KOIRANI KUOLI JA OLEN TULOSSA HULLUKSI SILLÄ VOIN VAIN AJATELLA MIKÄ TUSKA ON NIILLÄ JOTKA OVAT MENETTÄNEET RAKKAAN YSTÄVÄN,LAPSEN,TAI VANHEMMAT! VOIMIA TEILLE KAIKILLE JA JAKSAKAA VAIKKA VÄLILLÄ ON VAIKEAA.KOIRANIKIN OLI TODELLA RAKAS JA KUIN OMA PERHEENJÄSEN JOTEN TIEDÄN TUNTEEN MITEN SE SATTUU JA RIIPAISEE!!!!!!!!!!!!!!
KULTANI
4
892
Vastaukset
- marybloom
kuinka tyhjältä kaikki tuntuu. Kenenkään puheet ei auta mitään, mutta lupaan että se helpottaa pikkuhiljaa vaikka niin ei uskoisikaan. Olen kokenut läheisteni äiti,isä,veli poismenon hiljattain sekä oman lemmikkini tapaturmaisen kuoleman. Mutta huomaan itsestäni että en ole enää se sama ihminen kuin ennen noita tapahtumia. Miltei päivittäin kyynel tulee silmään ihan väkisin, sillä ikävä on kova, se sattuu ja lujaa. Voimia Sinulle.
- neitienkeli...
Menetin parisen vuotta sitten ensimmäisen koirani,sekarotuinen ja super valloittava persoona,oikea hienohelma ja unelmakoira,nyt minun oma neitienkelini..Kuolema tuli yllättäen ja olin aivan valtavan surullinen,tuntui aivan valtavan pahalta ja minulle ei ole ennen näin kovasti kolahtanut "läheisen" kuolema..
No,aikaa meni muutamia kuukausia ja sain isomman tällin,nimittäin rakas pikkuveljeni kuoli,hänkin aivan yhtä nopeasti..se oli shokki,valtava sellainen.Menin hetkeksi "sekaisin",mutta onneksi vierellä sattui olemaan ihania ihmisiä jotka auttoivat minut ylös.
Masennuin ja olen varmaan vieläkin jollain tavoin sisäisesti masentunut,enhän sitä muille näytä,mutta sydän itkee aina!
Surua ei voi kukaan sanoa milloin pitää surra ja kenen kuoleman pitäisi koskettaa,joten sure rauhassa koirasi kuolemaa,vaikka löytyy niitäkin kylmiä ihmisiä jotka pitää hulluina niitä jotka suree koiraansa!!
suren minäkin Nelliäni ja pikkuveljeäni joka päivä,suru on vaan onneksi jo muuttunut enemmänkin kaipaukseksi ja ikäväksi heitä..- : /
Olen pahoillani.. onneksi en ole joutunut kumminkaan menettämään vielä ketään muuta kun rakkaan koirani ja toivottavasti en kumminkaan joutuisi ihan joka päivä muistelemaan häntä koska se sattuu kovasti..
- kestää
Osanottoni. Itse menetin viime vuonna mieheni ja koiramme. Kaipaan kumpaakin suunnattomasti...ensimmäinen kesä ihan yksin. Voimia sinulle jaksaa ja kyllä se elämä voittaa, vaikka ei elämä koskaan enään ole samanlaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318