Noniin eli tarvitsisin hieman tietoa kehonrakennuksesta. Olen toki lukenut netistäkin asiasta, mutta etenkin jos jossain olisi lihasliikkeiden harjoitteluopas? Mistä sellaisen saa?
Tämä lähti siitä kun teen fyysisesti rasittavaa, siis yksitoikkoisesti rasittavaa työtä ja aina samoja liikkeitä. Työterveydenhoitaja kehoitti käymään kuntosalilla ja muutaman kerran olen käynytkin.
Mutta tarkoitus olisi kehittyä tasapuolisesti, eli siis että keho olisi tasapainossa. Olen huomannut että toinen pitkä selkälihakseni on suurempi kuin toinen samoten kuin toinen puoli kropastani on ehkä muutenkin kehittyneempi kun teen "toispuoleista" työtä, oikeaa apinan työtä.
Ikää on 23v. Vapaa-aikaa melkoisen vähän. Pituus 174cm, paino muistaakseni 77kiloa.
Kinttuni ovat paksut, keho ehkä hieman normaalia lihaksikkaampi, mutta kuitenkin aika tavallinen. Kuntosalilla olen käynyt joskus muutaman kuukauden putkella, harjoittelu epämääräistä ja päämäärätöntä. Nyt olisi halu rakentaa hyvännäköinen tuju keho, mutta kohtuuden rajoissa. Ja samalla työkyvykkyyteni tulisi vain parantua.
Tarvitsen tietoa
Aloittelija, ehkä
3
187
Vastaukset
- Kekex
Tärkein neuvo: älä kysy neuvoa täällä. Täällä on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta (kirjoittavat tuolla voimapuolella) möykkäämässä vain lauma teini-ikäisiä apinoita joiden harrastuksiin kuuluu homovihjailut ja huonot tai olemattomat treenitavat.
Mene joko:
voimaharjoittelu.net
tai
pakkotoisto.com
sivuille. - Peku44
yksi linkki,klikkaile sivun vasenta laitaa.
Tsemppiä alkuun.
http://www.raneweb.net/- Aloittelija, ehkä
Kiitoksia vaan avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877