aijavoi

..pyöräytän käsiäni niksaus.. pyöritän jalkojani niksaus..pyöritän vyötäröäni niksaus.. pyöritän päätäni niksaus.. paikat hajoo..

16

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pervokki... arvaas kuinka mun kävi sen sunnuntaisen lihansyönnin jälkeen?
      Koko yön näin painajaisia kituvista ja kuolleista elukoista. Ikinä en enää syö lihaa.

      Miksi sä niksuttelet siellä?

      • kbasa

        ja naisenkki. ja tuupori auttaa pysymaan aurauskeppien valissa :-)


      • ..nukun hyvin yöni kunnon liha-aterian jälkeen.. nikasuttelen kun töitä on paiskittu.. meinasin jopa jäädä nostamani hellan alle.. kun paikat hajos.. ts ratkesin liitoksistani..


      • kbasa kirjoitti:

        ja naisenkki. ja tuupori auttaa pysymaan aurauskeppien valissa :-)

        ..pervokki ilman lihaa..kotletteja tai makkaraa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..nukun hyvin yöni kunnon liha-aterian jälkeen.. nikasuttelen kun töitä on paiskittu.. meinasin jopa jäädä nostamani hellan alle.. kun paikat hajos.. ts ratkesin liitoksistani..

        et kuitenkaan sitte jääny...

        Tuliko sairaslomaa vai meinaatko toipua aamuksi?


      • kbasa kirjoitti:

        ja naisenkki. ja tuupori auttaa pysymaan aurauskeppien valissa :-)

        tuuporia ja ne aurauskepit...;)


      • a-v kirjoitti:

        et kuitenkaan sitte jääny...

        Tuliko sairaslomaa vai meinaatko toipua aamuksi?

        ..aamuksi.. kuhan ensin uudelleen liityn itseeni saunan.. colan ja hyvien yöunien avulla..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..pervokki ilman lihaa..kotletteja tai makkaraa..

        roiskua.. glaggunaa.. lihhoo ihanaa..!
        maxaa ja munuskaissi kans.. tuuporil alas..!


      • kbasa
        a-v kirjoitti:

        tuuporia ja ne aurauskepit...;)

        jotta montako kepinvalia jaksais jos aina ottais tuuporin joka valissa :-)


      • pervokki kirjoitti:

        ..aamuksi.. kuhan ensin uudelleen liityn itseeni saunan.. colan ja hyvien yöunien avulla..

        usein kyllä on niin et ne paikat on kipeimmillään seuraavana päivänä. No, empä maalaa enempää piruja seinälle;)

        Hyviä öitä;)


      • kbasa kirjoitti:

        roiskua.. glaggunaa.. lihhoo ihanaa..!
        maxaa ja munuskaissi kans.. tuuporil alas..!

        ..kaakunaa..kalakukkoo.. kidney pie.. haggis.. namskis..


      • a-v kirjoitti:

        usein kyllä on niin et ne paikat on kipeimmillään seuraavana päivänä. No, empä maalaa enempää piruja seinälle;)

        Hyviä öitä;)

        ..ei enää piruja seinille vaan saunaan ja nukkuun..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..kaakunaa..kalakukkoo.. kidney pie.. haggis.. namskis..

        tahna ruskea suloinen
        munuaispiiras veikea
        sydameni vei!!


      • kyllä
        pervokki kirjoitti:

        ..pervokki ilman lihaa..kotletteja tai makkaraa..

        oon kaivannu,sun kans mukavia rupatteluhetkiä!!NIISTÄ UNELMALADOISTAkin ja muuta!!Kiva.nyt kai voidaan jatkaa... makkarat siellä kellarikerroksen jääkaapissa yms:)))Huutelinkin jo eilen sua,että missä oot:::


      • kyllä kirjoitti:

        oon kaivannu,sun kans mukavia rupatteluhetkiä!!NIISTÄ UNELMALADOISTAkin ja muuta!!Kiva.nyt kai voidaan jatkaa... makkarat siellä kellarikerroksen jääkaapissa yms:)))Huutelinkin jo eilen sua,että missä oot:::

        ..taas väärään aikaan vai?.. voi kehno..raksas työ kun unettaa..


      • myöhäsessä
        pervokki kirjoitti:

        ..taas väärään aikaan vai?.. voi kehno..raksas työ kun unettaa..

        ..olen paikalla,,siis..hyvää yötä:ystävät ovat kuin tähtiä.Aina olemassa vaikket niitä näekään!!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe