Hain e-pillerit ehkäisyyn, pyysin samalla, että voisin ottaa jotkut jotka parantais ihoa, kun on taipumusta jonkunnäköiseen akneen (välillä vähemmän, välillä enemmän, vaihtelee). Sain sitten Diane Novat.
Ihan uteliaisuudesta kysyisin, kuinka pian teillä on alkanut iho parantua? :) Onko tullut sivuvaikutuksia, esim. lihomista, haluttomuutta?
Ihan uteliaisuudesta kysyisin, kuinka pian teillä on alkanut iho parantua? :) Onko tullut sivuvaikutuksia, esim. lihomista, haluttomuutta?
Vastaukset 3
Vanhimmat
toisilla ei auta laisinkaan.
Itselläni jo kuukaudessa näkyi ihon kunnon paranemista. Akneni aiheutti toinen ye-valmiste. Sivuvaikutukset: haluttomuus,jatkuva päänsärky,masennus,osittainen kyvyttömyys,kuivat ja arat alapään limakalvot,silmien kuivuminen,pahoinvointi,turvotus,mielialanvaihtelut... Aikamoinen hinta aknen paranemisesta. Diane Nova tunnetusti vaikuttaa voimakkaan laskevasti halu- ja kykyhormoni testosteronin tasoihin, joten sen ainakin voi oikeastaan "luvata" jo etukäteen, että halut/kyvyt vähenevät. Sen aknea parantava vaikutushan perustuu juuri tähän testosteronin dramaattiseen vähenemiseen. Fakta,jota lääkärisi ei jostain syystä halunnut mainita. Pienemmän riesan tie sinunkin kohdallasi olisi varmasti joku muu lääke akneen kuin ye-pillerit. Ja sokerina pohjalla: monilla naisilla akne tulee takaisin/ekan kerran elämässä pillereitten lopetuksen jälkeen. Tietty saatat kuulua siihen joukkoon joka saa "vain" positiivisia vaikutuksia. Mutta sinun on hyvä tietää faktat. Voit hakea tältä palstalta lisätietoa laittamalla otsikoksi "Diane Nova".
Olen syönyt Diane Novia nyt 1,5 vuotta, eikä mulla ainakaan mitään tuonnepäinkään olevia sivuoireita ole ollut päinvastoin olen ollut tosi tyytyväinen...Ihokin parani n 2-3 kuukaudessa puolessa vuodessa oli jo täysin kunnossa.Toisille sopii toisille ei ,mutta ei nuo novat sen herkemmin aiheuta loppujen lopuksi sivuoireita kuin muutkaan pillerit.