Eli siis, 19 vuotta firmassa töissä ollut työkaverini lopettaa.
Henkilö on mies, ikää varmaankin n. 40, 2 kouluikäistä lasta, vaimo :) Helvetin hyvä työntekijä :)
Teen korttia, johon kaikki työpaikalla kirjoittaa nimensä, nyt tarvittaisiin ajatelma/aforismi yms. vastaava. Se ei periaatteessa saisi olla mikään haikea pieni pläjäys, vaan joku humoristinen kepeä juttu, josta myös huomaa, että työpaikalla jäädään kaipaamaan tätä henkilöä.
Yritän kyllä googlettaa (ja jatkankin sitä..), mutta otan illolla vastaan vaikka urleja sivuille, tai kokonaisia tekstejä. Valitsemme parhaan sitten huomenna toisen sihteerin kanssa.
Kiitos kaunis.
Työkaveri lähtee pois, mitä korttiin?
pikku-sirkku
3
4884
Vastaukset
- Mr.Nylkynen
ILmeisesti parempi paikka ja palkka uudessa paikassa.
Pitäs tietää vähän enemmän työstä ja oliko
työnantajan mielestä hyvä mies?- pikku-sirkku
Työnantajan mielipide ei vaikuta asiaan..
Työkavereiden keskuudessa pidetään miehestä. Ikävä kyllä lähtee. - pikku-sirkku
pikku-sirkku kirjoitti:
Työnantajan mielipide ei vaikuta asiaan..
Työkavereiden keskuudessa pidetään miehestä. Ikävä kyllä lähtee.Lähinnä sen takia, että haluaa kokeilla jotain muutakin. Työ ilmeisesti alkoi käymään puuduttavaksi, aina samat jutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661223
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 561024
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
- 42807
- 47782
- 114748