päästä sovintoon.Olen murjottanut koko päivän ja haluan päästä jo sovintoon itseni kanssa. Onko teille käynyt koskaan näin?
Riitelin itseni kanssa
6
316
Vastaukset
- kuitenkaan
nyrkkijuhlia ittes kans pitäny? On mullekkin käyny et en itsekkään tiedä mitä haluan ja mitä enemmän mietin, sitä vaikeempi on olla. Koitas nyt sovitella oma mielesi rauhaan, vaikka joskus tuntuu ettei siihen mikään auta.
- kylkyl
noin joka päivä. Koko ajan riidoissa itteni kanssa.
mä kerran herbbasin itteeni niin raakasti että meinasin tappaa pesäpallomailalla.
En sitte kuitenkaan.- kylkyl
a-v kirjoitti:
mä kerran herbbasin itteeni niin raakasti että meinasin tappaa pesäpallomailalla.
En sitte kuitenkaan.tullut ajatelleeks, että pesäpallomailalla.
Oisko joku keino, ettei jäis jumittaa johonkin limboon, kiirastuleen or whatever? Siis niinku ettei tarttis jäädä kummittelee ja voivottelee. kylkyl kirjoitti:
tullut ajatelleeks, että pesäpallomailalla.
Oisko joku keino, ettei jäis jumittaa johonkin limboon, kiirastuleen or whatever? Siis niinku ettei tarttis jäädä kummittelee ja voivottelee.jos mailalla tappaa?
Siihen tarvitaan yks rajun napakka ja hyvin suunnattu isku. Mut sen pitää sitte kans osua kunnolla, uusintaan tuskin kykenee.
- Kokemusta on
pian se riita unohtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057