..ompa taas raskasta..luukkuni näyttää jo ihan asuttavalta kunhan ensin kävi näin ja silloin kääntyi vatsanikin väärinpäin..
http://www.youtube.com/watch?v=3p7G4hpvUn4
oi voi.. puhhhhh
28
654
Vastaukset
se vaatii vaan;) Kyy se siitä.
- vaan ajatuksen...
voimalla tupa kuntoon...ja unelmalato odottaa asujia:)..DD
..ei ole unelmalatoni vaan välttämätön paha.. unelmalatoni odottaa maaseudulla pellon laidalla metsän vieressä..lähellä järveä..iso tontti smurffit metsässä runsaasti tilaa luoda ..tilataideteoksia ja patsaita vaikka ja kaikkee ihan kahjuu..
- ettet
pervokki kirjoitti:
..ei ole unelmalatoni vaan välttämätön paha.. unelmalatoni odottaa maaseudulla pellon laidalla metsän vieressä..lähellä järveä..iso tontti smurffit metsässä runsaasti tilaa luoda ..tilataideteoksia ja patsaita vaikka ja kaikkee ihan kahjuu..
voi olla haaveilematta mun kaa mitä siellä unelmaladossa vois puuhastella...ootko iha varma,niistä smurffeista...onx ne sinisiä????
ettet kirjoitti:
voi olla haaveilematta mun kaa mitä siellä unelmaladossa vois puuhastella...ootko iha varma,niistä smurffeista...onx ne sinisiä????
..sinisyydestä.. juu unelma odottaa kunhan on rahat kasassa.. mitä siellä maaseuvulla muuta vois tehdä???
- vois...
pervokki kirjoitti:
..sinisyydestä.. juu unelma odottaa kunhan on rahat kasassa.. mitä siellä maaseuvulla muuta vois tehdä???
harrastella mitä vaan,missä vaan...vaikka tehtäs vastoja/vihtoja!Kärpäsiä vois kerätä!Ulkona grillata!...ja siellä metsässä smurffien kaa,kuunnella lintujen laulua ja sitä luonnon rauhaa!Hei,tikkataulu pitää ostaa ja se jääkaappi sinne alakerran takkahuoneeseen!!:)DD
vois... kirjoitti:
harrastella mitä vaan,missä vaan...vaikka tehtäs vastoja/vihtoja!Kärpäsiä vois kerätä!Ulkona grillata!...ja siellä metsässä smurffien kaa,kuunnella lintujen laulua ja sitä luonnon rauhaa!Hei,tikkataulu pitää ostaa ja se jääkaappi sinne alakerran takkahuoneeseen!!:)DD
,,kaivettas lampi..tehtäs riukuaita tai kiviaita.. mä voisin ostaa teräasekeskuksesta kasan heittoveitsiä niin saatas vähän bronsoniittiä mukaan meininkii.. toki grillattas laulettas ja poljettas lähijärvelle uimaan.. ennen ku pihalampi valmis
vois... kirjoitti:
..mullakin katos höhh
- noin ME
pervokki kirjoitti:
..mullakin katos höhh
tehtäis!!Sä oot näköjään jo vähän etukäteen funtsinu,kun tuli noin hyviä ideoita:)Poljettaskos me tandemilla,vai...?Sellanen kala-allaski olis ihan ok,jos kerran kaivamaan aletaan!!Saatas siin istuksia ja heitellä kuivia nisunpaloja haikaroille.:)))
noin ME kirjoitti:
tehtäis!!Sä oot näköjään jo vähän etukäteen funtsinu,kun tuli noin hyviä ideoita:)Poljettaskos me tandemilla,vai...?Sellanen kala-allaski olis ihan ok,jos kerran kaivamaan aletaan!!Saatas siin istuksia ja heitellä kuivia nisunpaloja haikaroille.:)))
..tandemin sijaa moottoripyörähybridi sivuvaunulla.. se pitäs toimiaa sekä biodiesel että aurinkoenergialla.. kala-allas juu vois kasvattaa kaloja ja tehdä itämaista ruokaa kalasta.. juu mä oon kuules funtsinu paljonkin..rahasta aina rahasta se vain on kyse.mut kuules kirjoittelen tuossa kirjoja että sais vähän pääomaa..harva vaan yrittänyt auttaa kahden virtahevon nimeämisessä..
- nuo asiat
pervokki kirjoitti:
..tandemin sijaa moottoripyörähybridi sivuvaunulla.. se pitäs toimiaa sekä biodiesel että aurinkoenergialla.. kala-allas juu vois kasvattaa kaloja ja tehdä itämaista ruokaa kalasta.. juu mä oon kuules funtsinu paljonkin..rahasta aina rahasta se vain on kyse.mut kuules kirjoittelen tuossa kirjoja että sais vähän pääomaa..harva vaan yrittänyt auttaa kahden virtahevon nimeämisessä..
on hynin hanskassa!vai VIRTAHEVOILLE PITÄS NIMET KEKSIÄ..se onkin kinkkinen juttu!!Ne pitäs nähdä silmästä silmään,ettei tuu vääränlaiset nimet:)SiihEn sivuvaunuun vois ottaa lampaat kyyttiin,kun käytäs kylillä!Saatas rukille talveksi hommia,kun ne lampaat kerittäis..Sit kutosin sulle villasukkia..ja yömyssyjä:)
nuo asiat kirjoitti:
on hynin hanskassa!vai VIRTAHEVOILLE PITÄS NIMET KEKSIÄ..se onkin kinkkinen juttu!!Ne pitäs nähdä silmästä silmään,ettei tuu vääränlaiset nimet:)SiihEn sivuvaunuun vois ottaa lampaat kyyttiin,kun käytäs kylillä!Saatas rukille talveksi hommia,kun ne lampaat kerittäis..Sit kutosin sulle villasukkia..ja yömyssyjä:)
..keksii nimet niin vois vähän helpommin jatkkaa kirjoittamista.. lampaita juu.. lanoliini nimeksi ja apilaa syyömää mää bää bää mää mää..
- lampaamme...
pervokki kirjoitti:
..keksii nimet niin vois vähän helpommin jatkkaa kirjoittamista.. lampaita juu.. lanoliini nimeksi ja apilaa syyömää mää bää bää mää mää..
ihme nimi:)mutta ihmeellistähän meillä on kaikki muukin...mää-ä-ä!!viru ja loro...ääh...laitan miettimismyssyn ja käym täs välillä kaupassa,,,josko sit vielä oot langalla???ostasinko jo jotai sinne unelmalatoon??
lampaamme... kirjoitti:
ihme nimi:)mutta ihmeellistähän meillä on kaikki muukin...mää-ä-ä!!viru ja loro...ääh...laitan miettimismyssyn ja käym täs välillä kaupassa,,,josko sit vielä oot langalla???ostasinko jo jotai sinne unelmalatoon??
..minä menen taasen kattoo telkkuu ja sitten ruokaa ja sitten nukkuu.. saas nähdä.. unelmaladon hankinnassa pelkään pahoin..kuluu aikaa..
- se vaatii
pervokki kirjoitti:
..minä menen taasen kattoo telkkuu ja sitten ruokaa ja sitten nukkuu.. saas nähdä.. unelmaladon hankinnassa pelkään pahoin..kuluu aikaa..
mutta,hyvin suunniteltu,on jo puoliksi tehty!!!Haaveet toteutuu,kun niihin riittävästi uskoo:))ja aion uskoa ja viel illemmal haaveilla!!??
- yötä...
pervokki kirjoitti:
jos jo aiot unten maille:)Haaveet tuovat sisältöä elämään:))))(ETENKIN KIRJOITETTUNA)
- hilda-hymy
remontti käynnissä, vai siivouspäivä?
Mä pesin tänään ikkunat, täytyy sanoa että het näyttää välosammalta. Ne olikin vähä kamalan paskaset...- hilda-hymy
pervokki kirjoitti:
..tuo sinusta siivoukselta heh.. kyllä ihan remppaa..isoa sellaista..
ton videon vasta nyt. Kivaa, uutta saa vain, kun malttaa luopua vanhasta. Rasittavaa, mutta ihanaa sitten kun lopputulos on valmis.
- katos...
pervokki kirjoitti:
..tuo sinusta siivoukselta heh.. kyllä ihan remppaa..isoa sellaista..
mun viesti!!!Yritän vaan kertoo,että tiesin saavani vielä haaveilla sun kanssa..mitä kaikkee siellä unelmaladossa vois puuhastella:)0otko varma kans niistä smurffeista..onx ne sinisiä????
hilda-hymy kirjoitti:
ton videon vasta nyt. Kivaa, uutta saa vain, kun malttaa luopua vanhasta. Rasittavaa, mutta ihanaa sitten kun lopputulos on valmis.
..sisusta uusiksi kuori on vuosimallia 69..
katos... kirjoitti:
mun viesti!!!Yritän vaan kertoo,että tiesin saavani vielä haaveilla sun kanssa..mitä kaikkee siellä unelmaladossa vois puuhastella:)0otko varma kans niistä smurffeista..onx ne sinisiä????
..saapui.. jaahas mitä vois siis puuhastella???
- ex_er1
pytinki ei ainakaan ollut smurffien rakentama, ne ei noin huonoo jälkee tekis;)
- ex_er1
pervokki kirjoitti:
..siitä emme smurffeja edes kehtaa syyttää..koska näin asia ei ole..
noin huonoja ole ollut ikinä;) Illan jatkoja sulle, menee taas=0)
ex_er1 kirjoitti:
noin huonoja ole ollut ikinä;) Illan jatkoja sulle, menee taas=0)
..kyllä..ei sitten ikinä..
..näyttää outoja lukuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644062Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522206- 482035
- 471778
- 361720
- 301566