itselläni on raskauksien jäljiltä vanhoja arpia rinnoissa.
Mitenhän mahtaa käydä, kun laittaa silikonit? Iho kun venyy, niin tuleeko selvemmin näkyviin..
jos on kokemusta, niin kertokaa kiitos :)
raskausarvet rinnoissa ja
3
438
Vastaukset
- samaa miettinyt
Ihmetyttää että kellään ei tunnu olevan tästä kokemuksia.Itse meinaan laittaa muutaman kuukauden päästä silikonit,rinnat täynä arpia ja epätasaiset..
Mielummin rinnat on kivan muotoiset ja sileät vaikka vaaleita arpia olisikin niissä:) - ...
Hei! Vanha juttu mutta onko kellään tähän nykypäivänä mtn vastausta? Itse mietin samaa kun olen hankkimassa TISSIT ja raskauksien myötä on tullut myös raskausarpia.
- sthg
kyllä itselläni tuli implanteista hieman lisää arpia aluksi, tai vanhat tummenivat (eli repesivät lisää) en ole varma, mutta ei mitään vakavaa, ja nyt ovat vaalenneet entisenlaisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka922999GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770