Miksi uskovainen

Islamofasisti

Miksi uskovaiset eivät saa parempia tuloksia vieraan kielen ylioppilaskirjoituksista, vaikka heillä on kielillä puhumisen lahja? Vai osaavatko he vain puhua muttei kirjoittaa?

6

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Assurbanipalpil

Jos fryygia, heetti, nabatea ja akkadi olisivat mukana ylioppilaskirjoituksissa, niin siinä olisi uskovaiselle heti neljä varmaa laudaturia.

Pitää muistaa, että Jumala on kotoisin muinaisesta Lähi-Idästä, joten ei Hän voi millään osata nykyajan englantia ja ruotsia. Eikä voi siten näissä kielissä uskovaisia avustaa.

• Dresden

Mihin uskovainen sitten tarvitsee raamatun suomenkielistä käännöstä? Luulisi, että noita kieliä osaamalla voisi jo lukea sitä lähimpänä alkuperäistä versiota olevaa painosta.

• jatkuu...
        Dresden kirjoitti:

Mihin uskovainen sitten tarvitsee raamatun suomenkielistä käännöstä? Luulisi, että noita kieliä osaamalla voisi jo lukea sitä lähimpänä alkuperäistä versiota olevaa painosta.

Kielilläpuhuva puhuu kieliä, joita hän itse ei osaa... :/

• anskutin_89

Lähdenpä vaihelun vuoksi liikkeelle siitä, että tämä ei olisi provo. Eli kielilläpuhuminen on lahja, joka ei ole tarkoitettu koetulosten parantamiseen. Olen kuullut sellaisesta, että henkilö on pystynyt keskustelemaan venäläisen kanssa venäjäksi monimutkaisista usk. kysymyksistä, vaikka ei osannut venäjää. Eli sai tämän lahjan, jotta venäläinen saisi tarvitsemansa avun. Sitten voi olla kielilläpuhumista, joka tapahtuu kielellä, joka ei ole mikään tunnettu kieli. Siitä hyötyy silloin, jos ihminen jolla on selittämisen armolahja kertoo, mikä viesti oli.

Raamatussa muuten sanotaan, että selkeä puhe on parempi. Jos ei-uskova tulee seurakuntaan, jossa kaikki puhuvat kielillä, hän ajattelee, että hulluja ovat. Jos hän taas tulee seurakuntaan, jossa Jumalasta opetetaan suomeksi, hän voi jopa tulla uskoon. Kielilläpuhuminen ei Raamatun mukaan ole tärkeimpiä armolahjoja.

• suusta tulee

joskus samanlaista mongerrusta kuin uskiksilla, lähinnä joskus sunnuntai aamuisin vessanpöntöllä ja joskus jossain muuallakin.
      Mutta ei, en silti jostain syystä ole vakuuttunut Pyhän Hengen vaikutuksesta tilanteeseen.

• hammashoitoon

Miksi uskikset jonottavat hammashoitoon? Eikö jumalanne rukoilu parannakaan kaikkia vaivoja ja paikkaa hampaitanne? Mitä te siellä hammashoitoon jonotatte ja tukitte kaikki jonot, niin etten minä pääse hoitoon. Heti pois hoitojonoista kaikki uskikset ja ahkerasti rukoilemaan! Jos rukoilu ei toimi, niin et ole rukoillut oikein tai tarpeeksi paljon tai sitten olet syntinen ja ansaitsetkin rangaistuksesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6406
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4021
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      39
      3355
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2750
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      618
      1340
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      743
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      63
      728
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      719
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      718
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      709
    Aihe