..luotettavaa ja osaavaa tuontiin erikoistunutta firmaa? Olen kuullut, että Tampereen autocenter olisi asiansa osaava pulju, mutta onko kellään ihan omakohtaisia kokemuksia? Tai jostain muusta vastaavasta firmasta? Audi tai BMW merkkiä olen ajatellut hankkia tuontiautona. Iältään v.2005->.
Kertokaa kokemuksia! Olisin erittäin kiitollinen! :)
Suositelkaa....
9
1496
Vastaukset
- ekonomi
Autokeskus Oy Tampere,on erikoistunut bmw tuonti autojen myyntiin ja Audi Center Tampere,myy tuonti audeja.omakohtaisia kokemuksia on ainoastaan vehon myymistä tuonti mersuista.
- muutaman
auton raumalaisella firmalla(Amcars) - homma toiminut hyvin. Ensimmäisen tuotatin jo joskus 90-luvulla. Maksanut olen vasta Suomessa, kun olen tavaran nähnyt. Eiköhän se googlella löydy?
- välirahat
saat huomattavasti edullisemmin tilaamalla suoraan Saksasta. Autoliikkeet, jotka itse tuovat ja ostavat nimelleen laittavat kolmasosan kulujen ja auton ostohinnan päälle.
- Saksasta
saat huomattavasti edullisemmin tilaamalla suoraan Saksasta. Autoliikkeet, jotka itse tuovat ja ostavat nimelleen laittavat kolmasosan kulujen ja auton ostohinnan päälle.
- tehtaalta
Kaverini osti tehtaan portilta ilman välikäsiä. Oli pikkuviallinen, ilmeisesti jonkinlaista sekundaa.
- seuraavaa
Mielestäni ottoauto.de on loistava valinta,jos haluat laatua. Seuraava lause pätee lähes kaikkeen eli eurolla saat euron palvelua jos etsit halpaa niin myös palvelu ja laatu on sen mukaista.
- *ketjun aloittaja*
..vaan kaikille! Hitto, jos vaan itse uskaltaisi lähteä hakemaan autoa, niin sehän olisi helpointa. Tai ei nyt varmaan helpointa, mutta kenties kustannuksien valossa minulle edullisinta. Sitä kun on vaan niin noviisi näissä tuonti touhuissa, että ei sitä uskalla suin päin sotaan lähteä. Kaikki apua tulee kyllä tarpeeseen.. :) Ja en todellakaan ole mitään halvinta ostamassa.. vain laatua ja tiedän kyllä mitä se suurinpiirtein saksan maalla keskimäärin kustantaa.
- edelleen
*ketjun aloittaja* kirjoitti:
..vaan kaikille! Hitto, jos vaan itse uskaltaisi lähteä hakemaan autoa, niin sehän olisi helpointa. Tai ei nyt varmaan helpointa, mutta kenties kustannuksien valossa minulle edullisinta. Sitä kun on vaan niin noviisi näissä tuonti touhuissa, että ei sitä uskalla suin päin sotaan lähteä. Kaikki apua tulee kyllä tarpeeseen.. :) Ja en todellakaan ole mitään halvinta ostamassa.. vain laatua ja tiedän kyllä mitä se suurinpiirtein saksan maalla keskimäärin kustantaa.
Semmoista käytäntöä niille henkilöille jotka ovat niitä "noviiseja". Käytä hyvä mies/nainen alan asian tuntijan palvelua joka tuntee kaikki kiemurat. Ensinnäkin saksa on suurimaa ja mitä sinä tiedät paikallisesta "autokultuurista" ja oletko varma että kielitaidottomana ymmärrät muutenkaan mitään. Säästyt pahoilta pettymyksiltä kun olet tekemisissä asian tuntijan kanssa.
- *ketjun aloittaja*
edelleen kirjoitti:
Semmoista käytäntöä niille henkilöille jotka ovat niitä "noviiseja". Käytä hyvä mies/nainen alan asian tuntijan palvelua joka tuntee kaikki kiemurat. Ensinnäkin saksa on suurimaa ja mitä sinä tiedät paikallisesta "autokultuurista" ja oletko varma että kielitaidottomana ymmärrät muutenkaan mitään. Säästyt pahoilta pettymyksiltä kun olet tekemisissä asian tuntijan kanssa.
tähän lopputulokseen olen itsekin päätynyt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406