..pyöräytän käsiäni niksaus.. pyöritän jalkojani niksaus..pyöritän vyötäröäni niksaus.. pyöritän päätäni niksaus.. paikat hajoo..
aijavoi
16
392
Vastaukset
Pervokki... arvaas kuinka mun kävi sen sunnuntaisen lihansyönnin jälkeen?
Koko yön näin painajaisia kituvista ja kuolleista elukoista. Ikinä en enää syö lihaa.
Miksi sä niksuttelet siellä?- kbasa
ja naisenkki. ja tuupori auttaa pysymaan aurauskeppien valissa :-)
..nukun hyvin yöni kunnon liha-aterian jälkeen.. nikasuttelen kun töitä on paiskittu.. meinasin jopa jäädä nostamani hellan alle.. kun paikat hajos.. ts ratkesin liitoksistani..
kbasa kirjoitti:
ja naisenkki. ja tuupori auttaa pysymaan aurauskeppien valissa :-)
..pervokki ilman lihaa..kotletteja tai makkaraa..
pervokki kirjoitti:
..nukun hyvin yöni kunnon liha-aterian jälkeen.. nikasuttelen kun töitä on paiskittu.. meinasin jopa jäädä nostamani hellan alle.. kun paikat hajos.. ts ratkesin liitoksistani..
et kuitenkaan sitte jääny...
Tuliko sairaslomaa vai meinaatko toipua aamuksi?kbasa kirjoitti:
ja naisenkki. ja tuupori auttaa pysymaan aurauskeppien valissa :-)
tuuporia ja ne aurauskepit...;)
a-v kirjoitti:
et kuitenkaan sitte jääny...
Tuliko sairaslomaa vai meinaatko toipua aamuksi?..aamuksi.. kuhan ensin uudelleen liityn itseeni saunan.. colan ja hyvien yöunien avulla..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..pervokki ilman lihaa..kotletteja tai makkaraa..
roiskua.. glaggunaa.. lihhoo ihanaa..!
maxaa ja munuskaissi kans.. tuuporil alas..! - kbasa
a-v kirjoitti:
tuuporia ja ne aurauskepit...;)
jotta montako kepinvalia jaksais jos aina ottais tuuporin joka valissa :-)
pervokki kirjoitti:
..aamuksi.. kuhan ensin uudelleen liityn itseeni saunan.. colan ja hyvien yöunien avulla..
usein kyllä on niin et ne paikat on kipeimmillään seuraavana päivänä. No, empä maalaa enempää piruja seinälle;)
Hyviä öitä;)kbasa kirjoitti:
roiskua.. glaggunaa.. lihhoo ihanaa..!
maxaa ja munuskaissi kans.. tuuporil alas..!..kaakunaa..kalakukkoo.. kidney pie.. haggis.. namskis..
a-v kirjoitti:
usein kyllä on niin et ne paikat on kipeimmillään seuraavana päivänä. No, empä maalaa enempää piruja seinälle;)
Hyviä öitä;)..ei enää piruja seinille vaan saunaan ja nukkuun..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..kaakunaa..kalakukkoo.. kidney pie.. haggis.. namskis..
tahna ruskea suloinen
munuaispiiras veikea
sydameni vei!! - kyllä
pervokki kirjoitti:
..pervokki ilman lihaa..kotletteja tai makkaraa..
oon kaivannu,sun kans mukavia rupatteluhetkiä!!NIISTÄ UNELMALADOISTAkin ja muuta!!Kiva.nyt kai voidaan jatkaa... makkarat siellä kellarikerroksen jääkaapissa yms:)))Huutelinkin jo eilen sua,että missä oot:::
kyllä kirjoitti:
oon kaivannu,sun kans mukavia rupatteluhetkiä!!NIISTÄ UNELMALADOISTAkin ja muuta!!Kiva.nyt kai voidaan jatkaa... makkarat siellä kellarikerroksen jääkaapissa yms:)))Huutelinkin jo eilen sua,että missä oot:::
..taas väärään aikaan vai?.. voi kehno..raksas työ kun unettaa..
- myöhäsessä
pervokki kirjoitti:
..taas väärään aikaan vai?.. voi kehno..raksas työ kun unettaa..
..olen paikalla,,siis..hyvää yötä:ystävät ovat kuin tähtiä.Aina olemassa vaikket niitä näekään!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613
