parempi....kuunnella järjen vai sydämen ääntä...siinä sitä on miettimistä.....kait
kumpi
7
749
Vastaukset
- vanha sydän
...kuuntelet järjen ääntä, saat kyllä kuunnella sydämesi motkotusta senjälkeen alati. Mutta jos kuuntelet sydäntäsi, järjen ääni jonkun tovin päästä vaikenee huomattuaan ettei kannata taistella tuulimyllyjä vastaan!
- minä
sydämmen jos haluaa olla onnellinen
- hellä kaipaus
pahan pistit!
Mun pitäisi kyllä kuunnella järkeäni, mutta kun se on ihan hiljaa ja kuuluu vain sydämen huuto, vaikka sydämen pitäisi olla nyt ihan hiljaa ja järjen mesoa. - jode
Seuraa hetki sydämmen tietä salaa ja palaa senjälkeen järjenradalle. Näin ollen sydämeen jää sydämellinen muisto...
- N-79
Ensi huumassa sydämen ääni puhuu/huutaa, mutta saattaa mennä ohi, jos niin haluaa. Toki sitä sydämen ääntä ei saa ruokkia liikaa, ei saa näyttää sitä "ruokaa" sydämelle, jonka perään se huutaa. Pian sydän huomaa, että nälkä meni ohi!
- vanha sydän
N-79 kirjoitti:
Ensi huumassa sydämen ääni puhuu/huutaa, mutta saattaa mennä ohi, jos niin haluaa. Toki sitä sydämen ääntä ei saa ruokkia liikaa, ei saa näyttää sitä "ruokaa" sydämelle, jonka perään se huutaa. Pian sydän huomaa, että nälkä meni ohi!
mee ohi, kokemuksesta puhun.Toiset ihmiset on enemmän järki- ja toiset tunneihmisiä.Jokainen varmaan tunnistaa itsensä.Itse olen tunnesellainen joka yrittää järkeillä vaan kaiken ja siitähän se sotku tuleekin...
- kumpaako?
Aina kun kuuntelin sydäntäni,rakkaus ja seksi pelaso hyvin ja käytännön asiat ei...
Nyt olen naimisissa ja käytin järkisyitä kun päätin menennäkö naimisiin.Ja ylläri!Rakkaus tuli itsestään ja kestävämpänä kuin koskaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868