kun luin noita kirjotuksia niin pahaoloni vaan lisääntyi! Itse olen miettinyt tai mietin jatkuvasti miksi jonkun läheinen tai lapsi kuolee.. ite olen orpo ollut jo vauvasta asti asunut lastenkodissa ym.. mulla ei ole ketää joka auttaa paitsi sossu rahallisesti .. nytkin asun turvakodissa kun en osaa elää yksin kun olen asunut kokoelämäni lastenkodissa! nyt olen turvakodin tikiasunnossa hymm.. ja yksin !! en tee muuta kun makaan tai käyn ajamassa muutaman ringin keskustassa autolla että näkisin ihmisiä. olen kertakaikkiaan niin väsynyt tähän elämääni yksin miksi mä en voi kuolla noitten rakastettujen ihmisten puolesta joita moni jää kaipaan!! kun mut heitetään kuoppaan niin sossu maksaa hautajaiset ja se siinä.. mädätköön rauhas..mua vaan syrjitään kun olen eri taustainen ja eri paikkakunnalta niin eivät hyväksy porukkaansa joten olen jo luovuttanut. miksi jumala suo mun täällä kärsiä kun mua vaan huijataan mua vihataan asian takia jolle en voi mitään.. toivon voimia kaikille sureville voi kun voisin vaihtaa paikkaa jonkun kanssa joka on naistä nuorista kuollut ....
surullinen :(
5
816
Vastaukset
- miten maailma
on todella kova tai siis ihmiset on nykyään todella kyvyttömiä empatiaan.. ei mitään tunteita tai kykyä aatella miltä toisesta voi tuntua kun yksin istuu ja kukaan ei välitä sen tiedän :(
- Sinulle halaus
On se kummallista tämä ihmisen elämä. Kaikilla meillä on täällä osamme ja surumme. Minä suren esikoistani, joka kuoli ennen joulua. Tänään juuri sanoin miehelleni, kun katselimme kuvaa hänen tulevasta hautakivestään, että antaisin mitä vain, että kivessä oleva nimi olisi omani, eikä lapseni.
Sinä olet varmaan vielä kovin nuori. Voi kuinka toivoisin, että saisit onnea elämääsi. Onko sinulla toimintaa päivisin, tarkoitan työtä, opiskeulua tai jotakin muuta ? Voi olla, että kysyn kömpelösti, kun en tiedä tilannettasi. Älä enempää ainakaan pahoita mieltäsi.
Jostain löytyy sinulle varmasti ystävä tai ystäviä, eivät kaikki ihmiset ole samanlaisia ilkimyksiä. Et varmasti ole mikään yhdentekevä ihminen, vaan arvokas oma itsesi. Kaikkea hyvää sinulle, älä anna periksi. - Viola
Sinä olet arvokas omana itsenäsi. Toivon, että oikea ystävä osuu tiellesi, jossain on sukulaissielusi. Ansaitset onnea elämääsi.
Älä tule surullisemmaksi näistä meidän lapsemme tai jonkin muun lähiomaisen menettäneiden kertomuksita. Me lohdutamme samalla itseämme, kun saamme kertoa tunteistamme ja kaipauksestamme.
Sinä elät ja sinulla on kaikki mahdollisuudet hyvään elämään. Onko sinun mahdollisuus saada apua, niin että löytäisit päiviisi toimintaa ja vapaa-aikaan harrastuksia, joissa voisit löytää ystäviä. Kaikki ihmiset eivät ole niin ilkeitä ja karseita. Toivottavasti uskallat yrittää. Hyvä kun kirjoitat ja sekin, kun kuitenkin etsiydyt ihmisten ilmoille osittaa elämänhalua. Kaikkea hyvää sinulle. - kyllä sua joku aina rakastaa
vaikka tuntuu ettei ole ketään kuka välittää,niin uskon että jokaisella on joku joka oikeasti välittää.
Ei varmasti sun elämäsi ole helpoimmasta päästä,mutta kuopastahan on aina tie vain ylöspäin..=)
eli otappas itseäsi niskasta kiinni ja ala vaikka etsimään itsellesi elämänkumppania,jonka kanssa jakaa yhteinen tulevaisuus ja ehkä lapsetkin,tiedän että huonoistakin lähtökohdista pääsee eteenpäin kunhan itsellä on tarpeeksi tahdonvoimaa!
Ja vaikka olenkin menettänyt minulle kaikkein läheisimmän ihmisen,niin en toivoisi silti kenenkään toisenkaan kuolemaa,en sinun ainakaan!vaikkakin kirosin ja kysyin että miksi juuri hänet vietiin näin nuorena,miksi murhaajat,raiskaajat ja kaikenmaailman psykopaatit saavat jatkaa täällä,ja viattomat ihmiset viedään jo lapsina..tai nuorina..
tilanne on tämä eikä muuksi muutu minulla..=(
olen katkera elämälle,lähinnä siksi ettei rakkaani saanut jatkaa elämää,todella koskee kun mietin häntä,ilopilleriä joka ei tahtonut muille pahaa ja joka olisi ollut oikeutettu elämään vanhaksi papparaiseksi asti..=)
En tiedä ikääsi,mutta uskoisin aika nuoreksi,joten sinulla voi olla vielä vuosikymmeniä elämää jäljellä ja takuulla jos vain jaksat itse "taistella" niin saat onnellisen elämän vaikka lähtkohdat tuntuvat nyt sinusta kehnoilta..
kyllä se aurinko sinullekin paistaa,takuulla! - elämäänsä kyllästyneet vali...
Joskus kieltämättä tulee mieleen että miksi sellaiset valittajat ja omaan elämäänsä kyllästyneet saavat elää ja vierestä viedään elämäniloisia ja -haluisia ihmisiä. Kaikista viisainta olisi pitää suut kiinni jos haluaa vähänkään osoittaa myötätuntoa läheisensä menettäneille. On se vaan niin vaikea kohdata ihmisiä jotka puhuvat elämän kurjuudesta ja valittavat pikkuasioista, eivätkä tee tai edes halua tehdä asioille mitään!! Kukaan kun ei voi kuolla toisen puolesta, niin voisko vaikka ajatella, että elänpä elämäni niin hyvin kuin mahdollista ja lopetan turhasta valittamisen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754