Kaverini toi viime kesänä Saksasta käytetyn VW Golfin ja haluaisi verotuksen uusintakäsittelyyn. Virallinen ohje on valitus Helsingin Hallinto-oikeuteen, mutta huhut kertoo joidenkin tehneen oikaisuvaatimuksen tulliin ja saaneen sitä kautta rahaa nopeammin takaisin. Onko kenelläkään kokemusta tullin suoraan käsittelemästä oikaisuvaatimuksesta? Tullin palvelunumerossa kertoivat päätösvallan olevan asiakkaalla???
oikaisuvaatimus vai valitus
2
305
Vastaukset
- !!!!!
lue lehtiä. Hallitushan on juuri muuttamassa näitä valitusasioita.
Vanhan kaavan mukaan se menee ja toimii myös näin. Valitus, tai mikä se nyt onkin osoitetaan oikeuteen, mutta toimitetaan, siis viedään tai postitetaan päätöksen tehneeseen Tulliin. Parasta kun luet saamasi paperit, niissä se ON SELVÄSTI SANOTTU!- ?????
Tämä oli kyllä viimeinen kerta kun mitään kysyin netistä sillä aina sen joku munaa. Tällä kertaa taas löytyi joku besservisser joutilas jonka piti ajankuluksi päästä jotain vastaamaan vaikka ei ollut mitään asiallista sanottavaa, mutta jotain näppärää piti muka vastata.
Minä osaan lukea, mutta olen kuullut tullin käsitelleen oikaisuvaatimuksia ja kuten kysymyksessäni kerroin tullin palvelupuhelin vahvisti tavallaan asian. Jos sinulla ei ole asiasta mitään tietoa niin ole hiljaa kun et mistään tunnu mitään tietävän. Älä siis opeta vesilintua uimaan sillä sen se osaa jo luonnostaan. Annan sinulle neuvon, että jos jostain asiasta satut jotain tietämään niin kerro se ja muulloin ole ihan hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057