kenellekään kuulu. Ei jaksa kiinnostaa.
Riittää kun hoitaa työnsä hyvin.
Ihmiset luulee että vanhojen miesten tulisi olla viisaita. Se onkin sitten kova pala kansalaisille kun myytti viisaista miehistä onkin pelkkä kupla.
Todellisuus on tällaista.
Mikä siinä häiritsee???
Ei poliitikot ole viisaista he ovat energisiä ja nokkelia virkamiehiä.
Viisaat miehet löytyy yliopistoista ja muualta jos löytyvät.
Ei ihmisen yksityielämä
5
147
Vastaukset
- viisas!
kirjoitus.
Ottakaa oppia! - kusetettava
joka on kaikkeen tyytyväinen ja maksaa kaiken kiltisti kun äiti kerran niin opetti.
- tyypillinen
katkera juntti.
Tuulipuku päällä ja seiskalehti kainalossa. - vähääkään siltä
Aloittaja vaikutti ihmiseltä, joka on niin sinut itsensä kanssa, ettei tarvitse muiden elämän tonkimista.
Mitä sen sijaan kertoo ihmisestä, jos on niin halukas ruotimaan muiden elämää, että keksii omasta päästään itselleen siihen oikeutuksen, kun perusteita ei ole?
Ihminen, joka tällä panoksellaan parhaansa mukaan huolehtii, ettei yksityisyyden suojaa ole pian kellään. Eli sahaa omaakin oksaansa.
Vaikka tavallaan omaa lääkettään olisikin hyvä maistaa, niin en minä kyllä toivo kenellekään lyhytnäköiselle samaa kohtelua kuin mitä itse antavat nyt Kanervalle, esim. Toivon, että se ymmärrys löytyy jotain muuta kautta. - mennyt aika
vähääkään siltä kirjoitti:
Aloittaja vaikutti ihmiseltä, joka on niin sinut itsensä kanssa, ettei tarvitse muiden elämän tonkimista.
Mitä sen sijaan kertoo ihmisestä, jos on niin halukas ruotimaan muiden elämää, että keksii omasta päästään itselleen siihen oikeutuksen, kun perusteita ei ole?
Ihminen, joka tällä panoksellaan parhaansa mukaan huolehtii, ettei yksityisyyden suojaa ole pian kellään. Eli sahaa omaakin oksaansa.
Vaikka tavallaan omaa lääkettään olisikin hyvä maistaa, niin en minä kyllä toivo kenellekään lyhytnäköiselle samaa kohtelua kuin mitä itse antavat nyt Kanervalle, esim. Toivon, että se ymmärrys löytyy jotain muuta kautta.että ihmiset kävisivät yhtä kuumina Tiibetin takia ja muista ihmisoikeusrikkomuksista.
Kanervan yksityielämä ei oikeasti kuulu meille.
Toisaalta hän on esimerkki nykyajan menevästä kuusikymppisestä joka ei lahoa keinutuoliin vaan vielä on täysi höyry päällä.Asiaa nyt mitenkään moraalisoimatta.
Jotenkin sääli että ihmisiä kiinnostaa muiden ihmisten tekemiset näin paljon.
Melkein on lynkkausmieliala päällä. Ihan turhasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818