Heti lähti bisnes pyörimään, tuskin kerkisin lahjoitusviestisi lukea kun jo tuli ensimmäinen tilaus! Onneksi pelit ja vehkeet olivat teräkunnossa, siis vesuri, puukko ja mattopuut! Siinä meni villi vapauteni kuljeskella ympäriinsä kilvoittelemassa milloin minkäkin tolpan tienoilla...;\
Uusi luomumallisto on jo tekeillä, onneksi riittää matonkuteita. Ai niin; olisiko saarovitsin tolpan tontilla katajia? Niitä kun ei miten vaan saa riipiä (suurin kysyntä juuri niistä), pitäisi olla joku sopivan syrjäinen paikka, josta saisi aineksia pieniin kataja-luomu-luutasiin, joilla monet näyttävät tahtovan lakaista pienet roskansa maton alle. Ja samalla voisimme tehdä diilin erilaisten havupuitten oksistoista ja varpuaineksista, luomu luomuna, sanon minä! Hmm, mitenkähän karhunkarvasuti... No, kehitellään...
Saarovitsille tiedoksi
5
326
Vastaukset
- poloista
saarovitsi hää on lähtennä lätkimmään! Missä hän nyt linnöö?
- alias...............
Niin voi voi alkaa akat ja muut mennä jo sekaisin... pitää pitää niin monta markkaa taskussa kun osaa laskea.. muuten menee omat ja vieraat sekaisin..
- tiedoksi
saarovitsi on lähtenyt puskaradion mukaan enonsa kutsumana Siperiaan.
- Kilvoittelijatar
mutta jos olisi tiennyt, miten hyvä bisnes tämä luuta&matto on, ei olisi lahjoittanut kenellekään... Terkut vaan saarovitsille, lukaisee varmaan matkoillaankin joskus näitä sivuja...Läppäri lienee mukana joka paikassa, kun kerran tolpallakin...
- repe raappana
Ja its maha missä painitaan itsestään puhuu ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634