Älkää Naiset ja Miehet menkö silmä kirkkaana ja suurin odotuksin sokkotreffeille, jos kuvittelette sieltä jotain Tosi tarinaa löytävänne. Mitä pidemmälle iltaehtii,sen enemmän siellä "iltalypsy" on käynnissä ja ehdotukset kulkevat naurettavuuksien ja syvien törkeyksien rivimaastossa. Tämä Suomi24 antaa muutenkin kirkkailla,kauniilla logoillaan niin väärää tietoa kuin vaan voi antaa. Ihme,ettei kukaan kuluttajansuoja-asiamies puutu tähän toimintaan?? Johdossa täytyy olla vikaa,kun 13-16 vuotiaat myyvät itseään tuolla chateissa,minkä takia täällä ei ole edes valvojia?? Mahdoton paikka, onneksi vapaaehtoisuus-periaatteella tässä käyn.
Sokkotreffit täyttä potaskaa
3
1121
Vastaukset
- katkeroitunut...
Kerran joku teini oli yli 50-vuotiaiden chatissa ja halusi mukamas seuraa vanhemmista miehistä. Messengeriinhän hän itseään tyrkytti. Siellä sitten tietysti hän näytti omia kuviaan. Hän oli mukamas isorintainen mallineito. Kas kummaa hän asuu vieläpä samassa kaupungissa ja yllättäen vielä naapurikaupunginosassakin. Ei muuta kuin treffejä ehdottamaan R-kioskin eteen. Tällaista on tämä chatti touhu. Olisi edes ne rinnat olleet hieman pienemmät niin olisi ollut uskottavampi.
- 16 vuotiaat
pojankossit tyrkyttää itseään vanhemmille naisille 50 chatissa. Kuvitteleevat olevansa joka naisen unelmia, heh
- Joo ja päihinpotkijat
16 vuotiaat kirjoitti:
pojankossit tyrkyttää itseään vanhemmille naisille 50 chatissa. Kuvitteleevat olevansa joka naisen unelmia, heh
Joo ja yksi mies vainosi minun neljävuotta. Kun annoin hänelle naimista sanoi mies heti senjälkeen luuserkisi ja hän yhä edelleen potkii minua päihin mutta nyt vain tällä etsintäkuuluts sivustolla.Ensin mies sanoo olevansa sinkku. Sitten hän sanoo olevansa varattu ja että minä olenkin luuseri.Sellaisia kokemuksia minulla on sokkotreffeistä ja varatuista miehistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3431949Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788