Markuksen, Luukkaan ja Johanneksen vakanssit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770