..näin uusi päivä koitti.. kun herätyskello korvan juures soitti.. perkele se lauantai olikin.. kas näin päivissä sekaisin.. jos unenpäästä uudestaa kii saisin..
..mut pakko siis herätä..päällensä vaatteet lattialta kerätä.. vaik onkin aamu harmaa mut päivästä tulee ihan hyvä varmaa..
..riippumatta tihkusta ja sumusta.. en mä epäuskoani tunnusta.. ehkä sateen hana tihkun kiinni kääntää..ja aurinko pervokin naamalle hymyn vääntää..
pakolla ilme tuo luonnoton..kenties hassu ja verraton..mut useimmilla se vatsan ulos huutaa.. silloin tarvitaa moppiluutaa..
..mut oli mulla suunnitelmat hyvät..ehkä niistä löydän onnen jyvät.. joita kukkona mä nokkia voisin ja onnen itselleni soisin.. jos ei.. niin iltani baarissa joisin.. ja sen jälkeen jälleen koisin..
runo huuhaalle
11
382
Vastaukset
- padme_amidala
..verditti iski runopalstalle mahtavan pläjäyksen ja sinä tänne. Nyt on aamun kulttuurinälkä täytetty.
KIITOS lukuhetkestä : ) - pelastaja..........
...KIITOS.KIITOS!!!!Enpä tiennyt,että unelmoitsija saa näin ilmeeni kirkastumaan heti aamusta:)))Tuo on ihan pakko tallentaa......Mukavaa päivää sulle:))
- kaunistaa
pervokki kirjoitti:
..heitin tuon lonkalta.. öhh
sanotaan...ei vaan oikee voi noin sanoo sulle,heh.Siis vaan lonkalta...on sulla aikamoinen ideapankki lonkalla...lainaa joskus mullekkin.Nytkää en saa mitää ideaa,mikä sua hymyilyttäs:)))mut jos täs päivän mittaan sitte....DD
- Yxitypy
Hyvä runo Pervokki :=))
- Yxitypy
pervokki kirjoitti:
..teen joskus runokirjan..pervokin kootut..
Ostan sen heti, jos kaikki runot siinä ovat noin positiivisia. Tuollaisten runojen lukemisesta tulee hyvälle mielelle :=))
- kbasa
salgavalga ga laguunin yö
suomuinen soppa ruijan hyrskyistä.. - Alien-8
kansanomaiset sanat.Sopivat myös aika paljon alienin elämään.
Turussa oli aikoinaan ravintola nimeltä Mosel,josta syntyi klassinen paikkakunnan sanonta:"Olet hidalgo minkä moinen,Mosel kotisi on toinen". - Sini_siivetär
sun kellon räminä herätti myös mun, vähän se on kuin vikas sun, mutta anteeksi annan ja korren kekoon kannan,kyllä aurinko varmasti alkaa paistaa ja pakko on peitto nenänpäältä laistaa, nyt minäkin ylös nousen täältä ja heitän yöpuvun pois päältä, lenkkaria jalkaan laitan ja matkaa taitan, mieli on sirkeä, kun siivetär on virkeä, löydän myös onnen jyvän ja tunnen ystävyyden syvän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun233987- 613084
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813061Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3002465- 412192
- 542151
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211341Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71270- 431219
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241138