4. kauden 4. jakso

KERTOKAA!

En ole nähnyt kolmosta loppuun enkä tämän 4. kauden ensimmäisiä jaksoja. Mitä noi "takaumat" tai siis "tulevat" jutut oli? Miks ihmeessä ne näytti tulevaa vai oliko se joku juttu mitä en tajunnut? Ja se Katen lapsi? Onko se Clairen Aaron vai katen biologinen lapsi, minkä nimi on Aaron? Haluan tietää olen ihan sekasi. Ja jos se boiloginen lapsi ni onko Jack isä?

Muutenkaan en tajunnut mitä sawyer ja ne teki siellä taloilla, mutta ei kai voi olettaakkaan että teitäisin, kun en ole kaikkia jaksoja nähnyt :D Haluisin vaan niiin että kate ottais ton sawyerin, mutta taitaa käydä toiste päin.. kertokaa mulle jos tiiätte:)

3

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään järkeä

Miksi ihmeessä joku katsoisi Lostin 4. kauden nelosjakson ilman että on nähnyt kolmoskauden viimeisiä jaksoja, ja neloskauden ensimmäisiä?? Täysin järjetöntä toimintaa!

Lost on sarja, jonka kanssa ei kannata jättää yhtään jaksoa katsomatta. Muuten tippuu kärryiltä.

En vastaa kysymyksiin, koska et niistä vastauksista mitään iloa kuitenkaan saisi. Katso ne jaksot.

• tdiipadaapa

Olen myös, eli ei mitään järkeä katsoa LOSTia pätkissä tai kesken kauden, kysessä on sarja mikä vaatii katsojaltaan tarkkaavaisuutta (verkkaisesta tahdistaan huolimatta)

Aivan loistava sarja kyseessä, mutta hvin usein jengi harmittelee kun eivät ymmärrä juonen käänteitä ja mun mielestä se vaan johtuu siitä että joka jaksoa ei katsota.

4 kausi on ollut todella mielenkiintoinen juuri näiden tulevaisuuspätkien takia, koska mun mielestä nyt ollaan vasta päästy selittämään näitä monia "mysteerijuttuja" mitä saareen liittyy. Harmi vaan että useat jutut on vaan ohitettu ja "unohdettu" mutta kaipa näillekin selitys joskus tulevaisuudessa annetaan (mm. kuka on jacob?)

Suosittelen siis hankkimaan käsiin puuttuvat jaksot ja katsomaan ne itse tai etsi sivusto missä kerrotaan koko jakson tapahtumat.
        tosi harmi että et ole pystynyt seuraamaan kaikkia jaksoja =(

• ....
        tdiipadaapa kirjoitti:

Olen myös, eli ei mitään järkeä katsoa LOSTia pätkissä tai kesken kauden, kysessä on sarja mikä vaatii katsojaltaan tarkkaavaisuutta (verkkaisesta tahdistaan huolimatta)

Aivan loistava sarja kyseessä, mutta hvin usein jengi harmittelee kun eivät ymmärrä juonen käänteitä ja mun mielestä se vaan johtuu siitä että joka jaksoa ei katsota.

4 kausi on ollut todella mielenkiintoinen juuri näiden tulevaisuuspätkien takia, koska mun mielestä nyt ollaan vasta päästy selittämään näitä monia "mysteerijuttuja" mitä saareen liittyy. Harmi vaan että useat jutut on vaan ohitettu ja "unohdettu" mutta kaipa näillekin selitys joskus tulevaisuudessa annetaan (mm. kuka on jacob?)

Suosittelen siis hankkimaan käsiin puuttuvat jaksot ja katsomaan ne itse tai etsi sivusto missä kerrotaan koko jakson tapahtumat.
        tosi harmi että et ole pystynyt seuraamaan kaikkia jaksoja =(

Jotain salkkareita voi kattoo kerran viikossa 1-2 jaksoa ja pysyy ihan mukana juonessa. Lost on vähän eri juttu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2897
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      32
      2616
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      21
      2468
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2448
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1808
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      144
      1804
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1345
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1212
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1109
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1017
    Aihe