Niin.. Mikä on paras konsti päästä eroon kaksoisleuasta? Rasvaimua mietin mutta jääkö iho roikkumaan? Entä lipolyysi hoito? Lueskelin juuri kokomuksia lipo hoidosta ja joillekin on ilmestynyt jotain patteja eikä välttämättä ole saatu haluamaa tulosta. Mun kaksoisleuka ei ole liikalihavuutta vaan olen perinyt sen äidiltä. Muuten olen suht hoikka mutta tuo leuka häiritsee. Entä mitä klinikkaa suosittelette jos päädyn rasvaimuun? Entä kuinka kauan mahdolliset mustelmat näkyvät iholla?
Vastauksista kiitollinen :)
Kaksoisleuka
6
2364
Vastaukset
- mitä teet leuanaluksellesi
Minulta rasvaimuroitiin kaksoisleuan alue n. 10 vuotta sitten Tallinnassa. Operaatio epäonnistui suunnilleen kokonaan - leuan alle jäi suuri löysä, toispuoleinen, pussi. Eli lääkäri otti toiselta puolen enemmän rasvaa kuin toiselta puolelta. Pussi olisi ilmeisesti pitänyt leikata ja kiristää jatkohoidoin jo tuolloin. Kun ei juuri sillä hetkellä sattunut olemaan aikaa eikä varoja moiseen, olen roikutellut pussia näihin päiviin saakka. Nyt olen päättänyt tehdä asialle jotain, kun pääsen tästä lääkärille.
Näin jälkikäteen ajatellen minun olisi joko pitänyt valita vastuuntuntoinen ja pätevä lääkäri jo heti alkuun, taikka olla tarpeeksi tiukkana ja osata vaatia asianmukaista, etukäteen kunnolla valmisteltua operaatiota tallinnalaiselta.
Käynti siellä oli lähinnä televisiosketsin mieleen tuova episodi. Lääkäriä näin ennen operaatiota ehkä kymmenen minuutin ajan, jossa yhteydessä hän hyvin kiireellisenä ja jotenkin vihamielisenä suostui tekemään vain ehdottoman minimin. Töykeys lienee ollut syynä siihen, että en uskaltanut pitkittää hänen selvästi kiireistä läsnäoloansa.
Puudutuspotilaana leikkaussalissa sain myöhemmin kuulla hänellä olevan minuuttiaikataulun, josta oltiin kuulemma myöhässä jo 10 minuuttia. Syynä se että, Suomesta oli tullut enemmän potilaita kuin oli sovittu. Juoksemalla hän lähtikin salista.
Salista poistuttuani minut ohjattiin vastaanotto (tulo)aulaan ja leuan alle tarkoitettujen kylmäpussien kuulemma loputtua sain käteeni paljaan Sei-paketin näköisen jäälohkareen, jolla kehoteltiin painelemaan leuanalustaa. No paleltuihan se!
Eli etsiydy lääkärille, joka ajan ja ammattitaidon kanssa arvioi etukäteen tarvittavat toimenpiteet niin, ettei myöhemmin harmita taikka tarvita uusia leikkauksia. Kokonaiskustannukset tulevat kuitenkin näin päin halvemmiksi.
Sanottakoon vielä, että en enää muista klinikan nimeä, mutta kaikki asiaan perehtyneet muistanevat, että Suomessa näitä käyntejä välitti Tiina Jylhä Kulosaaren vastaanotolla.
Harkintaa ja tsemppiä!- MYÖS LEUAN KANSSA ONGELMAA
MYLLÄ SE ON MATTI PAKKANEN, JOKA MINUT LEIKKAA TAI ROLF NORDSTRÖM.
EN IKINÄ USKALTAISI MENNÄ VIROON.
MITEN IHMEESSÄ NÄIN HUONOA HOITOA, AIVAN KAUHEAA.
OLISIT VALITTANUT.
JOS EN SAA RAHOJA KOKOON, OLEN ILMAN LEIKKAUSTA. - tarkemmin
MYÖS LEUAN KANSSA ONGELMAA kirjoitti:
MYLLÄ SE ON MATTI PAKKANEN, JOKA MINUT LEIKKAA TAI ROLF NORDSTRÖM.
EN IKINÄ USKALTAISI MENNÄ VIROON.
MITEN IHMEESSÄ NÄIN HUONOA HOITOA, AIVAN KAUHEAA.
OLISIT VALITTANUT.
JOS EN SAA RAHOJA KOKOON, OLEN ILMAN LEIKKAUSTA.Tässä lainaus eli ensimmäinen lause viestistä: "Minulta rasvaimuroitiin kaksoisleuan alue n. 10 vuotta sitten Tallinnassa." Uskoisin että Tallinnassakin ammattitaito on kehittynyt kymmenessä vuodessa paljon. Oma lääkärini kyllä vastaili kysymyksiini, eikä puhunut kiireestä. Hoitokin oli virolaisessa klinikassa hyvää.
- tehty
Minulle tehtiin rasvaimu leukaan joku pari vuotta sitten.
Olen jo lähes 50 kymppinen ja lääkäri epäili, ettei nahka välttämättä supistu.
Pidin kuitenkin uskollisesti sidosta kotona ollessani ainakin kuukauden .
Rasvaa ei tarvinnut poistaa paljoa.
Supistui hyvin. Nyt kylläkin jo kaulan aluksen platysma ( suomeksi lihaskalvo??)on jkv. löystynyt ja ikä alkaa näkyä siellä. Paksukaulaisena ei näkyisi niin helposti.
No, jokatapauksessa minulla on leuka ja olen siitä onnellinen.
Toimenpide oli nopea ja kahden viikon kuluttua mustelmat ja suurin turvotus oli häipynyt.
Kävin Suomessa, Helsingissä.- Leuga
Mitä maksoi? Saiko sairaslomaa?
- Anonyymi
Ehdottomasti rasvaimu. Jos ei riitä niin minilifti alakasvoihin. Jälkihoito on tosi tärkeää että malttaa pitää sitä sidosta , jotta kudokset kiinnittyy eikä jää "lörpöttämään"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä432297Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2422109- 1111558
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151237
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1391134Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271117- 741019
- 65983
- 70960