Olen seurannut alempana olevaa seksikeskustelua. Mielenkiinto on kovaa, mutta reksisteröidyt nimimerkit, jotka koko ajan ovat suuna ja päänä loistavat poissaolollaan. Tai keskustelettehan te innokkaasti mukana, mutta jollakin uudella nimimerkillä.
Minkälaisista asioista te uskallatte keskustella rekisteröidyillä nimimerkeillä ja minkälaisista ette? Latteista asioista tietysti voi keskustella vakinikillä "Kuinka pääsiäinen on mennyt?" j.n.e.
Vaimo tai mies tietysti tietää rekisteröidyn nimimerkkinne, ja jäisitte kiinni, kun tunnustatte käyneenne vieraissa.
Itse en ole koskaan rekisteröinyt nimimerkkiäni, enkä koskaan tule tekemään sitä.
Ei yhtään rekisteröityä nimimerkkiä
22
1416
Vastaukset
Ja rehellisesti. Mua ei kiinnosta muiden seksit tippaakaan ja en senvuoksi oikein usko, että muitakaan kiinnostaa mun seksi. Niin on tuiki tavallista touhua ja tylsä keskustelun aihe muutenkin mielestäni.
- w-g
sanat.
- k/k
w-g kirjoitti:
sanat.
munkin seksi hommat,se yli konttaaminen on nopeaan puitu tyhjäks.
Viel kerra sano et ei nikit mittä kerro,satuu ne on ja ei ainaka mun vaimo mun nikki tierä. - w-g
k/k kirjoitti:
munkin seksi hommat,se yli konttaaminen on nopeaan puitu tyhjäks.
Viel kerra sano et ei nikit mittä kerro,satuu ne on ja ei ainaka mun vaimo mun nikki tierä.kaksin kappalein.
Mitähän sukuhuvitusta tämä homma joillekin on, palstailu siis? ;)) - milliooona
vai ei kiinnosta? sähän oot tääl joka päivä lukemas ja vastaamas viesteihin! Mitä sä siit ny valehtelet?
- tule mieleen
rekisteröityä, jotta kaikennäköiset juoruämmät kahvikämpissä puisivat kirjoituksiani.
- niin omituisia
ihmisiä, etten enään mistään asioista.
- tänne on
jätetty jäljelle joittenkin mielestä liian suulaat ja omituiset ihmiset?
- oli väärä sana
tänne on kirjoitti:
jätetty jäljelle joittenkin mielestä liian suulaat ja omituiset ihmiset?
pikemminkin käytöstavaton, suvaitsematon, ilkeä.
- mitä tilaa
oli väärä sana kirjoitti:
pikemminkin käytöstavaton, suvaitsematon, ilkeä.
jos ilkeydestä puhutaan.
Minä olen aloittanut tällä palstalla aikoinaan huumorilla, hempeydellä ja runoilla eikä sekään sopinut.
Mitä tänne halutaan? - k/k
mitä tilaa kirjoitti:
jos ilkeydestä puhutaan.
Minä olen aloittanut tällä palstalla aikoinaan huumorilla, hempeydellä ja runoilla eikä sekään sopinut.
Mitä tänne halutaan?luen mieluimmin sinu mainitsemi asioi kuin ainast kettuiluu.
Hankala päivä jälkke ei jaksa ol aina soittamas suut ja riitaa haastamas. - käy
mitä tilaa kirjoitti:
jos ilkeydestä puhutaan.
Mitä tänne halutaan?kunhan täällä vaan pärjäisi ilman sitä "paskasateenvarjoa".
- millään
käy kirjoitti:
kunhan täällä vaan pärjäisi ilman sitä "paskasateenvarjoa".
tekstillä, se on kokeiltu.
Äsken poistettiin vaikka ihan asiaa kirjoitin,
omia näkemyksiäni tästä maasta ja mihin suuntaan ollaan menossa.
Eikö suomalainen kestä totuutta itsestään?
Jos ei, silloin pitää vaihtaa tähtitaivasta ja mennä vähäksi aikaa etelän ristin alle pähkäilemään.
Jos on kiinnostunut keskustelemaan seksistä, kannattaa silloin valita palsta, mikä on ihan sitä varten.
- -tiina
nimimerkin rekisteröinnistä mun mielestä se on asia mistä täällä puhutaan vieläkin enemmän kun seksistä.
- HTZA
tuolla tavalla kerrottuna lasten juttu.
Joten siihen eivät aikuiset osallistu omalla nimellään.
Nauti ihan itse vaan niin kuin mekin, ilman rekisterinimmaria.- tai jep
Joo joo
Ei ole elämässä yhtään asiaa josta ei voisi ja kannattaisi vaihtaa mielipiteitä. Seksi ei ole tabu, siihen mahtuu huumoria tosifactaa kuten kaikkeen muuhunkin. En tiedä mikä seksikeskustelu oli kirjoituksen kirvoittaja mutta ihan sama.
Eihän kenenkään tarvitse omaa seksielämäänsä puida täällä, asioista voi aina keskustella yleisellä tasolla.
Itsekeskeiset puhuvat vaan itsestään, tiedetäänhän se.
Juoruämmät täällä jauhoivat Iken juttuja, ihan nauratti, kun itsellä on ongelma niin omia ongelmia peittääkseen jauhetaan muiden asioita, se on selvää:).Kritiikki on ihan eri juttu, ja se ilmaistaan asian omaiselle tai sitten puhutaan yleisellä tasolla ajan ilmiönä.
Ja rekatut:
Jokainen teistä lienee narsisti ..hmmm... chat:ssa haluaa olla personoitu, välineessä joka on virtuaali, perustuu anonymiteettiin.
Olen sitä mieltä millään muulla ei chatissa ole merkitystä kun tuotetun tekstin sisällöllä. Rakastan sanojen soittoa, tiedän että on olemassa persoona niide takana, hyvä niin. Sen perusteella en ihastu enkä rakastu, mutta totean, on ihmisiä joilla on vuorovaikutustaitoja ja merkityksiä.
- palstalle voi
rekiteröitynä tulla,arvaat miks!
- O-Orvokki
seksikeskusteluun tällä palstalla. (Useimmat jutut seriffi siirtää vähän ajan päästä jollekin seksipalstalle, jotka eivät sitten enää kiinnostakaan. Sieltä poistan omat tekstini, jos huomaan niitä sinne siirretyn.)
Voin ihan mielelläni keskustella seksistä ja erotiikasta tai mistä tahansa muustakin aiheesta aikuisten kanssa missä tahansa, jos joku haluaa ihan oikeasti oikeista asioista keskustella ja asioita pohtia. Täällä saatan kommentoida, jos joku ketju tai aloitus kiinnostaa ja on aikaa.
Asiattomat sekstistiset ketjut saavat minun puolestani jatkua ihan rauhassa, niitä en häiritse. Eivät "tosimiehet" kuitenkaan oikeiksi tosimiehiksi muutu. - Vaikka heitä kuinka yrittäisi valistaa.;))
PS: Katsoin huvikseni ja tuli 20 osumaa, kun hain sisäänkirjautuneena kirjoittamieni juttujen joukosta sellaisia, joissa esiintyy sana seksi tai erotiikka. (Usein jätän kirjautumatta, jos kuvittelen vain poikkeavani täällä.)
Uskallan siis osallistua keskusteluun, jos haluan.
m.o.t. - helvetelliset arvostelut ...
En viitsi kahlata mielipiteitä mitä olet saanut, ja eiköpä tuo sinun asiasi olekin, mut nikeistä
ensteks´ettei kannata sitä käyttää , koska puskahuutelijat alkavat irviin.On tasan tarkkaan
katsottava mihin menee regatun nikin kaa, ettei kura tule silmille.Tää on koettu asia.
Jotain vit....aa kun ei ole "lässyttämässä" jossain foorumilla heidän "leikeissään"
ja annetaan ymmärtää,??? mut ei se niin käy, faktaa täytyy kaikissa asioissa olla. joku sissi
yrittää viestittää "ärsyyntymistään"
vastentahtoisista foorumilla roikkujista, sille et voi mitään !
Laahaa miten haluut , kaikki ei sitä tee. - laskennallinen toimitus ?
Katsopas nyt kun kerran olet kiinnostunut, miten paljon täällä on rekisteröityneet kirjoitelleet suhteessa ei-rekisteröityneisiin kirjoittajiin?
>
Näetkö eroa ja sitä, miten paljon enemmän ei-rekisteröityneet kirjoittelevat?
Entäpä sitten tekstin sisältö? Kummalla tavalla kirjoitettuna ne ovat rajumpia sisällöltään ja mistähän se voisi johtua?
>
Selvensitkin jo itse tuota eroa teksteissä.. rekkautuneet latteuksia ja ei rekkautuneet mitä?
>
Mitä tekemistä täällä kirjoittelulla on siihen että joku pettää vaimoa/miestänsä? Uskon ettet koskaan tule rekkautumaan, ehkä on todella parempi kannaltasi niin!
>
Mutta ilmeisesti vaatimattomana olet sitä mieltä että tämäkin kirjoituksesi oli todella hyvä ja erittäin asiapitoinen ja faktoihin katsova? Ja miten ihailtavan asiallinen verraten rekkautuneiden kirjoitukseen?- hyvä mieli
kun sait avaukseni poistettua, jossa kehuin keskisuomalaisen isän pojan avausta?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5501797Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543