..näkyykö silloin pelkästään vain alaosa? tätä myäö miettii ja syö kasan perunalimppuvoileipiä..
jos on yläosattomissa
30
801
Vastaukset
- MuisQuu
sitä silloin on torso..:o/...
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..jalat vaa potkii..
ja just siks mä en koskaan ole ala - tai yläosattomissa...Mieluummin silleen et saa rajattomasti...sania;o))...Ja silloin ei ole torso...Eihän...;o))...
MuisQuu kirjoitti:
ja just siks mä en koskaan ole ala - tai yläosattomissa...Mieluummin silleen et saa rajattomasti...sania;o))...Ja silloin ei ole torso...Eihän...;o))...
..hähh???..rajattomasti sania???.. olla kokonaisuudessaan osaton tai kaikki paikat yhdessä.. ei jaettuna ollenkaan vai?
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..hähh???..rajattomasti sania???.. olla kokonaisuudessaan osaton tai kaikki paikat yhdessä.. ei jaettuna ollenkaan vai?
Olla siis kokonaisena, mutta ilman;o))...
Ei tahdo rusketusraitaa;o))... MuisQuu kirjoitti:
Olla siis kokonaisena, mutta ilman;o))...
Ei tahdo rusketusraitaa;o)).....on ymmärretty.. pervokin aivoihin tallennettu..
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..on ymmärretty.. pervokin aivoihin tallennettu..
Ensi yönä näät karmeita painajaisia...:o/...Miks menit tallentamaan...hirviä mielikuva;o)))...
MuisQuu kirjoitti:
Ensi yönä näät karmeita painajaisia...:o/...Miks menit tallentamaan...hirviä mielikuva;o)))...
..kuulöes ihan automaattisesti ellei pervokilta emene täysin filmi poikki..
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..kuulöes ihan automaattisesti ellei pervokilta emene täysin filmi poikki..
Käytä välillä roskakoria...Ei kaikkea tarvitse automaattisestikkaan tallentaa...;o))...
MuisQuu kirjoitti:
Käytä välillä roskakoria...Ei kaikkea tarvitse automaattisestikkaan tallentaa...;o))...
..roskakori miten deletoidaan tiedostot harmaasta amamamssa.. äähh massasta..
torsoksikin sellasta kutsutaan.
a-v kirjoitti:
voi mennä kokoajan noin et Muisku vastaa just samalla sekunnilla ku määkin?;)
..telepatiaa..
mietin tuo torso juttua että se on sitten yläosatonbaareissa..sitten nii torsotanssia..pervokki kirjoitti:
..telepatiaa..
mietin tuo torso juttua että se on sitten yläosatonbaareissa..sitten nii torsotanssia..noin sanottuna se ei tosiaankaan kuulosta kovin hääviltä... hyi yäk;)
a-v kirjoitti:
noin sanottuna se ei tosiaankaan kuulosta kovin hääviltä... hyi yäk;)
..kun alakeho liikkuu ja jalat potkii..se on aika surrealistista menoa..
- vei ja
hepulia sun heiluvilles:)Onpas sun aJatuxet hyvällä mallilla...Pelkäsin jo,että unelmaladon odottaminen masentaa!!?!Tiäx,mä oon aina kesällä yläosattomissa!!en silti oo tarso..oon sillo tavoittamattomissa/piilossa,etten pilaa kenenkää päivää...tai vie yöunia...)))DD
..on aina mallilla..kun ei nt ole töitäkään... mitä nyt omia kiireellisiä projekteja mutta täällä sitä vaa olla..
jos sulla ei oo yläosaa niin täytyyhän sitä aika tavoittamattomissa olla..- siinäpä se..
pervokki kirjoitti:
..on aina mallilla..kun ei nt ole töitäkään... mitä nyt omia kiireellisiä projekteja mutta täällä sitä vaa olla..
jos sulla ei oo yläosaa niin täytyyhän sitä aika tavoittamattomissa olla..six oonki piilossa..yöunet menis varmaa sultakin,jos paikalle sattusit:)On se ihme,aina nuo omat projektit vaan siirretään..kyl ne peräs kulkee,tai menee ohi suun:)joo,vapaa on mullakin,pitäs siis tarttua tuumasta toiseen vai toimeen???
siinäpä se.. kirjoitti:
six oonki piilossa..yöunet menis varmaa sultakin,jos paikalle sattusit:)On se ihme,aina nuo omat projektit vaan siirretään..kyl ne peräs kulkee,tai menee ohi suun:)joo,vapaa on mullakin,pitäs siis tarttua tuumasta toiseen vai toimeen???
..jos siltä tuntuu..mutta olo on vähän lurpahtanut..en sittenkään pysty.. mitä nyt????
- lerpahtanut
pervokki kirjoitti:
..jos siltä tuntuu..mutta olo on vähän lurpahtanut..en sittenkään pysty.. mitä nyt????
...mikä lerpahtanut..mutta tartutaan vaan!!!Kyllä se siitä nousee..iltaa kohdenhan täs mennään..:)jos nyt kuitenkin yritettäis..eikös hyvästä yrityksestä saa kympin???DD
lerpahtanut kirjoitti:
...mikä lerpahtanut..mutta tartutaan vaan!!!Kyllä se siitä nousee..iltaa kohdenhan täs mennään..:)jos nyt kuitenkin yritettäis..eikös hyvästä yrityksestä saa kympin???DD
..yksi lause kirjaan ja hippojen nimet kadoksissa.. pitäs alkaa piirtäää..kuvia siis kirjaan.. yy..mitä tekee kun on niin lerppu nyt.. eikä edes cola eikä huuhaa auta..
- villa-
pervokki kirjoitti:
..yksi lause kirjaan ja hippojen nimet kadoksissa.. pitäs alkaa piirtäää..kuvia siis kirjaan.. yy..mitä tekee kun on niin lerppu nyt.. eikä edes cola eikä huuhaa auta..
koirille kyytiä!Alkoivat,nääs,hyppiä silmille...juoksivat joka nurkassa:)..sinä ja sun Lerppu-hippo,antoi mulle virtaa!!Tulix sun virtanen meille?nyt tartun moppiin jne....DDD
- Tontun-retale
Hmmm, tässähän olis ihan jees yläosaton, ei mäkättäskään turhista :))
"Perfect woman"?? :p
http://www.fwditon.com/attachments/2006/11/27/116466993957_Perfect_Woman.jpg- Tontun-retale
a-v kirjoitti:
turha mäkätys.
Ei sellasta oo olemassakaan;)))Asiasta vois kirjuuttaa vaikka romaanin mittasen :p
- on aina
yläosattomissa; eihän siellä yläpäässä kolise kuin kuivat tippaleivän kannikat tyhjässä ja pimeessä pallossa
..raadollinen.. minä oon usein kyllä naisten puolella.. joten en voi mielpiteeseesi yhtyä.. minä rakastan naisia..
- otan osaa
otan osaa jos näkyy vain alaosa. eikä huono sekään.
- kbasa
pervokki parahin kulinaristinen ihme alkaa jo hyvinnii olla :-)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623995Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783628- 413130
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442075- 471957
- 471748
- 291601
- 301546