"Miksi naiset rakastuvat renttuihin,"..(Laulun sanoin)
Asialla on jonkinverran,...ihan todellisuuspohjaa?
Miksi naiset
67
1714
Vastaukset
- tavallinentiina
nyt naiset ja ikuiset uhmaikäiset teinitytöt keskenään :DD
- kokemattomasta "rakkau...
Jep jep. Älä unta näe et kaikki naiset, vaan rakkauden kokemattomat, syrjityt, rakastuvat.
EI..mä nauran , ei onnistu enää näillä kokemuksilla ja vuosilla.
Eli kiltit miestäsaamattomat, tai hyvin "nyrkin ja hellan" välissä elävää voi joku lipeväkieli onnistua erehdyttämään, ei meitä todellakin elämää nähneitä naisia. - Harava
Uhmaikäisiä teinityttöjä tai ei: naisia jokatapauksessa.
Tuolla tavalla, ihmisiä voidaan "aina lokeroida"ja lajitella, "tuhannella" eritavalla
Yleistät liikaa:) - Harava
kokemattomasta "rakkau... kirjoitti:
Jep jep. Älä unta näe et kaikki naiset, vaan rakkauden kokemattomat, syrjityt, rakastuvat.
Eli kiltit miestäsaamattomat, tai hyvin "nyrkin ja hellan" välissä elävää voi joku lipeväkieli onnistua erehdyttämään, ei meitä todellakin elämää nähneitä naisia.ns. "Kantapään kautta" opiminen on erittäin tehokasta ja toisille, jopa erittäin raskasta ja masentavaa.
- olet kantapään kautta
kokemattomasta "rakkau... kirjoitti:
Eli kiltit miestäsaamattomat, tai hyvin "nyrkin ja hellan" välissä elävää voi joku lipeväkieli onnistua erehdyttämään, ei meitä todellakin elämää nähneitä naisia.joutunut kokemaan jos mitä ja nyt sitten elvistelet että ei näin kokenutta nnaista enään kukaan huijaa.
Miten oli silloin kun olit nuori ja kokematon. - Ujous, ja riitainen koti
olet kantapään kautta kirjoitti:
joutunut kokemaan jos mitä ja nyt sitten elvistelet että ei näin kokenutta nnaista enään kukaan huijaa.
Miten oli silloin kun olit nuori ja kokematon.Erehdyt, minä jos mitään nyt kadun , sitä et
heivasin niin monta hyvää tyyppiä , kun mieli teki "maistella" elämää, ja ulkomailla eläneenä vuosia , olen todella tietoinen "nauravaisista"
En elvistele, mutten ole sokea.
Näin avioliiton irvikuvan lapsuuden kodissani, se teki minusta valikoivan. - arvostelee ja moittii
Ujous, ja riitainen koti kirjoitti:
Erehdyt, minä jos mitään nyt kadun , sitä et
heivasin niin monta hyvää tyyppiä , kun mieli teki "maistella" elämää, ja ulkomailla eläneenä vuosia , olen todella tietoinen "nauravaisista"
En elvistele, mutten ole sokea.
Näin avioliiton irvikuvan lapsuuden kodissani, se teki minusta valikoivan.miehiä mutta sehän menee ja on aina mennyt niin ,että lasten kasvatus on enemmän sen äidin homma, elikkä naisethan ne on pojat kasvattaneet sellaisiksi millaisia he sitten aikuisena ovat.
Naiset ikäänkuin arvostelevat omaa kasvatustyötään millaisia heidän pojistaan on tullut.
Monessa perheessä on ns, isän tyttö ja äidin poika. - hyvinkin, eivätkä tajua.......
arvostelee ja moittii kirjoitti:
miehiä mutta sehän menee ja on aina mennyt niin ,että lasten kasvatus on enemmän sen äidin homma, elikkä naisethan ne on pojat kasvattaneet sellaisiksi millaisia he sitten aikuisena ovat.
Naiset ikäänkuin arvostelevat omaa kasvatustyötään millaisia heidän pojistaan on tullut.
Monessa perheessä on ns, isän tyttö ja äidin poika.Olet aivan oikeassa. Näin se ainakin tän ikäluokan kasvatuksessa meni.
Käväskää "kaikki" tuolla Anoppi et Appi palstalla
lueskelemassa jokusenkaan vuodatuksen, laitan käteni kyynärpäitä myöten ristiin, etten tuossa liemessä ole.
Minä olin isäntyttö, ja velipoika on ollut aina siitä katkera, vieläkin.
Rentut ovat paljon hauskempia kuin tosikot, vakavat ja ankaran säntilliset. Vähän renttu on kiva, mutta ihan holtiton on jo sitten liikaa. Ja rentun kans saa itsekin ottaa rennosti ja huvitellakin, eikä aina ole ankeaa ja tylsää. Mutta kuten jo mainitsin, joku roti pitää siinä renttuilussa kuitenkin olla.
- rentun ruusu
parempi renttu ko joku kuiva nynny joka ei ole sosiaalinen eikä minkäänlaista huumoria lainkaan.Ei kaikki ns rentut juoppoja ole ja rähjääjiä,vaan sellasia ihania renttuja vain:=)
- Harava
Aivan, ilmeisesti jotkut heistä ovat: "jännittäviä" ja samalla mielenkiintoisia ja hauskoja ihmisiä joiden seurassa ei pitkästy.
- lisää huutavat ,on se niin ...
Harava kirjoitti:
Aivan, ilmeisesti jotkut heistä ovat: "jännittäviä" ja samalla mielenkiintoisia ja hauskoja ihmisiä joiden seurassa ei pitkästy.
Jep jep. Ja nainen joka rentun kanssa ilakoi, on jo niin monissa liemissä keitetty ettei pidä väliä koska loppuu, mut tietää et loppuu, sillä aina tulee "uusia" nauratettavia.
Minä en tuollaisiin sorru, siinä ihmisessä ei ole mitään rehellistä, jos edes syntymäaika.
Mikä ettei, kunhan ette pety. ;))))
- ei ole muutakaan
mahdollisuutta, ellei halua rakastua samaa sukupuolta olevaan tai lemmikki-eläimeen tai kulttuuriharrastuksiin ...
Jokaisessa miehessä on renttua jonniin verran, taitava nainen sen houkuttaa esiin ja jalostaa, vähemmän taitavat ja malttamattomat tyytyvät kaivamaan sen esiin ja kauhistukseltaan eivät enempää halua nähdäkään. - HTZA
miehiä on tasan kaksi lajia.
Kova, valtaa ja rahaa omistava mies jolla on käsin tehty silkkipuku, aurinkolasit ja avo-auto.
Ja sitten me rentut.
Siinä välissä on omituinen seurakunta miehistä sukupuolta josta ei ota selvää.
Ne kirjoittavat runoja, lässytyksiä ja ohjaavat elokuvia, sellaisia elokuvia missä he laittavat naisia esiintymään alastomina.
Heidän tyttöystävänsä ovat pienirintaisia ja silmälasipäisiä, harmaita hiirulaisia.
Kuten miehensäkin, vaikka he yrittävät jotain laittamalla rintakarvat esiin ja ostamalla kalliin, pehmeäksi muokatun nahkatakin.. - -tiina
naisilla olla mahdoton hoivavietti ja he luulevat pystyvänsä kesyttämään tällaisen rentun ja näin tuntuu menevän kerta toisensa jälkeen.
- Harava
Hieman kärjistäen voidaan sanoa, että: ihminen muuttaa voi vain itseään.
- -tiina
Harava kirjoitti:
Hieman kärjistäen voidaan sanoa, että: ihminen muuttaa voi vain itseään.
munkin mielestäni mutta mitä on näiden vuosikymmenien aikana seuraillut kaveripiiriäkin niin sieltä kyllä löytyy tyyppejä jotka kerta toisensa jälkeen toiveikkaana alottavat rentusta rehdiksi projektin pettyen kerta kerran jäkeen täytyy olla luonteessa joku juttu.
- että ensin mies
on NIIN ihana ja vaikka mitä, mennään naimisiin ja kun sitten mies tulee tutuksi kaikkineen virheineen ja puutteineen ninn sitten kun tulee jostain riitaa niin mies onkin renttu ja nahjus ja vaikka mikä, ei olekkaan se niin IHANA jonka silloin tapasi.
- laitetaan
rinnakkain nyhverö kilttis ja komeereitinen renttu-uros niin helppo siinä on valita. Mies viee ja mie vikisen.
- sillä nyhveröllä
on komeet reiret?meneeks vaikeeks?
- -tiina
raamikkaille rentuille itseäni on aina kiehtonut jonkinsortin älykkyys liekkö syystä että itseltä sitä ei aina tahdo tai halua löytyä mää taas mieluummin vien ja mies saa vikistä.
- ratkasee se
sillä nyhveröllä kirjoitti:
on komeet reiret?meneeks vaikeeks?
kutka minkä katse syvälle silmiin tuo, kuin syvällä sen hehku tuntuu. Vaikeeksi menee.
- rentun silmistä
ratkasee se kirjoitti:
kutka minkä katse syvälle silmiin tuo, kuin syvällä sen hehku tuntuu. Vaikeeksi menee.
mitään näe,silhän on aina reibanit silmillä kun ne punottaa ja aristaa.
Nyhverö taas kattoo kuin spanieli,et sä sellast voi vastustaa. - HTZA
lukea minun juttuni, niin ei tulisi turhia kopioita.
- ne katsoo
rentun silmistä kirjoitti:
mitään näe,silhän on aina reibanit silmillä kun ne punottaa ja aristaa.
Nyhverö taas kattoo kuin spanieli,et sä sellast voi vastustaa.kuin spanieli, miehet ;) meinaan
- vahtimaan
HTZA kirjoitti:
vittu ketjuasi.
- ole katsonut
ne katsoo kirjoitti:
kuin spanieli, miehet ;) meinaan
minun silmiini,etkä ole nähnyt sitä villiä sutta siellä spanielin hahmon takana.
- HTZA
vahtimaan kirjoitti:
vittu ketjuasi.
mutta ei se asiaa muuta, älä kopioi.
Ajattele itse. - lumoaja ;)
ole katsonut kirjoitti:
minun silmiini,etkä ole nähnyt sitä villiä sutta siellä spanielin hahmon takana.
on siis mies sinun spanielin hahmosi takana. Mahtanetko useinkin näyttää sen villin suden ja kenelle (sillä sellainen voima on uinuva ja herätessään hurja)?
- näin on näreet
HTZA kirjoitti:
et koskaan voi antaa aitoa naisnäkökulmaa :DD
- nimiä kerrota
lumoaja ;) kirjoitti:
on siis mies sinun spanielin hahmosi takana. Mahtanetko useinkin näyttää sen villin suden ja kenelle (sillä sellainen voima on uinuva ja herätessään hurja)?
ainoastaan huhut kiertää ja salusiinin raosta katsoo utelias silmäpari miestä ,miestä joka on kuin piiskan siima.
- akkamaista narinaa
HTZA kirjoitti:
mutta ei se asiaa muuta, älä kopioi.
Ajattele itse.vanhalta vaippahousulta.
- kiinni katseessa
nimiä kerrota kirjoitti:
ainoastaan huhut kiertää ja salusiinin raosta katsoo utelias silmäpari miestä ,miestä joka on kuin piiskan siima.
ja ympyrää kiertävässä hahmossa on jotain tuttua, niin tuttua, mutta sitä ei pieni pompottava sydän tajua.
- HTZA
kiinni katseessa kirjoitti:
ja ympyrää kiertävässä hahmossa on jotain tuttua, niin tuttua, mutta sitä ei pieni pompottava sydän tajua.
ei lisää, ei lisää...
- saamme sinut
HTZA kirjoitti:
ei lisää, ei lisää...
vaikenemaan,miksi ei?
- HTZA
näin on näreet kirjoitti:
et koskaan voi antaa aitoa naisnäkökulmaa :DD
pyrin kouluttamaan epävarmoja mummoja naisellisuuteen.
Mutta mitä saan kiitokseksi? Kiukuttelua ja epävarmuuden tuomaa moitiskelua.
Mutta minä en luovuta, tästä palstasta tulee vielä älykkäiden, kauniisti pukeutuvien, naisten foorumi, Hel...tti!. - HTZA
akkamaista narinaa kirjoitti:
vanhalta vaippahousulta.
mutta en kestä tätä kopiointia, juttuni luetaan ja sitten kerrotaan se "ihan uutena, omana juttuna".
Ja koko ajan. - kun ahnaat
kiinni katseessa kirjoitti:
kädet kiertyy ympärillesi ja tunnet vahvan reiden jalkojesi välissä, tunnet hahmon,mutta silloin se on myöhäistä.
- HTZA
saamme sinut kirjoitti:
vaikenemaan,miksi ei?
minut vessaan, mutta teille se helpotus ei kauaa kestä.
I'll be back, in a minute. - suorastaan
HTZA kirjoitti:
pyrin kouluttamaan epävarmoja mummoja naisellisuuteen.
Mutta mitä saan kiitokseksi? Kiukuttelua ja epävarmuuden tuomaa moitiskelua.
Mutta minä en luovuta, tästä palstasta tulee vielä älykkäiden, kauniisti pukeutuvien, naisten foorumi, Hel...tti!.intoudut vain pippurista. Miksi pukeutua kaunisti kun kuitenkin repäiset mekon halki? p:
- vaiheessa varmasti
kun ahnaat kirjoitti:
kädet kiertyy ympärillesi ja tunnet vahvan reiden jalkojesi välissä, tunnet hahmon,mutta silloin se on myöhäistä.
pyörryn, mutta kun avaan silmäni mitä näenkään ... ?
- HTZA
kun ahnaat kirjoitti:
Opiskele tästä:
Joululahjaksi saamasi epilaattori on menettänyt tehoaan, laitan siihen aamulla uudet patterit.
Mutta en nyt.
Liikuta jalkojasi, niin menetän kykyni hengittää,vielä, vielä...
Nyt tiedän miksi en saa aina ajaa partaani. - mitään omaa ole
HTZA kirjoitti:
mutta en kestä tätä kopiointia, juttuni luetaan ja sitten kerrotaan se "ihan uutena, omana juttuna".
Ja koko ajan.toisilta olet oppisi kopioinut,kuten me muutkin.
- sinä näet
vaiheessa varmasti kirjoitti:
pyörryn, mutta kun avaan silmäni mitä näenkään ... ?
makuhuoneen katossa olevan peilin.
- estää
HTZA kirjoitti:
Opiskele tästä:
Joululahjaksi saamasi epilaattori on menettänyt tehoaan, laitan siihen aamulla uudet patterit.
Mutta en nyt.
Liikuta jalkojasi, niin menetän kykyni hengittää,vielä, vielä...
Nyt tiedän miksi en saa aina ajaa partaani.alapääsi siivouksen jäljiltä olevat karvat,jotka ovat tukkineet teräverkon.
- minä oikein
sinä näet kirjoitti:
makuhuoneen katossa olevan peilin.
olen ja miksi täällä on näin hämärää?
- pylvässängyssä
minä oikein kirjoitti:
olen ja miksi täällä on näin hämärää?
silkki pieluksella.
Ei täällä ole hämärää,leveät hartiani peittää verhojen raosta siivilöityvän valon. - HTZA
suorastaan kirjoitti:
intoudut vain pippurista. Miksi pukeutua kaunisti kun kuitenkin repäiset mekon halki? p:
ensin kuvan, Tokoinrannan Hevoskastanjan varjossa. Sellaisen jossa kova valo ei lankea kasvoillesi ja paljasta ryppyjä. Vaan hameesi läpinäkyvät laskokset.
- sain kerrakseni
pylvässängyssä kirjoitti:
silkki pieluksella.
Ei täällä ole hämärää,leveät hartiani peittää verhojen raosta siivilöityvän valon.oikein yllätyspotin ;))
- HTZA
estää kirjoitti:
alapääsi siivouksen jäljiltä olevat karvat,jotka ovat tukkineet teräverkon.
käytän uusinta Gilletten partahöylää.
Minulla on oma teräpaketti itselleni ja toinen paketti leskirouville.
On myös pieni muovipäällysteinen tyyny.
Ja minua voi aina tukistaa. - valokuvanko
HTZA kirjoitti:
ensin kuvan, Tokoinrannan Hevoskastanjan varjossa. Sellaisen jossa kova valo ei lankea kasvoillesi ja paljasta ryppyjä. Vaan hameesi läpinäkyvät laskokset.
vuoksi moinen vaiva?
- on mielestäsi
renttu?
On olemassa monenlaisia renttuja ja rentun ruusujakin?- -tiina
vastuuntunnoton.
- w-g
että äijällä om sänki leuassa, taitaa olla renttuja monenlaisia.
- k/k
w-g kirjoitti:
matot niin en lankannu kenkiä ennen pihalle menoo,olinko hurja?
- että sellainen
w-g kirjoitti:
on renttu jolla sänki leuassa = clooney?
- huolisin
w-g kirjoitti:
sängillisen, hyväsydämisen rentun kuin siloposkisen, narsistin, että sillee. Näin on näppylät
Eikä oikein laihatkaan minua inspiroi. - w-g
että sellainen kirjoitti:
jalat suustani, kirjoittaessani häntä kaselin.
- w-g
k/k kirjoitti:
matot niin en lankannu kenkiä ennen pihalle menoo,olinko hurja?
ja muut ilman. Jos vielä lauloit 'nahkarotsit soi'?
- on vain merkki
että sellainen kirjoitti:
nopeasta karvankasvusta
- kuitenkin,
rentunruusu on vilpittömyyden kukkanen D
- rakastuneisiin
Ja olen saanut maksaa siitä viulut. En kuitenkaan ole vankilasta koskaan kumppania itselleni hakenut.
- rikollisiin
joku seikkailuhalu tietenki pohjana!
- hoivavietti
Jokaisessa meissä asuu äiti Teresa. Luulemme rakkaudellamme pystyvämme muuttamaan rentun.
- Rentunrentukka
Ehkäpä johtuu siitä. Renttu kun on inhimillinen ja epäonnistuu.
Uskaltaa olla heikko jota pitää hoivata meidän naisten mielestaä.
Miehilä kun on erilainen tuo vietti.
Premmingin vaan tekstailevat.
Me pyykätään ja huolletaan jokukot.
Litetaan ruokaa ja leikitään kotia.
Sydän sykkrällä ja vereslihalla koko ajan.
ollaan kilttejä ja annetaan pyytämättäkin törkeääkin käytöstä anteeksi pyytämättä.
OLIKO TUTTUA?- Harava
"Renttujakin"on useita erilaisia, kuten ihmisiä yleensäkin.
Ääritapauksia ovat, väkivaltarikoksista tuomitut vankilakundit,..jotkut ("rentuista")heistä saavat,..jopa satamäärin "ihailijapostia"naisilta.
- kesäkissa
rakastu renttuihin, osa ajattelee että parempi yksin kuin huonon kaverin kans, ja sitten ollaan yksin kun muuta ei oo tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5501797Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543