se alakaa silleen että siinä vilisee pitkä liuta ihmisten nimiä peräjäläkeen valkosella isolla kirjaimella tehtynä .se tuli telkkarista tai radiosta joskus ehkä 93-99 vuonna .-tai sit mää vuokrasin sen...
se oli ulukomaankielinen ja aika hyvä elokuva vieläpä !
sit sen alaku musiikki meni silleen jännästi -bun ,tsik tsik ,bum ,skiuuuviuuu ,bum ,tu-tu-tum .se oli niinku jollain jousi-tai puhallinsoittimella .
itse juoni oli jotenkin niin että alussa eräs ihminen suuttuu ja sit ehkä rakastuu ,vai oliko se sama leffa ?-no kumminkin sit loppuu kohti tulee kurttuja ja viivoja (joku häikkä varmaan).
sit tuli semmonen "hetkinen" kyltti ja oli siinä 3 minuuttia ja risat .se on ainakin varmaa että siinä ehkä oli autoja ja niissä istui ihmisiä sisällä .
sit loppumusa tuleekin jo ja taas samoja ihmisten nimiä ja jotaan muita juttuja .-ainiin lopussa oli hauska kevennys joka nauratti ehkä .
mulla oli mustavalko telkka siihen aikaan mutta ehkä se oli värielokuva ,tiedä häntä .
katsoin tämän kaverini kanssa joskus joka makaa nyt koomassa eikä kerro leffan nimeä vaikka kyselen joka päivä ,kumma heppu ,prkl.
nyt on niin paljon vinkkejä kun muistan ,kertokaa nyt joku pliis mikä elokuva se on !!!!!!
---ehdottakaa jotaan ees jos tärppäis---
nimimerkki: elina ,siis alina ,eikun irina -tai sinnepäin...
mulle voi lähettää S-postia jos haluaa seuraa...(asun suomessa ,vai oliko se pohjoismaissa vai ...)
--------------------TÄÄ ON TÄRKEETÄ------------
mikä elokuva tämä on ?
kertokkee
2
162
Vastaukset
- taikeli
tuo ajankohta viittaisi vahvasti ternimaattori 3 -elokuvaan (swartseneekeri) ja musiikkikin tuntuu täsmäävän .
hyvää kesää ! - Naakka
Tää on tää siis ton siis Zizizlaw Örja Sostakoovitsin "Laulut pellolla ja muita horinoita III". Helvetin massiivinen pätkä! Giorgos Antabuksen esittämä Kerbos "Asfalt" Matteus-Passio on elokuvahistorian epäonnisimpia perunanväärentäjiä. Juoni on Film Noir silakka-genren legendaarisimpia, joskin ehkä kaikkien aikojen sekavin.
Todella hieno elokuva. Jännittävämpi kuin Bambi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872