Miksi Kristian meni tekemään tämän viimeisen vetonsa? Siis mitä hän sillä tavoitteli?
Jo aiemminkin olen ihmetellyt, että miksi hän yrittää sanomisillaan torperoida Ari Koivusta tai muita idoleita? Arihan ei ole ainoa, joka häneltä on pyyhkeitä saanut.
Mikä hän oikeasti kuvittelee olevansa sanomaan kenestäkään yhtään mitään? Hän vain osoittaa toiminnallaan selkärangattomuutta ainakin minulle. Pidin häntä reiluna kaverina, mutta hän onkin osoittanut olevansa luihu selkäänpuukottaja.
Jo Euroviisukarsintojen finaalipäivän lehdessä ollut artikkeli, jossa hän "ojensi" Ari Koivusta hämmästytti minua suuresti. Mitä pahaa Ari on hänelle tehnyt (ei ainakaan julkisesti mitään?), että hänellä on oikeus arvostella häntä julkisesti. Ihan inhimillisesti ajatellellen Ari Koivusella olisi kaikki syyt vihata ja olla riidoissa Kristian Meurmanin kanssa.
Miten ja missä vaiheessa Meurmanista tuli luihu, selkäänpuukottaja ja miksi? Hänen käytöstä arvioidessa, tulisi mielestäni muistaa se, että verrattuna muihin idols kilpailjoihin, hän on huomattavasti vanhempi, joten ainakin minä odotan häneltä sen mukaista käytöstä.
Musiikillisesti uskon, että Kristianilla olisi hyvät mahdollisuudet saavuttaa jonkinlaista suosiota, mutta nyt hän turhalla muulla julkisuudella tuhoaa tuotakin mahdollisuutta. Minusta hän ei tarvitsisi yhtään palstatilaa, vaan musiikillisia näyttöjä. Keskittyisi siis musiikkiin, se riittäisi.
Kristianin tavoitteet?
Mitkä ovat?
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760